Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW izlaiž jauno 1. sērijas automobili

    Jaunākie raksti

    Jaunais BMW 1. sērijas automobilis iezīmē jaunu nodaļu zīmola attīstībā. Ar augstas efektivitātes dzinēju, mūsdienīgu dizainu un inovatīviem digitāliem risinājumiem jaunākās paaudzes BMW vairāk nekā jebkad agrāk iemieso tā sportisko raksturu. Jaunais BMW 1. sērijas modelis būs pieejams no šī gada oktobra.

    Mūsdienīgs dizains un BMW raksturīgās proporcijas

    Jaunajam BMW 1. sērijas modelim raksturīgas tam ierastās proporcijas, savukārt automobiļa garums ir palielināts par 42 milimetriem, bet augstums par 25 milimetriem. BMW automobiļiem raksturīgajam priekšējam režģim izstrādāta inovatīva vertikālo un diagonālo joslu struktūra. Jaunā BMW 1. sērijas virsbūves krāsojums ir pieejams deviņās krāsās, kā arī iespējams izvēlēties kādu no četriem BMW Individual krāsojumiem. Jaunais BMW 1. sērijas automobilis ir pirmais modelis zīmola klāstā, kas pēc izvēles pieejams ar kontrastējošu jumta krāsojuma apdari, tādējādi papildinot automobiļa sportisko izskatu.

    ReklāmaAdvertisement

    BMW M automobilis ar individuālu raksturu

    Papildus pieejama M sporta un dizaina pakete, kas jauno BMW 1. sērijas automobili padarīs vēl dinamiskāku. Jauno modeļu klāsta augšgalā ir BMW M135 xDrive ar ievērojami uzlabotām veiktspējas īpašībām. BMW M modeli darbina 221 kW/300 ZS četru cilindru dzinējs, un tas sasniedz ātrumu no 0 līdz 100 km/h 4,9 sekundēs.

    Sportiska premium klases atmosfēra

    Jaunā BMW 1. sērijas salons nodrošina modernu premium klases komfortu, kurā iekļauti arī dažādi sportiski elementi. Jauna dizaina sēdekļi nodrošina augstu komforta līmeni garākiem braucieniem, un pēc izvēles pieejami sporta Econeer sēdekļi, kas izgatavoti no pārstrādāta poliestera. Salonā izmantotie augstas kvalitātes materiāli, pārveidotais pārnesumkārbas pārslēgs un BMW izliektais displejs izceļ automobiļa progresīvo premium klases interjeru. Izmantojot dažādas digitālās tehnoloģijas, ir izdevies ievērojami samazināt pogu un citu vadības ierīču skaitu salonā.

    Jaunas paaudzes dzinēji un pilnveidota šasijas tehnoloģija

    Jauno BMW 1. sērijas automobiļu dzinēji ir daļa no BMW Group jaunākās paaudzes modulāro dzinēju klāsta. Jaunā BMW benzīna dzinējs ir apvienots ar 48V hibrīdtehnoloģiju, kas uzlabo gan to efektivitāti, gan jaudas padevi. BMW 1. sērijas modeļa veiklību un vadāmības precizitāti uzlabo paaugstinātā virsbūves struktūra un pilnveidotā šasijas tehnoloģija.

    Modernākās automatizētās braukšanas un stāvēšanas sistēmas

    Jaunais 1. sērijas BMW piedāvā ievērojami paplašinātu automatizētās braukšanas un stāvēšanas sistēmu klāstu. Standarta aprīkojumā ietilpst braukšanas asistents ar frontālās sadursmes brīdinājuma sistēmu, joslu uzraudzības sistēma, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, kā arī parkošanās asistents. Papildaprīkojumā pieejams joslu kontroles asistents, automātiskais ātruma ierobežošanas asistents un aktīvā kruīza kontrole ar Stop & Go funkciju.

    Paplašināts standarta aprīkojums

    Papildus augstas kvalitātes asistenta sistēmām jaunā 1. sērijas BMW standarta aprīkojuma klāsts ir ievērojami paplašināts, iekļaujot arī automātisko gaisa kondicionēšanas sistēmu,  BMW Live Cockpit Plus, tostarp BMW Maps navigācijas sistēmu. Papildaprīkojumā ietilpst tālruņa bezvadu uzlāde, Comfort Access, automātiski aptumšojams iekšējais spogulis un adaptīvi LED lukturi. Jaunajā 1. sērijas BMW ir pieejama BMW iDrive versija ar QuickSelect, nodrošinot intuitīvu un ērtu automobiļa funkciju vadību.

    Latvijā jauno BMW 1. sērijas automobili varēs iegādāties par ieteicamo mazumtirdzniecības cenu – sākot no 38 680 eiro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    xs1
    07.06.2024 15:48

    davai sarunājam, ka bez jebkādām jēlībām un līdzībām ar Kia … Kia nav ne pilnpiedziņas, ne 300hp versijas uz šo mazo blusu … un ne tuvu nevar pielīst šīs markas vadāmībai ( ja vienīgi ar Stinger, kas ir pilnībā cita klase ) …

    Gundars
    07.06.2024 15:57
    Reply to  xs1

    Taisnība tev ir ļoti lielā mērā.
    Bet nevar arī noliegt, ka mūsdienu dizaini paliek vienādi(jā, jā – ko tad jaunu vēl var uzdizainēt?) Un šis BMW purniņš velk uz tādu komiksu zaķīti, ar dubultzobiem un smaidiņā piemiegtām ačelēm. Tas nenozīmē slikti, tas nenozīmē, ka nikni agresīvie dizaini ar badinātu buldogu purniem(bmw XM…) ir tas kas vajadzīgs, vienkārši fakta konstatācija.

    Diskdzinis
    08.06.2024 17:46
    Reply to  Gundars

    Tā tas diemžēl notiek EU.
    Pamazām tiekam pārgejoti un pārtransoti, bmw kaut kā nepieciešams savilkt kopā galus, tādēļ dizains ir vērsts uz āzijas tirgu.
    Diemžēl tā ir realitāte, jo sojas puikas un sniegpārsliņas, tā vietā lai pakustinātu smadzeni un nopirktu normālu auto izvēlās kroplus hjundai untml. automašīnas.

    Kursors.lv
    08.06.2024 18:20
    Reply to  Diskdzinis

    Kāpēc pārmaksāt par bembi, ja var nopirkt krietni lētāku un ne krietni sliktāku korejieti un braukt bēdu nezinot?

    Pičs
    09.06.2024 00:40
    Reply to  Diskdzinis

    Kas būtu normāla auto kvalifikācija?

    Labvēlis
    07.06.2024 17:30
    Reply to  xs1

    Aij nu beidz te ar to vadāmību. Tur ir priekšpiedziņa ar 3 cilindriem un elektrisko stūres iekārtu kura tikpat labi varēja savienota baranka pa vadu ar riteņiem. Ērts gan ir.
    Īsa stūres iekārta nav laba vadamības indikātors – šo ļot reti sajēdz BMW fani.

    Pirmās paaudzes 1 sērija bija vēl kaut kas – hidrauliskā stūres iekārta (ne visur gan), pakaļpiedziņa un visur 4 podi. Tur nevajadzēja maksimālo 135i lai būtu auto īpašs. Ā, un vecajiem 135i bija 6 podi, kamēr par aktuālo modeli apskatos neviens nekrīt sajūsmā – digitalizēts 4podu perdaks ar nepietiekami labi kalibrētu pilnpiedziņu, jeb iepriekšējā paaudze bija labāka.

    Tagad ir vnk neglītāks mini, kamēr Kia Ceed pa stipri zemāku summu tu tiksi pie 4 turbo cilindriem, ātrākas DCT kārbas un komplektācijas kuru var pat bāzē ņemt un 7 gadu garantijas.

    Un Kia dizains neliek sacīt – atkal mutants.

    Diskdzinis
    08.06.2024 17:42
    Reply to  xs1

    Stinger patiesībā bija baigais sūds!
    Biju uz testa braucieniem ar jaudīgāko versiju, vel tolaik šķībacainais to sauc par bmw, audi un mb “killeri”, realitātē tur nebija nekā ne no vadāmības, ne bremzēm un transmisijas, motors bija ok priekš v6. Un lūk rezultāts, tas sūds nevienam nepatika, ļoti daudzi pēc testa braucieniem bija vīlušies.
    Starpcitu kur ir viņi? Kur ir tas stingers?

    Hool
    07.06.2024 21:50

    Izskatās pēc kautkādas škodas 🙂

    Zigijs
    07.06.2024 23:26

    Cena kosmoss par 3 cilindru iepirkumu ratiņiem.

    hjh
    08.06.2024 03:03

    40 pakas par kkādu Fiestu :D

    LAN
    10.06.2024 06:31
    Reply to  hjh

    Un tauta saka ka tikai elektroauto ir dārgi :D

    Reklāma