Reklāma

Covid-19 iespaidā tiks saīsināta “CES 2022” tehnoloģiju izstāde

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Esam jau rakstījuši, ka Covid-19 paveida Omikrona dēļ no klātienes dalības tehnoloģiju pasākumā “CES 2022” atteikusies virkne uzņēmumu. Nu arī paši organizatori nonākuši pie secinājuma, ka kaut kas jāmaina pasākuma norisē un izlēmuši to saīsināt.

Ja iepriekš bija paredzēts, ka “CES 2022” notiks no 5. līdz 8. janvārim, šobrīd tā norises laiks saīsināts līdz 7. janvārim. Rīkotāji norāda, ka tas ir kā papildu drošības pasākums līdztekus jau esošajiem epidemioloģiskās drošības nosacījumiem. Mediju dienu norise gan nav mainīta un kā ierasts notiks tieši pirms pasākuma – 3. un 4. janvārī.

Rīkot šāda mēroga pasākumu laikā, kad pasaulē plosās Covid-19, ir liels risks, taču Patērētāju tehnoloģiju asociācijas izpilddirektors Gerijs Šapiro norāda, ka “CES 2022” pasākumā “ieviesti visaptveroši veselības aizsardzības pasākumi gan izstādes dalībnieku, gan apmeklētāju drošībai”. Viņš arī uzsver, ka tieši mazajiem uzņēmumiem šis pasākums ir svarīgs atspēriena punkts savu produktu reklamēšanā, un tas ir viens no iemesliem, kāpēc “CES 2022” notiks arī klātienē.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma