Horvātu elektroauto ražotājs Rimac ar akumulatoriem apgādās jaunās paaudzes BMW Neue Klasse elektriskās mašīnas, apstiprinājuši kompāniju pārstāvji. Rimac to sauc par savu lielāko un ambiciozāko projektu līdz šim.
Pagaidām netiek izziņoti darījuma finansiālie nosacījumi, tāpat nav zināmi arī apjomi, cik daudz akumulatorus Rimac apņēmies piegādāt bavāriešiem un kādiem auto tie ir paredzēti. Rimac gan norāda, ka šī vienošanās nozīmē, ka viņiem savu akumulatoru ražotni jāaprīko ar modernu, automatizētu ražošanas līniju.
“Nozīmīga daļa no Rimac Zagrebas centra tiks veltīta tam, lai izstrādātu un ražotu BMW paredzētos akumulatorus,” teikts kompānijas paziņojumā, uzņēmumam uzsverot savu apņemšanos izpildīt vienošanos. Abi autoražotāji sola sniegt plašāku informāciju citā laikā, bet, kad tieši, to redzēsim.
Pagaidām nav skaidrs, kā šis darījums iederas kopējos BMW plānos un vai tas varētu nozīmēt, ka viņi plāno izmantot dažādu tipu akumulatorus dažādiem modeļiem. Ražotājs iepriekš nedaudz pavēris priekškaru Neue Klasse tehniskajai pusei, ziņojot, ka tiks izmantotas cilindriskas akumulatoru šūnas ar lielāku energoietilpību. Neatliek nekas cits kā vien gaidīt plašāku skaidrojumu no abiem iesaistītajiem ražotājiem.
Rimac uztaisīt vienu mašīnu var, bet visiem start up-iem sākas problēmas, kad jāsāk ražot lielās sērijās.
Lucid, Rivian, Aptera, tas pats Fisker utt. visi cīnās ar lielo sēriju ražošanu palaišanu, un visiem viņiem tas neizdodas.
Rakstā ir rakstīts par masveida akumulatoru piegādi jeb detaļas piegādi pieredzējušam auto ražotājam BMW, kurš galīgi nav nekāds startaps un būs paredzējis riskus šīs detaļas piegādē un ražošanā.
Bet Rimac ir start ups.
Rimac jau 3 gadus ir apvienojies ar Bugatti zem Bugatti Rimac, 45% kontrole pieder Porsche, parējais Rimac.
Start ups kuru nopirka porša.
kāda starpība.
dzīvos, redzēs.
Rodas iespaids, ka BMW pārdos auto bez baterijas un tad to varēs pasūtīt no Rimac.
Kāpēc neteikt, ka Rimac būs BMW bateriju piegādātājs?
Runa ir par 12V akumulatoriem?