Web Analytics
More
    Reklāma

    20 tūkstošus eiro vērtais Volkswagen elektroauto gaidāms tikai 2027. gadā

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs Volkswagen 2027. gadā piedāvās budžeta klases elektroauto, kura sākumcena būs no 20 tūkstošiem eiro. Par to izteikušies kompānijas pārstāvji, norādot, ka darbs pie mašīnas attīstības risinās jau kādu laiku.

    Lētāki, plašākām masām pieejami elektroauto ir pieprasīti no klientiem, kā arī tie kļūst par akūtu nepieciešamību, lai konkurētu ar ķīniešu autoražotājiem, kas vēlas iekarot vietu Eiropā ar saviem auto. Pagaidām autoražotājiem rietumos tā arī nav izdevies panākt tā saucamo cenu paritāti, proti, lai elektriskie modeļi maksātu tikpat, ciklīdzvērtīga izmēra auto ar iekšdedzes dzinēju.

    “Lai elektromobilitāte kļūtu tiešām plaši izplatīta, ir jāpiedāvā atraktīvas mašīnas, īpaši budžeta klases segmentā. Neskatoties uz cenu, mūsu mašīnas uzstādīs standartus šajā klasē dizaina, tehnoloģiju un kvalitātes aspektos,” saka zīmola boss Tomass Šēfers.

    Mazliet tuvāk laišanai tirgū ir vairāki auto par 25 tūkstošiem eiro – tie būs tehniski identiski VW koncerna elektroauto, kas ar dažādiem virsbūves tipiem tiks piedāvāti dažādu zīmolu pircējiem. Tiem pie klientiem būtu jāierodas jau nākamgad, piedāvājot pieejamāku alternatīvu. Protams, jautājums par to, kas būs nopērkams par šiem 25 tūkstošiem un cik liela summa salasīsies, auto papildinot ar dažādām ekstrām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    30.05.2024 10:11

    Tas nozīmē, ka Ķīniešiem ir vēl 3 gadi tirgus pārņemšanai! :)

    REALAIS
    30.05.2024 11:11
    Reply to  Skābene

    Ar ko? Ar dempinga cenām? Cik ilgi domā Ķīnas autoražotāji subsidēs šo Eiropas pārņemšanu?
    GWM Great Wall Motors atlaidīšot Galveno Eiropas ofisu. Pārtrauks jaunu valstu apgūšanu Eiropā un paliks tikai esošajās pāris Eiropas valstīs, kontrolējot to no Ķīnas. Jo pa 2023.gadu ir pārdevuši tikai 6k mašīnas Eiropā un situācija nav cerīga.

    Uzbūvēt labu tīklu automašīnu brendiem nepietiek ar tikai lētu mašīnu pārdošanu. Tur nav peļņas jau saknē u vēl vajag iespaidīgas investīcijas servisu un rezerves dlu nodrošināšanā, utml.

    Skābene
    30.05.2024 12:19
    Reply to  REALAIS

    Un kādas ir VW un Tesla cenas Ķīnā? Tās ir dempinga cenas, vai reālās tirgus cenas?

    REALAIS
    30.05.2024 12:30
    Reply to  Skābene

    Es domāju, ka ir atšķirība vai ieejot tirgū tu mēģini kaut cik pietuvoties lētākām tirgus mašīnām, nevis ieejot tirgū tiek tirgotas mašīnas zem jebkuras citas mašīnas vērtības.
    Cik no šīm “lētajām” Ķīnas mašīnām ražo Eiropā? Cik % Tesla mašīnas tirgotas Ķīnā tiek ražotas pašā Ķīnā?
    Ķīna ļoti aizsargā savu tirgu un savus resursus. Nebrīnīšos, ka drīzumā sekos Eiropas rīcība pēc ASV piemēra, kur sāks ierobežot šāda veida konkurences kropļošanu.
    Cik Vācijas valdība dod naudu VW, lai viņi tirgotu mašīnas pa “lēto” Ķīnā?

    Skābene
    30.05.2024 12:58
    Reply to  REALAIS

    Tā kā VW ir stratēģiskā sadarbība ar Ķīnas SAIC, tad gan jau ka arī VW dabū Ķīnas valsts atbalstu, lai varētu kopā ar SAIC nolaist cenas un stimulēt ķīnas patērētāju pāreju no ICE uz EV. Es ieteiktu dziļāk papētīt kāpēc VW Ķīnā maksā krietni lētāka kā pašmāju tirgū un kādu atbalstu VW saņem vai nesaņem. Un kā izskaidrot to, ka pēc Vācijas valdības atbalst atcelšanas jaunu EV iegādei, VW bez problēmām varēja samazināt cenas par valsts atbalsta apmēru. Vai VW cenām ir milzīga tauku rezerve?

    REALAIS
    30.05.2024 14:49
    Reply to  Skābene

    Ir kā ir. Redzēs kā BYD ies ar savu lēto mašīnu tirgošanu. Ļoti agresīva kampaņa ir sākusies iekš visas Eiropas.
    Salīdzinājumam iepriekš BYD nodrošināja EV baterijas priekš Londonas autobusiem un bija sadarbība ar UK autobusu ražotājiem. Tagad grib paši salikt visu autobusu un tirgot. Un sāk ar 20% zemāku cenu nekā visi pārējie.
    Kam ir bateriju ražošanas resursi, tie var diktēt cenu.

    Mjā
    30.05.2024 15:29
    Reply to  REALAIS

    Ķīnai ražošanas jaudas ir tādas, ka bez nepārtrautas ekspansijas viss sabruks, ko atkal nepieļaus kompartija. Mums jau arī ne visai rentablo Airbaltic stutē un tas nebankrotēs nekādā veidā, izpildīties var kā grib.

    aaa
    30.05.2024 16:40
    Reply to  Skābene

    Vai ir milzīga tauku rezerve? Varbūt, bet varbūt tas ir vienkārši mēģinājums (izmisīgs?) nodrošināt kaut kādu pārdošanas apjomu, jo ja tu kko ražo, tev ir jāspēj to pārdot, respektīvi, lai vai kā, bet tu nevari atļauties ražošanas līnijas turēt dīkā. Pārdod kaut ar zem pašizmaksas – zaudējumi būs, bet mazāki kā visu apstādinot utt.

    Mjā
    30.05.2024 15:18
    Reply to  REALAIS

    Ķīnas ekspansija Eiropā ir tikai sākusies.

    Par to konkurences kropļošanu tas tāds diezgan stiepjams jautājums, kuru izmanto nevietā. Ņem vērā, ka “vecās pasaules” auto ražotāji vismaz pusi ienākumu gūst Ķīnā, līdz ar to grūti iedomāties kā Eiropas savienība kaut kādus radikālus soļus spers.

    Beigu beigās uzvarēs stiprākais un es īsti neredzu spēku Eiropā auto industrijā.

    Aldis
    30.05.2024 11:11

    Eiropai vajag elektroauto pa 10’000€, nevis pa 20’000€.
    BYD Seagul maksā tieši uz pusi mazak nekā 20t€. Tas vel pie tam ar litija baterijām. BYD taisa natrija bateriju rupnicu, tas šo modeli varetu padarit vēl lētāku.

    Biteme
    30.05.2024 17:15
    Reply to  Aldis

    Eiropa grib, nevis ” Eiropai vajag”. Ja būtu godīgs EV par 10K tad visi jūsmiņi baurotu “tas tak ir mocis ar jumtu”. Jābūt taču godīgiem vismaz pret sevi….

    Mjā
    30.05.2024 18:05
    Reply to  Biteme

    Laiki, kad varēja štancēt Trabant vai WV Beetle un visiem likās Okey braukāt vienādās tačkās, toties lētās, pieejamās, ir pagājis. Tagad gribēšana liela, varēšana maciņā maza. Patērētājs no vienas puses izlepis, no otras nabags.

    Kaut kad jau pienāks laiks, kad nāksies vien samierināties un pārsēsties arvien knapākos vāģos cilvēkam parastajam.

    REALAIS
    30.05.2024 19:25
    Reply to  Aldis

    Tu vispār esi redzējis cik maza tā mašīna ir? Tu tiešām pirktu tādu auto pa 10k pats? Es labāk esmu bez mašīnas nekā braukt ar mini mašīnām.

    Normunds
    30.05.2024 13:27

    Ja 2027. gadā visticamāk tur būs jau vismaz 25t eur aka inflācija, utt.

    Mjā
    30.05.2024 15:21
    Reply to  Normunds

    Esošajos tempos 27 gadā, audi grupa būs pārdevusi daļu savu zīmolu Ķīniešiem, kas tiešām uztaisīs 20K eur vērtu tautmobīli.

    Reklāma