Vācu autoražotājs Volkswagen uzņēmuma iekšienē šobrīd izskata dažādus piedāvātos variantus, kas paredz Scirocco atgriešanos ražošanā, šoreiz kā elektriskai, sportiskai kupejai. Netiek izslēgta iespēja ražot versiju ar diviem elektromotoriem, radot pilnpiedziņas R flagmani.
Šis piedāvātais modelis ir daļa no plašākām diskusijām visa koncerna ietvaros, kas aptver nākamās paaudzes Porsche Cayman, Audi TT un arī sērijveida versiju Cupra Dark Rebel konceptauto. Šādu informāciju Autocar atklājis kāds augstu stāvošs, Volkswagen pietuvināts cilvēks. Ja VW zīmola vadība šim projektam dos zaļo gaismu, elektriskais Scirocco pie klientiem varētu ierasties ap 2028. gadu.
Noprotams, ka modeļu piedāvājumā tas atradīsies virs ID.3/Golf. Šeit svarīgi piebilst, ka jaunās devītās paaudzes Golf jau iecerēts kā pilnvērtīgs elektroauto, bet koncerna vadība nav pārliecināta, ka ID.3 un Golf elektriskā versija var līdzpastāvēt. Ļoti reāli tiek izskatīta iespēja atteikties no ID.3.
Plānots, ka jaunais Golf izmantos VW koncerna jaunās paaudzes SSP platformu, savukārt Scirocco varētu tikt būvēts uz speciāli pielāgotas PPE platformas versijas. Šī platforma kopīgi izstrādā sadarbībā starp Porsche un Audi. Lai arī plašākas tehniskās informācijas pagaidām nav, Autocar rīcībā esošā informācija liecina, ka platforma ļauj radīt dažāda tipa mašīnas, izmantojot dažādas garenbāzes versijas. Tāpat konstrukcija ļauj izveidot auto ar zemu jumta līniju, kas ir svarīga tieši sporta auto.
Pagaidām projekts ir ļoti agrīnā stadijā, bet tiek plānots, ka elektriskais Scirocco bāzes versijā varētu attīstīt aptuveni 300 zirgspēkus, savukārt jaudīgākie R modeļi ar diviem elektromotoriem varētu pārsniegt arī 400 zirgspēku slieksni. Kas attiecas uz auto dizainu, jaunais VW dizaina boss Andreass Mindts iedvesmu esot smēlies oriģinālajā Scirocco, kas tika radīts septiņdesmitajos gados.
Man gan vairāk par Scirorocco patika Corrado, to nav plānots reinkarnēt?
Piedāvās visu, par ko cilvēki būs gatavi maksāt. Kaut vai vaboli vai hipiju busu – bet nepērk taču. Tā paša iemesla dēļ, kāpēc masās nav kļuvuši populāri fotoaparāti un mūzikas pleijeri – maksā dārgi un vairumam pietiek ar daudz lētāku alternatīvu.
Vaboles veiksmes stāsts slēpās tajā, ka to jau sākotnēji projektēja kā lētu, izturīgu un plašām tautas masām domātu auto! Mūsdienās lēts un izturīgs auto nav izdevīgs! :D
To elektrisko hipiju busu no VW vai tad nepērk? Šad un tad uz ielas viņu var redzēt
atpakaļ nākotnē