Reklāma

Twitter apsver jau šogad piedāvāt abonēšanas pakalpojumus

Jaunākie raksti

Huawei FreeBuds 4i bezvadu austiņu apskats

Šogad manās testēt kārajās ausīs pabijušas Samsung Galaxy Buds Pro un RHA TrueControl ANC, bet citi apskatnieki savus dzirdes...

Tiešsaistes pasākumā informēs par IT darba un studiju iespējām Liepājā

Trešdien, 28. aprīlī plkst. 16:00 Liepājā pārstāvētais Latvijas IT uzņēmums “TestDevLab” aicina piedalīties tiešsaistes pasākumā, kurā kopā ar Liepājas...

Zinātnieki pēta videospēli, ar ko varētu atgūties pēc COVID-19 radītajiem koncentrēšanās traucējumiem

Zinātnieku rokās nonākusi īpaša videospēle, kuru varētu izmantot kā recepšu "medikamentu" tiem cilvēkiem, kuriem pēc koronavīrusa saslimšanas ir problēmas...

“Amazon” savus interneta satelītus orbītā plāno nogādāt ar “Atlas V” raķetēm

Īlons Masks ar savu uzņēmumu "SpaceX" noteikti nav vienīgais, kura mērķis ir ar satelītu palīdzību Zemes iedzīvotājiem sniegt ātrgaitas...

Vēlies BMW M divīzijas strīpas uz viedtālruņa? Ar iQOO tā nebūs problēma!

iQOO 7 Legend, kas ir zīmola ātrākais viedtālrunis, tiks pie BMW M Motorsport trīskrāsu strīpām un "Fascination Meets Innovation"...

Sakarā ar esošo situāciju pasaulē arī Twitter ieņēmumi kritušies un iegūta peļņa no reklāmām nav tik liela kā gaidīts. Tieši tāpēc Twitter izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) nācis klajā ar paziņojumu, ka sociālais medijs pēta papildu veidus, kā nopelnīt. Viens no variantiem, kas tiek pastiprināti apsvērts, ir abonēšanas pakalpojumu ieviešana.

Dorsijs norādījis, ka Twitter, iespējams, jau šogad plāno veikt dažus izmēģinājumus dažādām pieejām. Viņš atzīst, ka tā patiešām ir augsta latiņa likt Twitter lietotājiem maksāt par atsevišķiem aplikācijas pakalpojumiem. Vienlaikus tapis zināms arī tas, ka jūlija sākumā Twitter atvēra jaunu vakanci, kas paredzēta speciālistam, kurš spētu strādāt pie abonēšanas platformas ar nosaukumu “Gryphon”.

Tāpat kā vairums citu sociālo tīklu, Twitter ir bezmaksas pakalpojums, kas nopelna no reklāmām, taču Dorsijs par reālu uzskata scenāriju, kurā Twitter varētu ietvert arī papildu abonēšanas pakalpojumus. Šajā sakarā viņš norāda uz vēlmi pārliecināties, vai bez reklāmas biznesa iespējams radīt vēl kādu veidu, kā gūt ieņēmumus.

Ieņēmumi no reklāmām samazinājušies pašreizējās Covid-19 krīzes laikā. Pandēmija būtiski ietekmējusi gan sociālo tīklu, gan citu pakalpojumu un vietņu darbību. Lai situācija kļūtu vēl skaidrāka, jānorāda, ka Twitter šī gada otrā ceturkšņa ieņēmumi no reklāmām sasnieguši 562 miljonus ASV dolāru, kas ir par 23% mazāk nekā 2019. gadā attiecīgajā laika posmā.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0906

Viens tvīts dienā par velti, nākamie pērkami pakās pa pieci. Satvītotā lasīšana – gandrīz par velti, ja ir nopirkts lasītāja mēneša abonements. Laiki – 10 centi gabalā, dislaiki – 15, pakām pa 100 – 25% atlaide.

Itanium

Gan jau maksas fīčas būs uzņēmumu kontiem, lai ierindnieki ar tiem varētu labāk komunicēt.

Jurčiks

Baidos ka pareizos politiskos uzskatus drīkstēs paust pa velti, bet par nepareizajiem uzskatiem būs jāmaksā.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: