Web Analytics
More
    Reklāma

    Lai uzlabotu “Twitter” finansiālo situāciju, “SpaceX” tur izvietos “Starlink” reklāmas

    Jaunākie raksti

    Kopš Īlons Masks iegādājies “Twitter”, kompānijai ne visai labi iet ar finansēm. Īpaši strauji kritušies ieņēmumi no reklāmām, virknei uzņēmumu pārtraucot tās izvietot šajā platformā. Šajā sakarā Masks arī brīdinājis darbiniekus, ka ekonomisko izaicinājumu dēļ iespējams pat “Twitter” bankrots. Lai situāciju reklāmas biznesā kaut nedaudz uzlabotu, vēl viens Maska uzņēmums – “SpaceX” – “Twitter” uzsāks lielu “Starlink” reklāmas kampaņu.

    Zināms, ka pagājušajā nedēļā “SpaceX” iegādājies vienu no lielākajiem “Twitter” piedāvātajiem reklāmas risinājumiem. Šādā veidā Īlons Masks nošaus divus zaķus ar vienu šāvienu – mazliet uzlabos “Twitter” finansiālo situāciju un popularizēs savu ātrgaitas satelītu interneta pakalpojumu “Starlink”. Protams, primāri šajā ziņā Masks vairāk domā par labumu “Twitter”. Kā zināms, viņš savu uzņēmumu produktus un pakalpojumus praktiski nereklamē, un acīmredzami tas arī nav nepieciešams.

    Reklāma

    Pagaidām nav zināma precīza summa, par kādu “SpaceX” iegādājies reklāmas kampaņu “Twitter”, taču, visticamāk, tie ir vairāki miljoni dolāru.

    Jāpiezīmē, ka kopš 27. oktobra, kad Masks parakstīja līgumu par “Twitter” iegādi, daudzi uzņēmumi sāka apturēt reklāmu izvietošanu platformā. To vidū ir tādas lielās kompānijas kā “Audi“, “Pfizer” un “General Motors“. Autoražotāju galvenais iemesls pārtraukt reklāmu izvietošanu “Twitter” ir tas, ka šī platforma tagad pieder viņu konkurenta – “Tesla” – vadītājam. Taču citi uzņēmumi šādu savu izvēli daļēji pamatojuši ar Maska plāniem par “Twitter” satura regulēšanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma