Web Analytics
More
    Reklāma

    Yamaha prezentē pirmo elektrisko motorolleri Eiropas tirgum

    Jaunākie raksti

    Japāņu ražotājs “Yamaha” prezentējis savu pirmo elektrisko motorolleri “NEO’s”, kas būs uzņēmuma pirmais šāda veida motorolleris Eiropas tirgū. Tas ir līdzvērtīgs 50 kubikcentimetru rollerim – aprīkots ar 2,3kW elektromotoru, šis elektriskais motorolleris ar vienu uzlādi spēs nobraukt apmēram 38 kilometrus.

    Baterijas iespējams nomainīt pašam, turklāt par papildus samaksu iespējams piepirkt vēl vienu bateriju, kas dubulto “NEO’s” sniedzamību ar vienu uzlādi. Baterijas svars ir 8 kilogrami, savukārt pilnai uzlādei vajag ap 8 stundām. Ja vēlamies lādēties no 20-80%, tad uzlādei vajadzēs ap 4 stundām.

    Reklāma

    Motorolleris aprīkots ar diviem braukšanas režīmiem – standarta un Eco režīmu. Eco režīmā tiek samazināta jauda un tas ļauj motorollerim sasniegt maksimāli iespējamo sniedzamību. Tāpat tas aprīkots ar “keyless” sistēmu, līdz ar to atslēga katru reizi nebūs jāmeklē pa kabatām un tai būs jābūt vienkārši tuvumā. Līdzīgi kā vieglajās automašīnās. Par apgaismojumu rūpēsies LED lukturi.

    “NEO’s” aprīkots ar LCD instrumentu paneli, kur būs redzams ātrums un baterijas uzlādes līmenis, bet motorolleri iespējams sapārot ar “Yamaha MyRide” lietotni, lai ekrānā tiktu attēloti paziņojumi par ienākošajiem zvaniem un tamlīdzīgām lietām. Piegādēm būtu jāsākas jūnijā, bet cena būs ap 3 tūkstošiem eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Rūdolfs Putniņš
    14.03.2022 10:19

    Žēl, ka ātrums ierobežots līdz 40kmh. Satiksmē ar tādu būs grūti, bet veloceļiem baigi tusnīgs aparāts.

    LAN
    14.03.2022 11:35

    Un ļoti bīstami. Jābūt īstam kamikadzem lai pa Rīga ar šo mizotu.

    Rudolfs
    14.03.2022 12:43
    Reply to  LAN

    Pilns jau zilajiem nomas skūteriem braukā pa ielu. Pagaidām šķiet nav dzirdēts daudz slikta. Bet nu komfortabli noteikti nav ar šādu pāri kādam no tiltiem braukt.

    Rūdolfs Putniņš
    14.03.2022 19:23
    Reply to  Rudolfs

    Nu tipa riteņu diametrs atļauj ar mūsu burvīgajām ielām cīnīties. 40kmh kavēs visu pagastu uz ielas. Jautājums, cik tie 38km reālistiski. Vai tas ir ar 70kg braucēju un braucot uz 20kmh uz plakanas virsmas. Ja tā, tad sirdīgāk vālējot ar 20km jārēķinās. Plus jautājums, kā bača turās – vai pie 30% tie 40kmh nepārvēršas par 20kmh.

    Andris
    14.03.2022 13:20

    3k€ un par to saņem 40kmh un 38km range? 😂 Nē, paldies! 🙂 Pa aptuveni to pašu summu pasūtīju Honda PCX vasaras priekiem – ar 8 litru bāku vajadzētu sanākt kādiem 700km.

    Rudolfs
    14.03.2022 16:27
    Reply to  Andris

    Principā grūti atrast lielajiem ražotājiem jaunus 50cc skūterus, bet var atrast Aprilia par 2.6k EUR. Ļoti tālu jau nav cenas ziņā. Ieskaitot pāris apkopes cena vienāda. Tālāk jau individuāli vai der šāds aparāts.

    Andris
    14.03.2022 23:36
    Reply to  Rudolfs

    PCX nav 50cc. 125cc. Līdzvērtīgs jaudas un max ātruma ziņā elektriskais vilks uz 6-7k€, bet range pat ne tuvu nebūs līdzvērtīgs.

    Rudolfs
    15.03.2022 09:43
    Reply to  Andris

    Ideja bija, ka nevar salīdzināt šo ar 125cc. Pilnīgi cita klase. Eiropā daudz valstīs arī 125cc nepieciešamas moto tiesības.

    Krotow
    14.03.2022 14:03

    Ideja laba un pareiza. Taču pārāk mazs ātrums un attālums no 1 uzlādes. Būtu vismaz 70-80 kmh, lai var iekļauties pilsētas satiksmē. Un 70-90 km no vienas uzlādes ar maināmajām baterijām, būtu super verķis.

    Edgars
    14.03.2022 15:59
    Reply to  Krotow

    Tad tas vairs nebūtu mopēds.

    Jānis Andersons
    14.03.2022 18:19

    Būs grūti konkurēt ar to pašu NIU jo pat mazais UQI gt pro dod 45-65km faktisko nobraukumu no vienas uzlādes ripojot tos pašus 45-46km/h.

    Reklāma