Reklāma

“Twitter Spaces” kļūst oficiāli pieejams, bet dažas iespējas ne visi varēs izmantot

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Pagājušajā nedēļā “Twitter” radītais “Clubhouse” konkurents – tiešsaistes audio sarunu risinājums “Spaces” oficiāli parādījās pie pirmajiem lietotājiem. Savukārt 3. maijā kompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka ikviens “Twitter Spaces” lietotājs neatkarīgi no tā, vai izmanto – “Android” vai “iOS” ierīci, var piedalīties audio sarunās. Ir tikai viens nosacījums – ja vēlies būt namatēvs vai namamāte šīm virtuālajām sarunu telpām, tev jābūt vismaz 600 sekotājiem.

Avots: Android Police

Prasība par 600 sekotājiem ieviesta tādēļ, ka, visticamāk, šādu kontu īpašniekiem ir lielāka vai mazāka pieredze komunikācijā ar auditoriju, tiešsaistes sarunu rīkošanu u.c. līdzīgām aktivitātēm. Protams, tas arī nozīmē, ka jābūt samērā aktīvam “Twitter” lietotājam un savā kontā jāuztur kāda dzīvība. Vienlaikus norādīts, ka iekļūt šajās virtuālajās istabās un iesaistīties sarunās, ja esi ticis uzaicināts, joprojām būs iespējams neatkarīgi no sekotāju skaita. Līdzīgi kā “Clubhouse” un nu jau citos līdzīgos audio saziņas servisos, arī “Spaces” virtuālās istabas izveidotājs varēs piedāvāt uzstāties citiem, pārtraukt viņus, izslēdzot mikrofonu un izmantot daudzas citas iespējas. Savukārt klausītāji varēs reaģēt uz dzirdēto, izmantojot emocijikonas, veikt ierakstus, nosūtīt privātas vēstules.

Kā iekļūt šajās istabās? Brīdi, kad lietotājs, kam seko “Twitter”, ir uztaisījis virtuālo istabu vai arī runā tajā, ierakstu joslas pašā augšgalā, blakus īsajiem stāstiem parādīsies violets aplītis (attēlā pa labi). Uzspiežot uz tā, varēsi iekļūt istabā. Būtiski, ka pašreiz virtuālajās telpās var pievienoties bez maksas, taču “Twitter” strādā pie tā, lai dotu iespēju izveidot maksas istabas, kurās attiecīgi varēs iekļūt tikai par ieejas maksu, pretī saņemot īpašu, ekskluzīvu saturu (attēlā pa labi).

Jāpiebilst, ka audio saziņas risinājums “Twitter Spaces” tika palaists jau pagājušajā gadā, taču to līdz šim varēja izmantot tikai noteikti “Twitter” lietotāji.

AvotsTwitter
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: