Reklāma

Twitter apsver jau šogad piedāvāt abonēšanas pakalpojumus

Jaunākie raksti

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Xiaomi oficiāli izziņojis Mix Fold 2 salokāmo viedtālruni

Xiaomi Mix Fold 2 ir vēl viens šī gada lokanā ekrāna viedtālrunis, kura uzdevums ir vismaz nedaudz papurināt Samsung...

Kāds vīrietis Lielbritānijā apcietināts, jo ar “AirTag” izsekojis savu bijušo draudzeni

Izsekošanas piekariņi ir praktiski situācijās, kad jāsameklē kāda nozaudēta lieta, piemēram, naudas maks vai telefons. Tomēr domāju, ka neviens...

“SpaceX” orbītā nogādājis jau 3000 “Starlink” satelītu, taču saskaras ar problēmām

Īlona Maska vadītais uzņēmums "SpaceX" turpina izvērst savu ātrgaitas satelītu interneta projektu "Starlink", šīs nedēļas sākumā orbītā nogādājot vēl...

Apple paredz augstu pieprasījumu pēc iPhone 14 viedtālruņiem

Uzņēmums Apple, neskatoties uz ekonomisko situāciju pasaulē, paredz, ka arī šajā rudenī būs pietiekami liels pieprasījums pēc nākamajiem iPhone...

Sakarā ar esošo situāciju pasaulē arī Twitter ieņēmumi kritušies un iegūta peļņa no reklāmām nav tik liela kā gaidīts. Tieši tāpēc Twitter izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) nācis klajā ar paziņojumu, ka sociālais medijs pēta papildu veidus, kā nopelnīt. Viens no variantiem, kas tiek pastiprināti apsvērts, ir abonēšanas pakalpojumu ieviešana.

Dorsijs norādījis, ka Twitter, iespējams, jau šogad plāno veikt dažus izmēģinājumus dažādām pieejām. Viņš atzīst, ka tā patiešām ir augsta latiņa likt Twitter lietotājiem maksāt par atsevišķiem aplikācijas pakalpojumiem. Vienlaikus tapis zināms arī tas, ka jūlija sākumā Twitter atvēra jaunu vakanci, kas paredzēta speciālistam, kurš spētu strādāt pie abonēšanas platformas ar nosaukumu “Gryphon”.

Tāpat kā vairums citu sociālo tīklu, Twitter ir bezmaksas pakalpojums, kas nopelna no reklāmām, taču Dorsijs par reālu uzskata scenāriju, kurā Twitter varētu ietvert arī papildu abonēšanas pakalpojumus. Šajā sakarā viņš norāda uz vēlmi pārliecināties, vai bez reklāmas biznesa iespējams radīt vēl kādu veidu, kā gūt ieņēmumus.

Ieņēmumi no reklāmām samazinājušies pašreizējās Covid-19 krīzes laikā. Pandēmija būtiski ietekmējusi gan sociālo tīklu, gan citu pakalpojumu un vietņu darbību. Lai situācija kļūtu vēl skaidrāka, jānorāda, ka Twitter šī gada otrā ceturkšņa ieņēmumi no reklāmām sasnieguši 562 miljonus ASV dolāru, kas ir par 23% mazāk nekā 2019. gadā attiecīgajā laika posmā.

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
0906
24.07.2020 09:05

Viens tvīts dienā par velti, nākamie pērkami pakās pa pieci. Satvītotā lasīšana – gandrīz par velti, ja ir nopirkts lasītāja mēneša abonements. Laiki – 10 centi gabalā, dislaiki – 15, pakām pa 100 – 25% atlaide.

Itanium
24.07.2020 16:37
Reply to  0906

Gan jau maksas fīčas būs uzņēmumu kontiem, lai ierindnieki ar tiem varētu labāk komunicēt.

Jurčiks
24.07.2020 16:44
Reply to  0906

Baidos ka pareizos politiskos uzskatus drīkstēs paust pa velti, bet par nepareizajiem uzskatiem būs jāmaksā.

Reklāma