Neskatoties uz dažām problēmām, pirms pāris dienām atsevišķās valstīs tika palaists jaunais “Twitter Blue” abonements, kas par 8 ASV dolāriem mēnesī lietotājiem nodrošina tūlītēju piekļuvi konta verifikācijai ar komplektā iekļautu zilo nozīmīti, kā arī dod iespēju ievietot garākus videoklipus, redzēt mazāk reklāmu utt. Pagaidām gan jaunais pakalpojums pieejams vienīgi iOS lietotājiem. Taču ar to viss nebeidzas.
Iespējams, “Twitter” jaunais profilu verifikācijas pakalpojums eksistēs kā divpakāpju sistēma. “Twitter” viceprezidente Estere Kroforda, kura ir atbildīga par jauno “Twitter Blue” abonementu, atklāj, ka papildus zilajām etiķetēm atsevišķiem kontiem tiks piešķirtas arī “oficiālās” etiķetes, kas būs pelēkā krāsā. Kroforda norāda, ka tās saņems valdību konti, atsevišķi uzņēmumi, lielākie mediji, izdevēji, sabiedrībā zināmas personas. Pagaidām nav sīkāk paskaidrots, kā “Twitter” noteiks, kuri konti atbilst prasībām, vai arī tiem būs jāveic papildus pārbaudes. Taču teikts, ka ne visi iepriekš verificētie konti saņems šo pelēko etiķeti.
Iepriekš jau izskanēja kritika par “Twitter Blue” un verifikāciju. Būtībā jau jebkurš, arī krāpnieki, un tie, kuri uzdodas par citiem lietotājiem, var nopirkt šo abonementu, saņemt profila verifikāciju un izplatīt dezinformāciju. Tāpēc uzņēmumam bija jādomā risinājums, kā šos lietotājus atšķirt no “oficiāliem” kontiem.