Reklāma

“Twitter” jaunā funkcija liks tev padomāt divreiz, pirms publicēt aizskarošus un rupjus ierakstus

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Šķiet, kas gan būtu “Twitter” ikdienas komunikācija, ja kāds savu slikto garastāvokli vai negatīvo attieksmi nepamanītos ietērpt aizskarošu un pat rupju vārdu virknējumā. Pēdējā laikā tas manāms īpaši bieži, tāpēc “Twitter” ar steigu vēlas uzlabot komunikācijas kvalitāti šajā vietnē. Uzņēmums nupat atjauninājis funkciju “be nice, think twice” (“esi jauks, padomā divreiz”), piedāvājot lietotājiem labu iespēju pārskatīt uzrakstīto un padomāt divreiz, vai to tiešām vajadzētu publicēt.

Avots: Twitter

“Twitter” apgalvo, ka atjauninātā funkcija tagad labāk prot atšķirt tā saukto “smago leksiku” jeb potenciāli aizvainojošus, rupjus vārdus un vārdu salikumus. Tāpat ieteikumu veidošanā “Twitter” tagad ņem vērā arī to, kādas attiecības lietotājam ir ar cilvēku, kuram konkrētā ziņa tiek rakstīta. Šeit vairāk tiek ņemts vērā, cik bieži abas personas komunicē “Twitter”.

Šo funkciju “Twitter” pirmo reizi sāka izmēģināt pērnā gada maijā. Uz laiku tā bija apturēta, bet nu ar vairākiem uzlabojumiem atkal nonākusi pie lietotājiem. Funkcija vispirms pakāpeniski kļūs pieejama mobilajā versijā “iOS” un “Android” ierīcēs.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: