Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” iekāpj dziļāk reklāmu biznesā un prezentē savu reklāmu serveri

    Jaunākie raksti

    Pagājis pusotrs gads, kopš “Netflix” paziņoja, ka oficiāli ievieš abonementa plānu ar reklāmām. Tagad uzņēmums ir gatavs iet tālāk reklāmu biznesā, ko pierāda tā plāni izveidot savu reklāmas tehnoloģiju platformu. Te gan “Netflix” pārāk augstu gaisā degunu nevar celt, jo jārēķinās ar jomas milžiem, piemēram, “Google”, “Amazon” un “Comcast”, kuriem jau ir savu reklāmu serveri.

    Paziņojums par savu reklāmas tehnoloģiju platformu nozīmē būtiskas izmaiņas “Netflix” reklāmēšanas pieejā. Uzņēmums sākotnēji sadarbojās ar “Microsoft”, lai izstrādātu savu reklāmu tehnoloģiju, kas palīdzēja “Netflix ātri un veiksmīgi sākt darboties reklāmas jomā un pat panākt tādus konkurentus kā “Hulu”, kam jau vairāk nekā desmit gadus ir savs reklāmu serveris.

    Reklāma

    Ieviešot savu iekšējo reklāmu tehnoloģiju, “Netflix” ir gatavs pilnībā kontrolēt savu darbību reklāmu biznesā. Šis solis ļaus uzņēmumam izveidot mērķtiecīgu un personalizētu reklāmu pieredzi, kas ir ļoti būtiski, ņemot vērā, ka “Netflix” abonentu skaits sasniedz 270 miljonus.

    Uzņēmums pagaidām nav atklājis, kā šis risinājums mainīs reklāmu piegādi, taču, visticamāk, vismaz sākotnēji tas attieksies uz vispārējām reklāmām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ervīns Ābele
    17.05.2024 21:30

    Tā arī neko nesapratu,kur viņi kaut ko reklamēs,abonementiem rādīs reklāmas?

    Kursors.lv
    17.05.2024 21:59
    Reply to  Ervīns Ābele

    Es šo jaunumu saprotu tā, ka Netflix grasās mainīt rīkus ar kuriem nodrošina reklāmu rādīšanu savās filmās/seriālos/spēlēs.

    Ervīns Ābele
    17.05.2024 23:36

    Man ir Youtube premium,es neredzu nevienu reklāmu.Netfilx arī maksas pakalpojums,tātad tur nedrīkst būt ne vienas reklāmas,nu tā loģiski domājot.

    REALAIS
    18.05.2024 00:17
    Reply to  Ervīns Ābele

    Cik maksā Youtube Premium un cik maksā Netflix? Netflix piedāvā lētāku cenu, ja piekrīt reklāmām. Cilvēkiem ir izvēle maksāt vairāk vai mazāk.
    Nebrīnītos, ja Youtube Premium arī laika gaitā piedāvātu 50% lētāku abonomentu, ja piekrīt skatīties 50% mazāk reklāmu.

    Ervīns Ābele
    18.05.2024 00:40
    Reply to  REALAIS

    13 eur uz 5 iekārtām.Netflix filmas pieejamas interneta plašumos.Man praktiski yuotube muzons nonstopā skan ikdienā.

    REALAIS
    18.05.2024 00:43
    Reply to  Ervīns Ābele

    Vai tad muzonu arī nevar interneta plašumos savākt? Te vairāk ir prioritātes, tu maksā par servisu, kas tev ir noderīgāks ikdienā. Man arī patīk Premium, bet es nezinu vai būtu mentāli spējīgs par to samaksāt tik daudz kopumā. Izbaudu negodīgu dzīvi ar “Indijas” profilu.

    Karlis
    19.05.2024 09:38
    Reply to  Ervīns Ābele

    A ikdienā nav grūti, ka troksnis visu laiku fonā?

    Kursors.lv
    18.05.2024 07:56
    Reply to  Ervīns Ābele

    Nē, kāpēc? Katrs serviss var pats izdomāt, kā veidot savus pakalpojumus. Gadās arī tādas situācijas, kad pakalpojums tiek piedāvāts lētāk, bet jāskatās reklāmas. YouTube Premium nav lēts.

    REALAIS
    17.05.2024 23:22
    Reply to  Ervīns Ābele

    Vairāk to, ka uzturēs savu reklāmas servisu un to neuzticēs citiem. Nebūs jādalās ar komisiju, bet uzturēt servisu tāpat kaut ko izmaksā.
    Tas būtu salīdzināms kā Kursors savā mājaslapā ir atvēlējis vietas Reklāmu laukiem, Kursors pats var meklēt reklāmas interesentus un slēgt individuālus līgumus ar uzņēmumiem vai, piemēram, atdot par kaut kādiem finansiālajiem nosacījumiem šos laukus Google/Facebook reklāmas servisiem, kas aizpildīs vietu ar sev vēlamām reklāmām.
    Tā es to izprotu.

    Skaks
    18.05.2024 07:47

    Hm, interesanti… Interesanti vai vēlāk parādīsies apk fails, kas apies tās reklāmas. Ar youtube revanced jau aizgāja brīnumi, ka pārstāja normāli darboties.

    Krotow
    19.05.2024 12:11
    Reply to  Skaks

    Jā, revanced jau kādu mēnesi nav lietojams. Priekškatījums video darbojas, tacu pilnā ekrānā neiet.

    Reklāma