Web Analytics
More
    Reklāma

    Neskatoties uz daudzu lielo kompāniju atteikšanos no dalības klātienē, CES 2022 formāts nemainīsies

    Jaunākie raksti

    Tā vien šķiet, ka nekāds lielais klātienes burziņš tehnoloģiju notikumā CES 2022 tomēr nav sagaidāms. Iemesls tas pats vecais – Covid-19. No klātienes dalības šajā pasākumā, kas norisināsies no 5. līdz 8. janvārim Lasvegasā, attiekusies jau virkne lielo kompāniju. Ziņojām, ka šādu soli spēruši tādi uzņēmumi kā “Amazon”, “Meta”, “Pinterest”, “Twitter”. Tagad tiem pievienojušies arī “Google”, “Intel”, “Microsoft”, “General Motors” un vēl virkne mazāku uzņēmumu, kā arī mediju un reklāmdevēju. Neskatoties uz to, organizatori nav mainījuši savus plānus un joprojām piedāvā gan klātienes, gan attālinātas dalības iespējas.

    CES rīkotāji norāda, ka, neskatoties uz lielo dalībnieku skaitu, kas nolēmuši piedalīties attālināti, joprojām būs iespēja parādīt savu veikumu un baudīt šo notikumu arī klātienē. Protams, stingri ievērojot visus nepieciešamos epidemioloģiskās drošības noteikumus. Tiesa, pašreiz tiek cītīgi apsvērts samazināt klātienes dalībnieku un apmeklētāju skaitu.

    Preses relīzē CES 2022 organizatori norādījuši, ka līdz 22. decembrim savu klātienes dalību atsaukuši 42 izstādes dalībnieki jeb 7% no kopējā skaita. Līdz ar to plānotais klātienes dalībnieku skaits uz to brīdi sasniedza 2200. Tomēr sagaidāms, ka līdz CES 2022 sākumam savu dalību klātienē būs attiekusi vēl virkne dalībnieku.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma