Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter Blue” lietotāji tagad var veidot līdz pat 25 000 zīmju garus ierakstus

    Jaunākie raksti

    Kopš Īlonam Maskam pieder “Twitter“, viņš platformā veicis diezgan daudz izmaiņu. Vienas no tām saistītas ar atļauto ieraksta garumu, kas viņa vadības laikā tiek pakāpeniski palielināts. Jādomā, ka drīz turpat “Twitter” varēs uzrakstīt veselu grāmatu. Uz to viss iet, jo tagad maksimālais rakstzīmju skaits vienam ierakstam palielināts līdz 25 000.

    Jaunās izmaiņas stājās spēkā šīs nedēļas sākumā un attiecas vienīgi uz maksas abonentiem jeb “Twitter Blue” lietotājiem. Tikmēr parastajiem lietotājiem jāiztiek ar to pašu 280 zīmju limitu, kas ir aktuāls jau vairākus gadus. “Twitter” arī atzīmējis, ka šajos garajos ierakstos ir iespēja ievietot līdz četriem attēliem.

    Reklāma

    “Twitter” jau kopš ziemas ik pa laikam palielina maksimālo atļauto zīmju skaitu vienā ierakstā. Piemēram, februārī tas tika palielināts līdz 4000, aprīlī līdz 10 000 rakstzīmēm. Tajā reizē uzņēmums arī ieviesa atbalstu teksta formatēšanas funkcijām, piemēram, treknrakstam un slīprakstam, kas ļauj labāk izcelt konkrētas teksta daļas.

    Papildus tam “Twitter” maksas abonentiem ļauj augšupielādēt garākus video. Pērnā gada decembrī lietotāji varēja publicēt līdz 60 minūtēm garus video 1080p kvalitātē. Savukārt maijā atļautais video garums tika palielināts līdz divām stundām. Daļēji saistībā ar to mūzikas izdevēji iesūdzēja tiesā “Twitter” par nespēju pārtraukt nelicencētas mūzikas izmantošanu platformā un atzīmēja, ka tieši video garuma palielināšana mudina augt šo pārkāpumu skaitam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma