Reklāma

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Šķiet, kas gan būtu “Twitter” ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un pat rupju vārdu virknējumā. Pēdējā laikā tas manāms īpaši bieži, tāpēc “Twitter” ar steigu vēlas uzlabot komunikācijas kvalitāti šajā vietnē. Uzņēmums nupat atjauninājis funkciju “be nice, think twice” (“esi jauks, padomā divreiz”), piedāvājot lietotājiem labu iespēju pārskatīt uzrakstīto un padomāt divreiz, vai to tiešām vajadzētu publicēt.

Avots: Twitter

“Twitter” apgalvo, ka atjauninātā funkcija tagad labāk prot atšķirt tā saukto “smago leksiku” jeb potenciāli aizvainojošus, rupjus vārdus un vārdu salikumus. Tāpat ieteikumu veidošanā “Twitter” tagad ņem vērā arī to, kādas attiecības lietotājam ir ar cilvēku, kuram konkrētā ziņa tiek rakstīta. Šeit vairāk tiek ņemts vērā, cik bieži abas personas komunicē “Twitter”.

Šo funkciju “Twitter” pirmo reizi sāka izmēģināt pērnā gada maijā. Uz laiku tā bija apturēta, bet nu ar vairākiem uzlabojumiem atkal nonākusi pie lietotājiem. Funkcija vispirms pakāpeniski kļūs pieejama mobilajā versijā “iOS” un “Android” ierīcēs.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma