Web Analytics
More
    Reklāma

    Īlons Masks neizslēdz iespēju, ka “Twitter” varētu bankrotēt

    Jaunākie raksti

    Aizvadītajā trešdienā Īlons Masks nosūtījis pirmo e-pastu “Twitter” darbiniekiem. Nevarētu teikt, ka ziņojums bijis visai pozitīvs. Viņš aicināja savus padotos sagatavoties sarežģītajai ekonomiskajai situācijai un nekavējoties pārtraukt strādāt attālināti.

    Šajā ziņojumā Masks īpaši uzsvēra nelabvēlīgos ekonomiskos apstākļos, sakot, ka ekonomiskā aina ir briesmīga un tā īpaši lielu ietekmi atstāj uz reklāmu biznesu. Tā kā “Twitter” ir uzņēmums, kas ļoti atkarīgs no reklāmām, esot ļoti liels pamats bažām. Šeit jānorāda, ka jau virkne zīmolu, tostarp autoražotājs “Volkswagen” un “Audi” pārtraukuši reklamēties platformā.

    Reklāma

    Masks arī norādīja, ka uzņēmuma galvenā prioritāte šobrīd esot “Twitter Blue” abonements, kas lietotājiem par 8 ASV dolāriem mēnesī nodrošina vairākas priekšrocības, tostarp profila verifikāciju. Viņš e-pastā uzsvēra, ka “uzņēmumam no šiem abonementiem jāgūst ievērojama peļņa, citādi pastāv liela iespēja, ka “Twitter” nepārdzīvos gaidāmo ekonomikas lejupslīdi” un pat neesot izslēgts tā bankrots. Viņaprāt, pusi no visiem ieņēmumiem vajadzētu sastādīt “Twitter Blue” abonementiem.

    Tāpat “Twitter” vadītājs informējis, ka sākot ar 10. novembri darbiniekiem birojā jāatrodas vismaz 40 stundas nedēļā un viņus sagaida intensīvs darbs. Savukārt lūgumi strādāt attālināti tiks izskatīti individuāli.

    Jāpiezīmē, ka mazāk kā divas nedēļas pēc “Twitter” iegādes Īlons Masks jau pārdevis 19,5 miljonus “Tesla” akciju teju 4 miljardu dolāru vērtībā. Šo naudu Masks ieguldījis “Twitter”, un nav izslēgts, ka turpinās investēt šajā uzņēmumā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Nā ču
    12.11.2022 20:07

    Viņš var atļauties kādu no savām rotaļlietām arī salauzt.

    Alberts Kviesis
    12.11.2022 23:47

    Trippers jau bija kā Titāniks ar virzienu uz leju – pēc nCOV19 sērgas sekojošā ekonomikas lejupslīde ietekmēs vairākus reklāmu devējus. Nu, un kā Tesla īpašnieks bija iedomājies turpināt piesaistīt kā reklāmdevēju Audi/VW grupu? On-line prieku platformas paliks tikai pašas nepieciešamākās. Ja par bezmaksas klačošanu paprasīs piemaksāt, būs līdzīgi kā ar dažiem vietējiem medijiem – lasītāji ies ar līkumu

    Reklāma