Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter Spaces” kļūst oficiāli pieejams, bet dažas iespējas ne visi varēs izmantot

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā “Twitter” radītais “Clubhouse” konkurents – tiešsaistes audio sarunu risinājums “Spaces” oficiāli parādījās pie pirmajiem lietotājiem. Savukārt 3. maijā kompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka ikviens “Twitter Spaces” lietotājs neatkarīgi no tā, vai izmanto – “Android” vai “iOS” ierīci, var piedalīties audio sarunās. Ir tikai viens nosacījums – ja vēlies būt namatēvs vai namamāte šīm virtuālajām sarunu telpām, tev jābūt vismaz 600 sekotājiem.

    Avots: Android Police

    Prasība par 600 sekotājiem ieviesta tādēļ, ka, visticamāk, šādu kontu īpašniekiem ir lielāka vai mazāka pieredze komunikācijā ar auditoriju, tiešsaistes sarunu rīkošanu u.c. līdzīgām aktivitātēm. Protams, tas arī nozīmē, ka jābūt samērā aktīvam “Twitter” lietotājam un savā kontā jāuztur kāda dzīvība. Vienlaikus norādīts, ka iekļūt šajās virtuālajās istabās un iesaistīties sarunās, ja esi ticis uzaicināts, joprojām būs iespējams neatkarīgi no sekotāju skaita. Līdzīgi kā “Clubhouse” un nu jau citos līdzīgos audio saziņas servisos, arī “Spaces” virtuālās istabas izveidotājs varēs piedāvāt uzstāties citiem, pārtraukt viņus, izslēdzot mikrofonu un izmantot daudzas citas iespējas. Savukārt klausītāji varēs reaģēt uz dzirdēto, izmantojot emocijikonas, veikt ierakstus, nosūtīt privātas vēstules.

    Reklāma

    Kā iekļūt šajās istabās? Brīdi, kad lietotājs, kam seko “Twitter”, ir uztaisījis virtuālo istabu vai arī runā tajā, ierakstu joslas pašā augšgalā, blakus īsajiem stāstiem parādīsies violets aplītis (attēlā pa labi). Uzspiežot uz tā, varēsi iekļūt istabā. Būtiski, ka pašreiz virtuālajās telpās var pievienoties bez maksas, taču “Twitter” strādā pie tā, lai dotu iespēju izveidot maksas istabas, kurās attiecīgi varēs iekļūt tikai par ieejas maksu, pretī saņemot īpašu, ekskluzīvu saturu (attēlā pa labi).

    Jāpiebilst, ka audio saziņas risinājums “Twitter Spaces” tika palaists jau pagājušajā gadā, taču to līdz šim varēja izmantot tikai noteikti “Twitter” lietotāji.

    AvotsTwitter
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma