Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” maksājošie lietotāji varēs veidot līdz 10 000 zīmēm garus ierakstus

    Jaunākie raksti

    Pagājuši aptuveni divi mēneši, kopš “Twitter” saviem “Blue” abonentiem ļauj veidot līdz 4000 rakstzīmēm garus ierakstus. Taču šķiet, ka ar to arvien nav gana. Uzņēmums nupat paziņojis, ka krietni palielina šo limitu un maksājošie lietotāji var veidot līdz 10 000 zīmēm garus ierakstus, kas, rupji rēķinot, ir ap 2000 vārdu garš teksta gabals. Paralēli tam “Twitter” tagad arī nodrošina atbalstu teksta formatēšanai treknrakstā un slīprakstā.

    Tik ievērojama zīmju skaita palielināšana daudziem “Twitter” lietotājiem, iespējams, varētu šķist nevajadzīga. Manuprāt, tas lietotnei liek pavisam pazaudēt savu agrāko laiku burvību, kad varēja veidot vien 140 zīmju garus ierakstus. Taču šīs robežas tik dramatiskai palielināšanai ir sava doma apakšā. Te fokuss šoreiz likts uz satura veidotājiem, kuri vēlas gūt peļņu ar saviem ierakstiem. Saistībā ar to “Twitter” nupat arī pārdēvējis savu pakalpojumu “Super Follows” par “Subscriptions”, laujot satura veidotājiem iekasēt no lietotājiem abonementa maksu 3, 5 vai 10 dolārus mēnesī par piekļuvi ekskluzīvam saturam.

    Reklāma

    Palielinot rakstzīmju skaitu “Blue” abonentiem, kā arī ļaujot tiem publicēt stundu garus videoklipus, “Twitter”, protams, cer piesaistīt lielāku skaitu maksājošo lietotāju. Vienlaikus apjomīgāks saturs automātiki mudina lietotājus vairāk laika pavadīt lietotnē un līdz ar to arī redzēt vairāk reklāmu, ļaujot uzlabot “Twitter” finansiālo stāvokli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma