Web Analytics
More
    Reklāma

    Lucid: Ķīniešu elektroauto joprojām tālu atpaliek no Tesla

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotāja Lucid izpilddirektors Pīters Rolinsons uzskata, ka ķīniešu autoražotāji joprojām tālu atpaliek no Tesla, neskatoties uz to, ka starp ķīniešu ražotājiem un Tesla notiek “cenu karš”, cīnoties par tirgus daļu Āzijas lielvalstī.

    Viņš norāda, ka vismaz šķietami ķīnieši ir panākuši Tesla, taču, kad ieskatās mazliet dziļāk, redzams, ka viņi joprojām atpaliek tālu. Lucid šefa ieskatā Tesla jaudas agregāts, akumulatoru tehnoloģijas un tas, kā visas sistēmas savā starpā ir integrētas, ir tālu priekšā tam, ko spēj piedāvāt Ķīnas kompānijas.

    Rolinsons gan atgādina, ka ķīniešu autobūve veikusi milzīgu izrāvienu un viņus kā konkurentus nedrīkst nenovērtēt. “Mēs nenovērtējam Ķīnas spējas radīt labas mašīnas. Tās ir pārsteidzoši labas, bet tās vēl nav sasniegušas tik ļoti nostrādātu līmeni,” viņa teikto citē Business Insider.

    Kas attiecas uz pašu Lucid un viņu sekmēm, tad šim autoražotājam ar finansēm viss plus mīnus ir kārtībā un viņiem bankrots nedraud. Kompānija nesen samazināja cenas lētākajai Lucid Air versijai, lai veicinātu tās konkurētspēju, bet paralēli tiek attīstīts jauns, lētāks modelis.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    azad
    17.05.2024 10:54

    Un Tesla vēl patālu atpaliek no auto😄

    n0@$$
    17.05.2024 18:34
    Reply to  azad

    Tesla ar negrib būt auto ,jo ir robots uz riteņiem🤘

    Sergejs
    17.05.2024 11:49

    Lucid ar finansēm daudz-maz ir kārtībā un nedraud bankrots tikai un tāpēc ka:
    https://finance.yahoo.com/quote/LCID/holders
    60% pieder Saudi Arabia Public Investment Fund kam dziļas kabatas. Citādi tur ražošana un pārdošana pa “-” stipri, auto pats pa sevīm ir cits stāsts.

    AC/DC
    17.05.2024 11:52

    Par to vai Lucid viss ir kārtībā es gan atļaušos nepiekrist. Varbūt nedraud bankrots, bet ražošanas tempi stipri atpaliek no plāniem un operacionālie zaudējumi ir oi oi oi.

    n0@$$
    17.05.2024 18:31

    Lucid problēma ir tajā ,ka viņi cenšas būt otra Tesla ,bet Teslai priekšā nebija Tesla. Virzienu jau viņi it kā pareizu izvēlās ,jo lētāks auto ,jo lielāks tirgus ,bet ka tik viņu lētākais auto ar nav par dārgu un tur jau nav priekšā Tesla. Rivian ar sāka it kā neaizņemtā pikapu nišā, bet tur jau arī Cybertruck, F150 ,Silverado atnāca un ar sāka runāt par lētiem auto. Problēma ir tajā ,ka Teslai ir augsts klientu uzticības reitings un no Teslas pīrāga grūti ,ko nokost. Tām firmām ir jāpiesaista jaunie klienti ,kā viņiem tas sanāks redzēsim.

    Usinss
    18.05.2024 19:23
    Reply to  n0@$$

    Kāda Tesla pīrāga? Tesla zaudē visās valstīs, kurās ļauj tirgot ķīnieti bez mistiskiem ierobežojumiem. Bet ķīnas valdības subsīdiju apmērs pierāda, ka nav pagaidām reāls, lēts elektroauto, kas spēj izkonkurēt iekšdedzes dzinēja alternatīvu.

    n0@$$
    18.05.2024 23:15
    Reply to  Usinss

    Tu lasīt māki? Es vispār runāju par Lucid, Rivian. Par ķīniešiem ,jā viņi konkurē ar cenu ,bet neredzu fantastiskus ciparus ES ir segments kur dzīvojās MG4 kopā ar VW ID.3 ,visādiem maz auto ,bet tur nav Tesla. Kīnā ,jā konkurenti Teslai un tikai.

    n0@$$
    18.05.2024 23:42
    Reply to  Usinss

    Tu gribi sūdīgu ,lētu elektroauto ? Auto ir virsbūves tipi ,aprīkojuma klases , jaudas parametri ,cenu līmeņi ,drošība un citi parametri un nevar prasīt ,ka 300 ZS Teslas SUV maksā ,kā Dacia Sandero kastīte ar 90ZS.

    n0@$$
    19.05.2024 00:00
    Reply to  n0@$$

    GWM ORA3 daudz labāks vairāk jaudas, labāk aprīkots ,drošāks ,jā maksā vairāk ,kā Dacia Sandero tomēr ja ņem vērā uzturēšanas izmaksas un elektrības cenu 10 gados izdevīgāks.

    Reklāma