Web Analytics
More
    Reklāma

    Modernizētais VW Tiguan – no asfalta nobraukt jau vairs nav nepieciešams

    Fotogrāfs: Mārcis Gaujenietis

    Jaunākie raksti

    Man ar VW grupas automašīnām nu iet kā iet. Pie mārketinga pārstāvji strādā labi un interneta vietnes skaļi kliedz, ka auto var iegādāties par ļoti pieejamiem cipariem. Realitāte nav tik spīdoša un normāli komplektēts auto parasti maksā gana dārgi, tāpēc daļa patērētāju sāk lūkoties alternatīvu virzienā. Tas ir arī viens no maniem galvenajiem pārmetumiem VW – par to cenu, kas tiek prasīts par automašīnām, iegūtā kvalitāte un komplektācija ir ļoti liels kompromiss.

    Bet viss nav tik traki – man, piemēram, ļoti patika modernizētais VW Passat, kuru izmēģināju, kad vēl varēja ceļot. Prātā nāk aktuāla anekdote – “tēt, kas tā par vietu, kur atrodies šajā fotogrāfijā? Tas ir bārs dēliņ. Tēt, kas ir bārs?”. Svarīgs ir tieši uzsvars uz vārdu “modernizētais”. Tad nu šoreiz es braucu ar modernizēto VW Tiguan un pirms auto saņemšanas patiešām cerēju, ka būs līdzīgi, kā ar Passat.

    Reklāma

    Vēsturē pārāk neiedziļināsimies

    Garas vēstures vietā es ierosinu labāk vēlreiz pārlasiet mūsu iepriekšējos Tiguan un Tiguan Allspace rakstus. Garas vēstures arī nemaz nav, jo auto ir tikai otrajā paaudzē. Dažs labs modelis 13 gados ir paspējis četras reizes nomainīties, bet Tiguan ir tikai otrais. No sākuma Tiguan nebija tik liels un trāpīja kompakto krosoveru klasē. Sākot ar modernizāciju 2011. gadā tas kļuva arī pietiekami moderns – ar LED gaismām, uzlabotu drošību un dažādiem vadītāja asistentiem. Dzinēju palete bija liela, auto pieejams kā ar priekšējo, tā 4Motion visu riteņu piedziņu, manuālo, sešu un septiņu ātrumu DSG divsajūgu ātrumkārbām. Izvēle bija un plaša – pērc tik nost.

    Otrā paaudze sabiedrībai tika atrādīta 2015. gadā un tikai veidota jau uz plaši zināmās MQB modulārās platformas. Auto kļuva sešus centimetrus garāks, garenbāze palielinājās par astoņiem centimetriem, kas vairs galīgi nav kompakts krosovers. Papildus tam Tiguan ģimeni papildināja vēl lielāks modelis – Allspace, kas ir 4.7 metrus garš un piedāvā septiņas sēdvietas.

    Tiguan izmērs tik ļoti trāpīja desmitniekā, ka auto kļuva par ļoti populāru izvēli vidējā izmēra SUV segmentā, jo tādu labu konkurentu tā īsti arī nemaz nebija. Tas nu ir mainījies un tagad aktuālajam Tiguan ir ļoti jāpacīnās par savu tirgus pozīciju.

    Man ļoti ilgi sanāca izvairīties no Tiguan izmēģinājuma un pēc laika man šīs krovosovers palika tik neaktuāls, ka nemaz vairs negribēju to izmēģināt. 2018. gada sākumā es tiku pie Allspace un man šī lielā Tiguan versija nepatika. 2019. gada rudenī importētājs piedāvāja iepazīt īpašu auto versiju ar ļoti garu nosaukumu – Volkswagen Tiguan R-Line Black Style, un šoreiz auto bija pat pāris trumpji. Sportiski melnā krosovera versija piedāvāja ļoti pievilcīgu seju, foršu dinamiku un pārliecinošu gaitu. Toreiz es teicu “Man auto vizuāli nu ļoti patīk, arī interjers ir glīts un ļoti moderns un tas jau laikam ir tas, ko VW pircējiem vajag – stabilitāti bez mežonīgiem akcentiem un košiem toņiem. Vai es tiešām teicu garlaicīgs?” Traku dizainu un uzbāzīgu interjeru no VW patiešām nesagaidīt un varbūt arī nemaz nevajag, tam ir franču auto.

    Nelabo to, kas nav saplīsis

    Varbūt pat labāk būtu teikt – nemeklē risinājumu neeksistējošai problēmai. Ja vēl dekādi atpakaļ Volvo varēja pārmest konservatīvismu, tad kādu laiku VW ir šautenes otrā pusē. Nav gan arī tā, ka VW nebūtu izdevies saražot stilīgus spēkratus, tik tas interjers jāuzfrišina un būs pavisam forši. Tas šķiet man visvairāk nepatīk VAG produkcijā – ne tikai visiem auto viss ir vienāds, bet tas ir arī pārāk vienkāršs.

    Modernizētais Tiguan pamatā ir izmainījies ārēji – pārveidota priekšpuse ar lielāku un izliektāku radiatora režģi. Bufera dizains arī ir izdevies un melnās restes dod sportiskas vēsmas. Tas viss nav funkcionāls un ir veidots tikai izskatam, bet krosoveram nav nepieciešamības pēc milzīgām ventilācijas atverēm. Tas viss izskatās kā plašs smaids un man arī liek pasmaidīt. Jā, man Tiguan purngals ļoti patīk, tas R dizainā ir ļoti izdevies. Divi ļoti vienā teikumā jau ir daudz. Dizainu papildina jauni LED lukturi, kas atdarina jaunākā astotā Golf izskatu. Šeit arī atbilde, kā Golf padarīt glītāku – pērciet Tiguan!

    Interjers nav izmainījies gandrīz ne par gramu. Iesēdiniet mājsaimnieci sēdeklī un viņa nespēs noteikt, ka sēž jaunā mašīnā. Jā – ir cita stūre, kur vadības pogas ir aizstātas ar daļēji skārienjūtīgām. Ir skārienjūtīga klimata kontroles vadība, ir cita un daudz neglītāka ātrumkārbas svira un tas arī viss. Es atvainojos – tagad zem klimata kontroles vadības paneļa ir USB Type-C spraudņi, kā gan es to varētu nepieminēt (tas bija sarkasms). Skaidrs, ka modernizācijai nav jāmaina viss interjers, bet šoreiz izmaiņas varēja būt izteiktākas. Mani mulsina, ka arī pat info-izklaides ekrāns ir sliktāks par iepriekš izmēģinātā Tiguan Black Style ekrānu. Modernizācija vispār varēja vairs nepiedāvāt zemākas klases info-izklaides sistēmu par iepriekšējā modeļa labāko. Pērkam taču jaunu auto nevis piecus gadus tirgū esošu.

    Aizmugures daļas izmaiņas ir mazākas. Šeit tiešām viss ir tikai mazliet uzlabots nevis nomainīts. Līdzīgi kā citiem jaunajiem VW tagad zem jaunā logotipa ir izkārtots modeļa nosaukums – tas vairs nav auto kreisajā pusē apakšā. Mazliet uzlaboti ir arī aizmugures lukturi, tagad tie ir LEDīgāki. Ir izmainīts buferis un es nezinu, vai man patīk. Drīzāk nepatīk. Buferī diezgan augstu ir izvietotas izpūtēju butaforijas, kas izskatās kā liela un balta pumpa uz zoda. Es vēl saprastu, ja tās būtu kā tādas sagataves īstajiem izplūdes sistēmas uzgaļiem jaudīgākām versijām, bet tā nav. Modernizētajam Seat Ateca gan ir vēl trakāk.

    Tehnika ir uzlabota

    Ja parastie dzinēji ir ieguvuši tikai vieglu modernizāciju, ir arī jaunumi, kas iepriekšējam modelim nebija raksturīgi. Bet nu par visu pēc kārtas. Ir divu tilpumu benzīna dzinēji, viena tilpuma dīzelis un uzlādējamais hibrīds. Izklausās pat pārāk viegli, bet nu ir ciparu ir mazliet vairāk.

    1.5 TSI attīsta 150 Zs (250 Nm) un ir pieejams kā ar sešu ātrumu manuālo, tā septiņu ātrumu DSG automātisko ātrumkārbu, bet tikai ar priekšējo riteņu piedziņu. Savukārt 2.0 TSI pieejams 190 Zs (320 Nm) un 245 Zs (370 Nm) versijās tikai ar DSG un 4Motion visu četru riteņu piedziņu. Pats 2.0 TSI izspiež arī 320 Zs (420 Nm) īpašajā Tiguan R, bet tas jau ir pavisam cits auto.

    Dīzeļdzinēji ir tikai divu litru tilpuma un Latvijā pieejami tikai 150 Zs (360Nm) versijā ar sešu ātrumu manuālo kārbu un septiņu ātrumu DSG ar priekšpiedziņu un 4Motion ar DSG. Tātad manuālis ar pilnpiedziņu Tev nespīd. Ir vēl arī 1.4 litru benzīna uzlādējamais hibrīds ar 245 Zs (400 Nm), kas apvieno 150 Zs (250 Nm) benzīna dzinēju un 115 Zs elektrodzinēju. Auto ir sava sešu ātrumu DSG automātiskā ātrumkārba un priekšējo riteņu piedziņa. Arī šis auto ir pilnīgi cits stāsts.

    Brauc labāk par Golfu

    Jā, man bija jāraksta tieši šādi. Izmēģinājuma Tiguan ir visvājākais dzinējs, kāds pie mums ir pieejams, proti, 150 Zs, un tam ir DSG automātiskā ātrumkārba. Lai neizklausītos pavisam nabadzīgi, Tiguan ir izvēlēts R-Line apdares līnijā, par ko skaļi kliedz trīs R zīmītes uz virsbūves. Pietrūkst vēl vienas aizmugurē, lai būtu pilns komplekts. Jau minēju, ka R-Line ļoti labi izskatās, bet mani priecē arī fakts, ka mazāk sportiskās pakotnes neizskatās daudz sliktāk. Iepriekšējais Tiguan nesa ļoti lielas vizuālās atšķirības apdares līnijās.

    Novirzījos no braukšanas. Tātad Tiguan ir aprīkots ar tieši to pašu dzinēju un ātrumkārbu un ar tieši tiem pašiem jaudas rādītājiem, kā izmēģinātajam Golf, BET… Kā jau jaunam modelim – Golf ir pieskrūvēta vieglā hibrīdsistēma. Es jau vairākas reizes esmu minējis, ka vieglais hibrīds ir būvēts ekoloģijas dēļ un vairāk traucē, kā dod kādu taustāmu labumu. Ir grūti paskaidrot, to vajag sajust braucot – hibrīdsistēma veido nevajadzīgu aizturi, akseleratora pedālis arī jūtas savādāk un vispār nav sajūtas, ka auto būtu pat 150 Zs. Modernizētajam krosoveram šī 48 voltu brīnuma nav un man patiešām patika Tiguan gaitas īpašības. Arī jau iepriekšējos VW izmēģinājumos esmu minējis, ka lielā koncerna DSG ātrumkārbas strādā ļoti labi un ar labu balansu starp sportiskumu un komfortu. Šīs ātrumkārbas pat mazākas jaudas dzinējus labi “izvelk” un dod augstākas dinamikas sajūtas. Būtu vēl DSG kaut mazliet izturīgs, vispār nebūtu cenas. Tad nu šie “tīrie” 150 Zs relatīvi smago krosoveru kustina pat pārāk labi. Protams, pilsētas apvidū, uz šosejas ir stipri jāpiedomā pirms apdzīšanas.

    Es katru reizi kliedzu – VW krosoverus bez adaptīvās balstiekārtas pirkt nedrīkst. Varētu pat teikt, ka ar parasto balstiekārtu šis ir pavisam cits auto un izmēģinājuma Tiguan ir parastā. Balstiekārta ir kokaina un ļoti skaļa pa bedrēm, nelīdzeniem ceļiem. Brauciens pāri ātruma valnim vispār rada tādu troksni, it kā Černobiļas dūmvads nogāztos. Pa līdzenu asfaltu auto uzvedas vairāk kā lieliski un šī savienība vienkārši nestrādā – krosoveram ir jābūt vienlīdz labam uz dažādiem segumiem. Tiguan vienkārši nedrīkst būt lielisks uz jaunās Jūrmalas šosejas un vienkārši šausmīgs visur citur. Nedrīkst.

    Es auto saņēmu gandrīz jaunu, Tiguan odometrā bija vien nobraukti 200 kilometri, tāpēc degvielas patēriņš nav pats precīzākais. Lai arī daudzi šo faktu uzskata par mītu, tomēr pirmajos pāris tūkstošos kilometru auto patērē mazliet vairāk degvielas. Rūpnīcas dati saka, ka kombinētajam degvielas patēriņam jābūt ap 7.2 litriem uz 100 km, tad nu ļoti tālu es nebiju – trāpīju 8.7, kas nav slikti.

    Interjerā es pieminēšu tikai tos jaunumus – sēdekļus, stūri un klimata vadības sistēmu. Sēdekļi es neteiktu ir diži uzlaboti un R (lasīt sportiskas) līnijas sēdekļiem vajadzētu būt dziļākiem un ar lielāku muguras un kāju atbalstu, bet nu sēdekļi tādi vienkārši vien ir. Pat neskatoties uz izšūtajiem R burtiem tajos. Sēdekļi ir ērti, par to nav uztraukuma, bet sportiskos sēdekļus es gribētu sportiskākus. Vietas salonā ir daudz un aizmugurē sēdošajiem arī nedaudz vairāk kā iepriekšējā modelī. Ir lielas kabatas durvju paneļos, liels cimdu nodalījums, kur glabāt daudz cimdus un elkoņbalstā vēl vairākiem pāriem ir vieta.

    Stūre kaut forša un ērta, man ne līdz galam pārliecina skārienjūtīgās vadības pogas. Jā, tās darbojas arī kā fiziskas pogas, ja rodas vēlme spaidīt, bet pamata doma tomēr ir pirksta slidināšana pa virsmu. Tas strādā tikai ciešami, jo ir pamatīgs kļūdas faktors. Nereti tiek skartas un aktivizētas citas pogas – arī Apple ir kļūdījies savās klaviatūrās, viss ir mazliet jāuzlabo un būs labi. Tajā pašā laikā klimata kontroles skārienvadība strādā ļoti labi. Jātiek vēl vaļā no tonnas ne ļoti foršās plastmasas salonā un būs pavisam foršs auto.

    Cenas

    Un te mēs atgriežamies pie sākumā teiktā. Cena no 23 700 EUR izklausās ļoti labi, vai ne? Pilnīgi iespējams ir arī kāds cilvēks vai uzņēmums, kam ar šādu komplektāciju pietiek, bet par 24 tūkstošiem EUR tādā gadījumā var nopirkt kādas Āzijas vai vīna lielvalsts alternatīvu daudz labākā komplektācijā. Pliks krosovers ar manuālo kārbu un 24 tūkstoši vairs nemaz neizklausās tik labi, vai ne? Izmēģinājuma Tiguan R-Line jau bāzes komplektācijā ir diezgan forši un adekvāti nokomplektēts – ir visas pamata nepieciešamības. Ir vadītāja asistentu pakotne, ir ziemas pakotne ar apsildāmajiem priekšējiem sēdekļiem, 19 collu diski un pat labie priekšējie lukturi, jo R-Line apdares versijā par matricas LED priekšējiem IQ.LIGHT lukturiem ir jāpiemaksā vien 400 EUR. Info-izklaides ekrāns nav lielākais, mūzika ir gandrīz bāzes, bet tāpat tas auto cena sasniedza 37 ar asti tūkstošus EUR. Neteikšu, ka tas ir ļoti maz.

    Lētākais 2.0 TSI 4Motion sākas no 38 tūkstošiem EUR, lētākais dīzelis ar manuālo kārbu sākas no 31 un beidzas ar 40 tūkstošiem par 4Motion DSG. Hibrīds pavisam vienkāršā Life komplektācijā maksā 36 tūkstošus un 39 tūkstošus par R-Line.

    Tiguan R maksā no 52 tūkstošiem un par šo cenu var nopirkt Seat alternatīvu Cupra Ateca un vēl atlikt degvielu un riepas nākamajiem pieciem gadiem.

    Secinājumi

    Un te nu mēs esam – kārtējais tīri pilsētas vidēja izmēra SUV. VW jau nav vainīgs, ka patērētājs pieprasa šādus auto. Pilsētas krosoveru ražošanu vajadzētu aizliegt ar likumu. Šī auto klase ir tikpat absurda kā Samsung telefonu cenas. Mana izpratne vidēja izmēra SUV ir iespējas izmantot to gan uz asfalta, gan arī pa zemes ceļiem, bet neviens jauns krosovers vairs nespēj normāli nobraukt no asfalta. Modernizētais Tiguan ir spilgts pierādījums tam, ka patērētājs prasa skaistu auto, ar kuru var braukt pa līdzenu segumu, jo nekur citur lielākā daļa potenciālo pircēju nemaz nebrauks. Un Tiguan ir tam lieliski atbilst un ir ļoti glīts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    35 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    06.01.2021 14:31

    Paliels nejēdzīgs gurķis ar tukšu vidu, bet ar mārketinga uzpūstu ilūziju izskatīties svarīgākam uz šosejas.

    xxx
    06.01.2021 14:34

    Pretigi prieksejie bamperi

    xxx
    07.01.2021 12:21
    Reply to  xxx

    Auto, kurs smuki izskatas no saniem un aizmugures

    VIENTIESIS
    06.01.2021 16:22

    Labs paziņojums – no asfalta nobraukt jau vairs nav nepieciešams.
    Droši vien auto arī tikpat labs.

    ...
    06.01.2021 16:42

    passat ir vecu ļaužu auto un tie arī grib kādu prieciņu, bet ne pārmērīgi…lūdzu, saņemiet, teica vw.

    Elektriķis
    06.01.2021 18:12

    Kādēļ ir poulāri tādi SUV? Pavisam praktisks izskaidrojums: pircēji noveco. Kamēr Māris vēl var samērā viegli pielikties un pietupties, viņam šķiet ka tādus vajag aizliegt. Tad, kad viņam uz kādu nedēļu savilks sāpēs muguru, tad viņš priecāsies par augsto sēžu, jo tādā paaugstinātā auto ir viegli iekāpt.

    1210
    06.01.2021 18:20
    Reply to  Elektriķis

    nu tieši tā. vadītājiem ar vājām braukšanas iemaņām tas rada drošības ilūziju (sēžu augstu, redzu tālu), vecākiem cilvēkiem vieglāk iesēsties, var apsēsties un griežoties ievilkt kājas, bez pietupšanās kā zemākiem auto.

    ASh
    06.01.2021 22:19
    Reply to  1210

    Un mazu bērnu gadījumā vieglāk piesprādzēt neliecoties līdz zemei, vieglāk bērnus iecelt beņķos, bērniem galdiņi atzveltnēs, utt.

    Janis Liepins
    07.01.2021 11:39
    Reply to  Elektriķis

    Auto tak braukšanai domāts, ne iekāpšanai. Diezkapēc ļautiņi ziedo primāro kvalitāti – braukšanu, to viegli iemainot pret sekundāro – iekāpšanu. Varbūt neveselīgs ieradums braukt 300m uz veikalu?

    Elektriķis
    07.01.2021 11:58
    Reply to  Janis Liepins

    Auto domāts lietošanai. Droši vien ka, veidojot auto olveidīga zārka formā, tiktu sasniegta minimāla gaisa pretestība un stabilitāte, tomēr pilsētā diez vai tas būs labākais risinājums, jo iekāpšana un izkāpšana (biežāka pilsētā) sevišķi pie augstām trotuāra apmalēm, ir vieglāka no augstās sēžas.

    Rudolfs
    07.01.2021 12:50
    Reply to  Janis Liepins

    Es domāju cilvēku daudzums, kam auto galvenais ir dinamiskā braukšana, ir ļoti mazs. Tie arī pirks BMW, nevis VW.

    ...
    07.01.2021 12:58
    Reply to  Rudolfs

    Ja tā padomā, tad statiska braukšana vispār nav nekāda braukšana! Jebkura braukšana ir dinamisks process.

    KKTK
    07.01.2021 13:19
    Reply to  Elektriķis

    Ar savilktu muguru vadīt auto? Ahāā – tāpēc tie SUV neturās savā joslā un met kūleņus grāvmalās.

    Elektriķis
    07.01.2021 13:50
    Reply to  KKTK

    Ja Tev būtu pieredze ar muguru, tad saprastu ka sēdēt nav problēma, problēma ir iztaisnoties. Domāju ka neturās joslās telefona dēļ.

    Reinis Rozitis
    06.01.2021 18:25

    > patērētājs pieprasa šādus auto. Pilsētas krosoveru ražošanu vajadzētu aizliegt ar likumu. 

    Ja vien ne ironija, tāds savdabīgs secinājums..

    > neviens jauns krosovers vairs nespēj normāli nobraukt no asfalta

    Šis gan, manuprāt, nav īsti tiesa, jebšu kas domāts ar “normāli nobraukt”?

    Ja vien nepērk kaut kādas (arī rakstā minētās) minimālās komplektācijas ar 1 litra priekšpiedziņu, tad gana daudz (jauno) krosoveru ir faktiski spējīgāki (īpaši nepieredzējušiem vadītājiem, kas varbūt smiltis, dubļus, sniegu nav redzējuši) nekā kāds 10+ gadus vecs rāmja “džips”.
    Pārējais jau tikai iemaņas un morālā caurgājamība..

    ASh
    06.01.2021 22:08
    Reply to  Reinis Rozitis

    Tieši tā, tiguans ir pat ļoti izveicīgs sliktākos ceļos, cik vien klīrenss atļauj. Ietilpība un sēdpozīcija ievērojami ērtāka par parasto golfveidīgo auto, patēriņš diži neatšķiras no golfveidīgā (vasarā nesportojot vidēji ap 5l pilnpiedziņai ar automātu) – tad kāpēc tāds naids pret suv kuri jāaizliedz? Pats no touarega pārsēdos uz tiguanu (gandrīz max nopakotu pirms šīs jaunās modernizācijas) un absolūti nenožēloju – ģimene satilpst, patēriņš 2x mazāks, mežus izbraukāt var, jau pie 65k nobrauktiem servisā būts tik uz apkopēm pie 30 un 60k. Manuprāt viens no veiksmīgākajiem vw modeļiem pēdējā laikā.

    Reinis Rozitis
    07.01.2021 12:06
    Reply to  Māris Gaugers

    Māri, nu bet burtiski tak raksti, ka “neviens jauns krosovers vairs nespēj normāli nobraukt no asfalta” (ar uzsvaru uz neviens).

    Tad tomēr, ja bez atsperēm ir kaut kas cits vēl, tad var vai nevar?

    ASh
    07.01.2021 20:43
    Reply to  Reinis Rozitis

    Atsperes ir gan adaptīvajai gan parastajai piekarei. Adaptīvajai regulējas amortiņu cietība. Pneimo šim nav pieejams (tas ir touaregam).

    Janis Liepins
    07.01.2021 11:45
    Reply to  ASh

    Klīrensa ta nav. Un priekšējā pārkare ir stipri nedraudzīga neceļam. Un 4×4 arī nav. Vnk smags Golfs. Ja neiesēdies ar šo, ar Golfu noteikti tiksi vēl tālāk.
    Degvielu noteikti patērē vairāk – lielāka svara paŗvietošana = vairāk degvielas. Sliktāka aerodinamika = vairāk degvielas.
    Resp šis auto ir tas pats kas adidas treņiki Purvciemā – parasti ponti.

    ASh
    07.01.2021 20:31
    Reply to  Janis Liepins

    Ko nozīmē klīrensa nav? Un 4×4 nav? Pieļauju ka domāji, ka klīrenss mazs un nav mehānisku bloķu, un? Ja Tev tas nepieciešams, tad meklē tādu auto. Šis tāds nav paredzēts. Man neviens no šiem faktoriem nav traucējis. Par patēriņu jau rakstīju, no prakses nevis teorijas. Sveiciens purvciemam.

    Janis Liepins
    08.01.2021 16:41
    Reply to  ASh

    Atbildēju uz augstāk piesauktām bezceļu īpašībām / priekšrocībām. Tādu šiem auto nav vispār.
    Patēriņš IR lielāks fizikālu iemeslu dēļ. Lai tā nebūtu, tas auto jādarbina paralēlā visumā. Citādi nekā. Fizika ir cieta zinātne

    Offline
    06.01.2021 23:06

    Būtu vēl DSG kaut mazliet izturīgs- kurā vietā DSG nav izturības?

    Aivars
    07.01.2021 09:15

    Es sāku arvien vairāk brīnīties, kas un kāpēc vēl joprojām piešķir Mārim auto uz testiem. Ja agrāk testi un apskati bija daudz maz objektīvi un saprātīgi, tad pēdējie, kas lasīti, jau ir tikai burtu savārstījums. It kā BMW saloni viens no otra atšķirtos :), Kur problēma ar DSG?
    Vienīgais, kam var piekrist, ir cena/komplektacija… Labi aprīkots ir dārgs…

    DBLr
    07.01.2021 10:08
    Reply to  Aivars

    Tieši tā DSG problēmatiskas kārbas bija pirmās paaudzes, pirms kādiem gadiem padsmit.

    ASh
    07.01.2021 20:38
    Reply to  Māris Gaugers

    Jaunu VW kādu? DSG ir dažādas modifikācijas. Tiguana dsg atšķiras no tiem problemātiskajiem, kurus lika uz mazlitrāžas benzīnniekiem golfiem, passatiem. Bet jaunu auto testējot, kuram ir garantija 120..150k nobraukumam prognozes par remontiem pēc gadiem 5plus gadiem diezvai ir baig saistošas.

    Kursors.lv
    07.01.2021 10:58
    Reply to  Aivars

    Nu, bet tāpēc mums ir dzīvīga komentāru sadaļa, kur vari Mārim uzdot visus jautājumus par tev neskaidrajām niansēm.

    Kaatee
    07.01.2021 10:59

    neticu ka brauc labāk par golfu. mk7.5 ir bez 48v un daudz vieglāks.

    1210
    14.01.2021 15:20
    Reply to  Kaatee

    savulaik gti ar 16v jau gāja teju pa gaisu)

    Aigi
    10.01.2021 08:33

    Krosoveri ir labākais kas ar auto industriju ir noticis.
    Perfekta sēdpozīcija, praktiskums, paaugstināts klirens, viss kas vajadzīgs.
    Sen nebiju sēdējis klasiskā sedanā un jāsaka, ka otreizs vairs negribu ar dibenu strīķēt asfaltu…

    Žvingulis
    14.01.2021 14:54
    Reply to  Aigi

    Tulkojums – uz ceļa nejūtos droši un braukt arī neprotu.

    Reklāma