Reklāma

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

Jaunākie raksti

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

“Xiaomi” prezentējis strādājošu cilvēkveidīgo robotu “CyberOne”

Laikam jau sen aiz muguras ir tie laiki, kad elektronikas uzņēmums varēja izziņot jaunu tālruni un dēvēt to par...

“Meta” beidzot sāk testēt “Messenger” sarunu šifrēšanu

Uzņēmums "Meta" jau samērā ilgi strādā pie tā, lai tai piederošās saziņas lietotnes sniegtu pilnu šifrēšanu (end-to-end encryption) čatiem....

Shazam datora versija beidzot iegūst oficiālu atbalstu Apple M sērijas procesoriem

Apple oficiāli jau vairākus gadus ir Shazam īpašnieks, bet tās datora versija bija palikusi nedaudz ēnā, un beidzot, pēc...

Opel Astra apskats – vai Stellantis spēs izglābt Opel?

Opel savas laikā ir piedzīvojis pamatīgas izmaiņas. Pēdējās izmaiņas ir kopš 2017. gada, kad PSA (Peugeot Citroën) automobiļu ražošanas...

“General Motors” koncerna paspārnē esošā “Chevrolet” zīmola elektroauto “Bolt” mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ – automašīnas nodeg, ražotājs atsaucis pilnīgi visus jebkad saražotos “Bolt” (vairāk nekā 140 tūkstošus auto) un tiem tiks mainītas baterijas, savukārt līdz pilnīgai problēmas novēršanai apturēta jaunu “Bolt” ražošana. Tas viss radījis apmēram 2 miljardu dolāru zaudējumus un rēķins tikai turpina augt.

Ražotājs izziņojis vairākus norādījumus, lai neciestu paši “Bolt” īpašnieki, kā arī citu cilvēku īpašums. Skarto “Bolt” mašīnu īpašniekiem pat tiek piedāvāts maiņas auto, kuram tiek apmaksātas degvielas izmaksas, taču izskan, ka šis serviss ir ļoti sarežģīts, problēmatisks un klientam rada vairāk galvassāpes nekā palīdz.

“General Motors” sniedzis jaunas drošības norādes, proti, savas “Bolt” mašīnas ieteicams noparkot daudzstāvu stāvvietas augšējā stāvā, aptuveni 50 pēdu (ap 15 metriem) attālumā no citiem auto. Ja gadījumā mašīna aizdegas, tādā veidā tiek cerēts novērst vai samazināt strukturālos bojājumus būvei, kā arī neapdraudēt citus auto. Jau iepriekš “GM” ieteica šīs mašīnas noparkot tikai un vienīgi ārā nevis garāžā, turklāt nav ieteicams mašīnas atstāt lādēties pa nakti.

Autoražotājs, kā arī bateriju piegādātājs “LG Chem” centies novērst problēmu ar programmatūras atjauninājumiem, bet vērā ņemamus uzlabojumus tas nav devis. Problēmas ar “LG Chem” baterijām bijušas arī “Hyundai Kona” elektroauto, kā rezultātā korejiešu ražotājs izsludināja milzīgu atsaukumu. Tas tobrīd kļuva par dārgāko elektroauto atsaukumu vēsturē, vērtībai pārsniedzot miljardu dolāru. Skaidrs, ka arī “GM” cīnīsies, lai “LG Chem” kompensētu radušos zaudējumus vairāku miljardu vērtībā. Nu jau arvien vairāk izskan aicinājumi “GM” atpirkt pilnīgi visus saražotos “Bolt”, jo cilvēku dzīvību un arī mantu riskam mūžīgi pakļaut nevar, autoražotājam nespējot rast tūlītēju, ātru un saprotamu risinājumu problēmai.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis Murnieks
17.09.2021 12:41

“Spitālīgais”

Skābene
17.09.2021 14:45

Bumba ar laika degli! :)

Krotow
17.09.2021 15:12

Šis auto diemžēl kļuvis par autobūves Samsung Note 7. Iemesls arī tas pats – brāķis baterijas ražošanā.

Elektriķis
17.09.2021 16:44

Kaut kā šo auto Eiropā ar Opeļa vārdu dalīja kā “acu zāles”, nepārdeva bet izīrēja…laikam ka šiem jau bija nelāga nojauta.

Raivis Terinks
17.09.2021 17:07
Reply to  Elektriķis

Tieši gribēju minēt, ka Eiropai tas bija plānots kā Opel Meriva. Un solīja ka būs baigi ietilpīga baterija ar daudz KM nobraukumu. Tā arī līdz mums šis nenonāca..

Elektriķis
17.09.2021 18:34
Reply to  Raivis Terinks

Šim ir cits vārdiņš: Opel Ampera-e.

Reklāma