Volkswagen grupa uz laiku iepauzējusi reklāmu izvietošanu Twitter platformā, reaģējot uz Twitter jaunā īpašnieka Īlona Maska rīcību pie šī uzņēmuma stūres. Volkswagen visiem savā paspārnē esošajiem zīmoliem likusi pārtraukt reklāmu izvietošanu, turpinoties situācijas izvērtējumam.
“Šobrīd uzmanīgi vērojam un sekojam līdzi situācijai, bet pēc tam lemsim par saviem nākamajiem soļiem,” teikts oficiālajā Volkswagen koncerna paziņojumā. Volkswagen paspārnē ir virkne auto un arī moto zīmolu (Ducati), kas līdz ar to savu naudu pagaidām neiegulda Twitter platformā.
Līdzīgi rīkojušies vēl divi autobūves giganti Ford un General Motors, kas arī paziņojuši par līdzīgiem lēmumiem. Autoražotāji vismaz pagaidām šajā platformā turpinās komunicēt, taču neizvietos maksas reklāmas.