Korejiešu autoražotājs Hyundai nopietni apņēmies nogādāt ražošanā N Vision 74 konceptauto, kas pēc publiskošanas 2022. gadā izpelnījās ļoti daudz pozitīvu atsauksmju. Vietējie mediji vēsta, ka ražotājs uzsācis izstrādāt ūdeņraža elektrisko auto, kas bāzēts uz šī koncepta, bet iecerētais ražošanas laiks ir jau no 2026. gada.
Hyundai inženieri šajā konceptā izstrādājuši jaunu “hibrīdu”, kombinējot ar akumulatoru darbināmu elektroauto un ūdeņraža degvielas šūnu sistēmu. Vietējie mediji Dienvidkorejā ziņo, ka Hyundai piegādātāji jau vairākus mēnešus veic izpētes darbus, analizējot labākos veidus, kā ražot nepieciešamās detaļas. Šim procesam drīz būtu jānoslēdzas, lai Hyundai drīzumā varētu uzbūvēt pirmos prototipus. Pēc tam tad turpināsies klasiskais auto attīstīšanas cikls ar testiem, lai to sagatavotu sērijveida ražošanai.
Lai arī mašīnu plānots laist sērijveida ražošanā, apjomi būšot mazi – auto tiks ražots divus gadus un ik gadu plānots saražot 100 mašīnas. Tātad, sērijveida produkts būs visnotaļ ekskluzīvs. Ražošanu plānots sākt 2026. gada jūnijā, bet cena tiek prognozēta atbilstoši ekskluzīva auto statusam – ap 360 tūkstošiem ASV dolāru. Ražotājam pietuvināti avoti norāda, ka mašīna varētu būt pat jaudīgāka nekā koncepta dati, piedāvājot vairāk nekā 775 zirgspēkus un izmantojot 70kWh akumulatoru, kā arī ūdeņradi.
Ja autoražotājus interesētu zaļums, tad šādi auto netiktu ražoti.
Ja autoražotājiem interesētu zaļums, tad viņi nevienu auto neražotu.
Toyota solija ka 2025.gadā degvielas šūnas auto maksāšot tikpat dārgi kā benzīna auto.
Rezultatā ir Toyota Mirai kas 2024.gadā maksā 70’000€.
Ta kā degvielas šūnas auto ir bagātnieku izklaide.
Izskatās labi, retro vibes.
“Hyundai inžēnieri”
Tiešām? Kādā programmā tiek rakstīti teksti, ka tur nav elementāras kļūdu pārbaudes? Varbūt pārlasīt tos knapos pārdesmit teikumus, pirms spiežam publicēt?
Paldies par norādi, salabosim.