Reklāma

“Twitter” jaunais abonēšanas pakalpojums “Twitter Blue” varētu maksāt 3 dolārus mēnesī

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Par sava abonēšanas pakalpojuma ieviešanu “Twitter” runā jau labu laiku, un beidzot tapis zināms kaut kas vairāk – cik tas varētu maksāt un kādas iespējas sniegt lietotājiem.

Lietotņu pētniece Džeina Meinčuna Vonga “Twitter” atklājusi, ka jaunais abonēšanas pakalpojums ar nosaukumu “Twitter Blue” maksāšot 2.99 ASV dolārus mēnesī. Tajā būs iekļautas vairākas funkcijas, kas citos sociālajos tīklos gan ir par brīvu – “Undo Tweets” un iespēja saglabāt un pēc tam kategorizēt ierakstus, kas man personīgi šķiet ļoti noderīga iespēja. Vonga arī norāda, ka “Twitter” strādā pie daudzpakāpju abonēšanas modeļa, kas varētu sniegt premium līmeņa iespējas maksātspējīgākajiem lietotājiem.

“Twitter” pēdējo nedēļu laikā diezgan aktīvi nācis klajā gan ar jaunām, gan uzlabotām funkcijām, par kurām arī mēs cenšamies informēt. Piemēram, uzņēmums atjauninājis funkciju, kas informēs par potenciāli aizvainojošiem ierakstiem, uzlabots arī apgriešanas algoritms, kas ļauj garākiem attēliem pilnā izmērā parādīties ziņu plūsmā. Tāpat “Twitter” nāca klajā ar pavisam jaunu funkciju “Tip Jar“, kas radošajām personām, satura veidotājiem, bezpeļņas organizācijām ļauj pieņemt maksājumus no citiem lietotājiem. Nedrīkst aizmirst arī par saziņas funkciju “Twitter Spaces”, kas kļuvusi oficiāli pieejama un ikvienam lietotājam ar vismaz 600 sekotājiem ļauj vadīt virtuālās istabas.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma