web analytics

Twitter apsver jau šogad piedāvāt abonēšanas pakalpojumus

Jaunākie raksti

Satechi prezentējis lādētāju, kurā var uzlādēt līdz pat piecām Apple ierīcēm

Šī gada CES 2021 izstādē Satechi prezentējis jaunu aksesuāru mobilo telefonu un planšetdatoru lietotājiem. Šis produkts tiek īpaši mērķēts...

“Cradlewise” rada mākslīgā intelekta kustinātu šūpuli, kas palīdzēs mazulim ātrāk aizmigt

Labs miegs ir tas, ko īpaši novērtēs jaunie vecāki, kuri bieži vien tā kārtīgi izgulēties nevar mēnešiem ilgi. Tā...

Savulaik populārais “Renault 5” atgriezīsies kā elektriskais hečbeks

Francijas autoražotājs "Renault" apstiprinājis, ka tas radīs jaunu versiju savulaik populārajam "Renault 5" hečbekam. Jaunais auto būs daļa no...

Zaļo tehnoloģiju akselerators attīstīs ilgtspējas uzņēmumus Baltijā

Lai veicinātu tādu inovāciju attīstību, kas piedāvā ilgtspējīgus risinājumus un tiecas uz labāku nākotni, Swedbank Latvija kopā ar tehnoloģiju...

Arī Xiaomi krīt Trampa nežēlastībā

Lai arī Donaldam Trampam prezidenta amats būs jāpamet jau pavisam drīz, tomēr vēl arvien norit aktīva cīņa ar ārējo...



Sakarā ar esošo situāciju pasaulē arī Twitter ieņēmumi kritušies un iegūta peļņa no reklāmām nav tik liela kā gaidīts. Tieši tāpēc Twitter izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) nācis klajā ar paziņojumu, ka sociālais medijs pēta papildu veidus, kā nopelnīt. Viens no variantiem, kas tiek pastiprināti apsvērts, ir abonēšanas pakalpojumu ieviešana.

Dorsijs norādījis, ka Twitter, iespējams, jau šogad plāno veikt dažus izmēģinājumus dažādām pieejām. Viņš atzīst, ka tā patiešām ir augsta latiņa likt Twitter lietotājiem maksāt par atsevišķiem aplikācijas pakalpojumiem. Vienlaikus tapis zināms arī tas, ka jūlija sākumā Twitter atvēra jaunu vakanci, kas paredzēta speciālistam, kurš spētu strādāt pie abonēšanas platformas ar nosaukumu “Gryphon”.

Tāpat kā vairums citu sociālo tīklu, Twitter ir bezmaksas pakalpojums, kas nopelna no reklāmām, taču Dorsijs par reālu uzskata scenāriju, kurā Twitter varētu ietvert arī papildu abonēšanas pakalpojumus. Šajā sakarā viņš norāda uz vēlmi pārliecināties, vai bez reklāmas biznesa iespējams radīt vēl kādu veidu, kā gūt ieņēmumus.

Ieņēmumi no reklāmām samazinājušies pašreizējās Covid-19 krīzes laikā. Pandēmija būtiski ietekmējusi gan sociālo tīklu, gan citu pakalpojumu un vietņu darbību. Lai situācija kļūtu vēl skaidrāka, jānorāda, ka Twitter šī gada otrā ceturkšņa ieņēmumi no reklāmām sasnieguši 562 miljonus ASV dolāru, kas ir par 23% mazāk nekā 2019. gadā attiecīgajā laika posmā.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0906

Viens tvīts dienā par velti, nākamie pērkami pakās pa pieci. Satvītotā lasīšana – gandrīz par velti, ja ir nopirkts lasītāja mēneša abonements. Laiki – 10 centi gabalā, dislaiki – 15, pakām pa 100 – 25% atlaide.

Itanium

Gan jau maksas fīčas būs uzņēmumu kontiem, lai ierindnieki ar tiem varētu labāk komunicēt.

Jurčiks

Baidos ka pareizos politiskos uzskatus drīkstēs paust pa velti, bet par nepareizajiem uzskatiem būs jāmaksā.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: