Tā vien šķiet, ka nekāds lielais klātienes burziņš tehnoloģiju notikumā CES 2022 tomēr nav sagaidāms. Iemesls tas pats vecais – Covid-19. No klātienes dalības šajā pasākumā, kas norisināsies no 5. līdz 8. janvārim Lasvegasā, attiekusies jau virkne lielo kompāniju. Ziņojām, ka šādu soli spēruši tādi uzņēmumi kā “Amazon”, “Meta”, “Pinterest”, “Twitter”. Tagad tiem pievienojušies arī “Google”, “Intel”, “Microsoft”, “General Motors” un vēl virkne mazāku uzņēmumu, kā arī mediju un reklāmdevēju. Neskatoties uz to, organizatori nav mainījuši savus plānus un joprojām piedāvā gan klātienes, gan attālinātas dalības iespējas.
CES 2022 will provide an opportunity for companies from around the world, both large and small, to launch products, build brands and form partnerships.
Reklāma — CES (@CES) December 24, 2021
CES rīkotāji norāda, ka, neskatoties uz lielo dalībnieku skaitu, kas nolēmuši piedalīties attālināti, joprojām būs iespēja parādīt savu veikumu un baudīt šo notikumu arī klātienē. Protams, stingri ievērojot visus nepieciešamos epidemioloģiskās drošības noteikumus. Tiesa, pašreiz tiek cītīgi apsvērts samazināt klātienes dalībnieku un apmeklētāju skaitu.
Preses relīzē CES 2022 organizatori norādījuši, ka līdz 22. decembrim savu klātienes dalību atsaukuši 42 izstādes dalībnieki jeb 7% no kopējā skaita. Līdz ar to plānotais klātienes dalībnieku skaits uz to brīdi sasniedza 2200. Tomēr sagaidāms, ka līdz CES 2022 sākumam savu dalību klātienē būs attiekusi vēl virkne dalībnieku.