Reklāma

“Twitter Spaces” kļūst oficiāli pieejams, bet dažas iespējas ne visi varēs izmantot

Jaunākie raksti

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Xiaomi Eiropai izziņo Pad 5 planšetdatoru par €349

Xiaomi Pad 5 planšetdators būs pieejams pircējiem Eiropā, tā cena būs no 349 eiro. Xiaomi Pad 5 būs 11...

AGON PRO e-sporta monitoru klāstu papildina divi jauni modeļi

AGON by AOC nesen laidis klajā jaunu produktu kategoriju visprasīgākajiem un konkurētspējīgākajiem spēlētājiem un esportistiem: AGON PRO. Tagad klāstu papildina divi...

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Pagājušajā nedēļā “Twitter” radītais “Clubhouse” konkurents – tiešsaistes audio sarunu risinājums “Spaces” oficiāli parādījās pie pirmajiem lietotājiem. Savukārt 3. maijā kompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka ikviens “Twitter Spaces” lietotājs neatkarīgi no tā, vai izmanto – “Android” vai “iOS” ierīci, var piedalīties audio sarunās. Ir tikai viens nosacījums – ja vēlies būt namatēvs vai namamāte šīm virtuālajām sarunu telpām, tev jābūt vismaz 600 sekotājiem.

Avots: Android Police

Prasība par 600 sekotājiem ieviesta tādēļ, ka, visticamāk, šādu kontu īpašniekiem ir lielāka vai mazāka pieredze komunikācijā ar auditoriju, tiešsaistes sarunu rīkošanu u.c. līdzīgām aktivitātēm. Protams, tas arī nozīmē, ka jābūt samērā aktīvam “Twitter” lietotājam un savā kontā jāuztur kāda dzīvība. Vienlaikus norādīts, ka iekļūt šajās virtuālajās istabās un iesaistīties sarunās, ja esi ticis uzaicināts, joprojām būs iespējams neatkarīgi no sekotāju skaita. Līdzīgi kā “Clubhouse” un nu jau citos līdzīgos audio saziņas servisos, arī “Spaces” virtuālās istabas izveidotājs varēs piedāvāt uzstāties citiem, pārtraukt viņus, izslēdzot mikrofonu un izmantot daudzas citas iespējas. Savukārt klausītāji varēs reaģēt uz dzirdēto, izmantojot emocijikonas, veikt ierakstus, nosūtīt privātas vēstules.

Kā iekļūt šajās istabās? Brīdi, kad lietotājs, kam seko “Twitter”, ir uztaisījis virtuālo istabu vai arī runā tajā, ierakstu joslas pašā augšgalā, blakus īsajiem stāstiem parādīsies violets aplītis (attēlā pa labi). Uzspiežot uz tā, varēsi iekļūt istabā. Būtiski, ka pašreiz virtuālajās telpās var pievienoties bez maksas, taču “Twitter” strādā pie tā, lai dotu iespēju izveidot maksas istabas, kurās attiecīgi varēs iekļūt tikai par ieejas maksu, pretī saņemot īpašu, ekskluzīvu saturu (attēlā pa labi).

Jāpiebilst, ka audio saziņas risinājums “Twitter Spaces” tika palaists jau pagājušajā gadā, taču to līdz šim varēja izmantot tikai noteikti “Twitter” lietotāji.

AvotsTwitter
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma