Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

    Jaunākie raksti

    Šķiet, kas gan būtu “Twitter” ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un pat rupju vārdu virknējumā. Pēdējā laikā tas manāms īpaši bieži, tāpēc “Twitter” ar steigu vēlas uzlabot komunikācijas kvalitāti šajā vietnē. Uzņēmums nupat atjauninājis funkciju “be nice, think twice” (“esi jauks, padomā divreiz”), piedāvājot lietotājiem labu iespēju pārskatīt uzrakstīto un padomāt divreiz, vai to tiešām vajadzētu publicēt.

    Avots: Twitter

    “Twitter” apgalvo, ka atjauninātā funkcija tagad labāk prot atšķirt tā saukto “smago leksiku” jeb potenciāli aizvainojošus, rupjus vārdus un vārdu salikumus. Tāpat ieteikumu veidošanā “Twitter” tagad ņem vērā arī to, kādas attiecības lietotājam ir ar cilvēku, kuram konkrētā ziņa tiek rakstīta. Šeit vairāk tiek ņemts vērā, cik bieži abas personas komunicē “Twitter”.

    Reklāma

    Šo funkciju “Twitter” pirmo reizi sāka izmēģināt pērnā gada maijā. Uz laiku tā bija apturēta, bet nu ar vairākiem uzlabojumiem atkal nonākusi pie lietotājiem. Funkcija vispirms pakāpeniski kļūs pieejama mobilajā versijā “iOS” un “Android” ierīcēs.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma