Reklāma

“Twitter Spaces” kļūst oficiāli pieejams, bet dažas iespējas ne visi varēs izmantot

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Pagājušajā nedēļā “Twitter” radītais “Clubhouse” konkurents – tiešsaistes audio sarunu risinājums “Spaces” oficiāli parādījās pie pirmajiem lietotājiem. Savukārt 3. maijā kompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka ikviens “Twitter Spaces” lietotājs neatkarīgi no tā, vai izmanto – “Android” vai “iOS” ierīci, var piedalīties audio sarunās. Ir tikai viens nosacījums – ja vēlies būt namatēvs vai namamāte šīm virtuālajām sarunu telpām, tev jābūt vismaz 600 sekotājiem.

Avots: Android Police

Prasība par 600 sekotājiem ieviesta tādēļ, ka, visticamāk, šādu kontu īpašniekiem ir lielāka vai mazāka pieredze komunikācijā ar auditoriju, tiešsaistes sarunu rīkošanu u.c. līdzīgām aktivitātēm. Protams, tas arī nozīmē, ka jābūt samērā aktīvam “Twitter” lietotājam un savā kontā jāuztur kāda dzīvība. Vienlaikus norādīts, ka iekļūt šajās virtuālajās istabās un iesaistīties sarunās, ja esi ticis uzaicināts, joprojām būs iespējams neatkarīgi no sekotāju skaita. Līdzīgi kā “Clubhouse” un nu jau citos līdzīgos audio saziņas servisos, arī “Spaces” virtuālās istabas izveidotājs varēs piedāvāt uzstāties citiem, pārtraukt viņus, izslēdzot mikrofonu un izmantot daudzas citas iespējas. Savukārt klausītāji varēs reaģēt uz dzirdēto, izmantojot emocijikonas, veikt ierakstus, nosūtīt privātas vēstules.

Kā iekļūt šajās istabās? Brīdi, kad lietotājs, kam seko “Twitter”, ir uztaisījis virtuālo istabu vai arī runā tajā, ierakstu joslas pašā augšgalā, blakus īsajiem stāstiem parādīsies violets aplītis (attēlā pa labi). Uzspiežot uz tā, varēsi iekļūt istabā. Būtiski, ka pašreiz virtuālajās telpās var pievienoties bez maksas, taču “Twitter” strādā pie tā, lai dotu iespēju izveidot maksas istabas, kurās attiecīgi varēs iekļūt tikai par ieejas maksu, pretī saņemot īpašu, ekskluzīvu saturu (attēlā pa labi).

Jāpiebilst, ka audio saziņas risinājums “Twitter Spaces” tika palaists jau pagājušajā gadā, taču to līdz šim varēja izmantot tikai noteikti “Twitter” lietotāji.

AvotsTwitter
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma