Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen ID.2 izstrāde tuvojas noslēgumam, ražotājs pabeidzis dizaina izstrādi

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen noslēdzis sērijveida dizaina izstrādi savam gaidāmajam elektriskajam hečbekam ID.2, kuru iepriekš redzējām ID.2all koncepta formā. Galvenais dizaineris Andreass Mindts uzskata, ka auto izskatās labāk nekā koncepts, bet dizaina izstrādes noslēgums signalizē tuvošanos sērijveida ražošanai.

    Mašīnas sākumcena plānota ap 25 tūkstošiem eiro vai pat nedaudz zem šīs atzīmes, savukārt oficiālā pirmizrāde plānota vēl līdz šā gada beigām, lai nākamgad jau uzsāktu piegādes klientiem.

    ID.2all koncepta izstrādei esot bijušas vajadzīgas tikai sešas nedēļas, bet Mindts un dizaina komanda strādājusi pie tā, lai sērijveida modelis būtu līdzīgs konceptam un uzlabotu atsevišķas nianses. Viņš norāda, ka kopumā saņemtas pozitīvas atsauksmes par konceptu, kas viņam devušas brīvas rokas strādāt. “Es gandrīz varēju iet un piespiest cilvēkus, pasakot – bet redziet, kādas ir atsauksmes! Mums tas ir jāpārvērš dzīvē. Lai ko jūs teiktu, naudas taupīšana un jebkas cits, bet mums tas ir jādara,” saka VW dizaineris.

    Šis ir pirmais Volkswagen modelis, kas būvēts uz jaunās, vienkāršotās MEB Entry platformas, kas būtībā ir atvasinājums parastajai MEB platformai, taču tā padarīta lētāka un vienkāršāka. Koncepta formā ID.2all ir 4,05 metrus garš, proti, nedaudz īsāks nekā aktuālais Polo. Ražotāja pārstāvji gan lepojas, ka auto savos izmēros būs kā Polo, taču tā ietilpība līdzināsies Golf.

    Paredzēts, ka platforma tiks izmantota, lai radītu ID2X – tas ir krosovers un šeit Volkswagen plāno darīt ko līdzīgu kā Toyota izdarīja ar Yaris Cross – paņem parastu hečbeku un to pataisi nedaudz augstāku. Tāpat ID.2 modelim paredzēta GTI versija, kas varētu iznākt 2026. gadā.

    Zināms, ka šī platforma būs aprīkota ar divu dažādu versiju akumulatoriem – 38kWh un 56kWh, turklāt katra no tām būs radīta ar atšķīrīgu ķīmisko sastāvu. Tiek solīts, ka ar lielāko akumulatoru auto varēs veikt ap 450 kilometriem ar vienu uzlādi, bet maksimālā uzlādes jauda būs 125kW.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Bats
    14.06.2024 10:15

    Komentāru daudzums zem šī raksta ir labs rādītājs. VW dizaineru centieni kārtējo reizi pārzīmēt savu Golf tikai mazāku un šoreiz lukturu stūri 15.2 grādu leņķī pret vertikāli nevis kā iepriekšējam Polo 13.6 grādi. Tas iespējams ir viņiem tāds kā savs iekšējais joks – viens otru izaicina cik maz var atkāpties no vecās formulas un joprojām saņemt algu.

    Krotow
    14.06.2024 19:18
    Reply to  Bats

    Mani 2 centi. Ja VW spētu uzražot elektroauto 3. golfa izmērā ar vismaz 400 km nobraukumu ziemā ar ieslēgtu apkuri pa benzīna golfa cenu, tas tirgotos nu pavisam labi.

    Bats
    16.06.2024 12:28
    Reply to  Krotow

    400km no vienas uzlādes man nevajag. Es ikdienā tik daudz nenobraucu un kad vajag, parasti varu atrast uzlādes staciju. Bet cena par to, kas tiek piedāvāts, tiešām ir daudz par augstu.

    Last edited 5 days ago by Bats
    Reklāma