Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā pieejams jaunais Audi Q7 plug-in hibrīds

    Jaunākie raksti

    Latvijā ir ieradies modernizētais Audi Q7 TFSI e – plug-in hibrīds ar iespaidīgu efektivitāti un pilnīgi jaunu akumulatoru, kas ļaus maksimāli to izmantot ikdienas braucieniem 100 % elektriskā režīmā.

    Arvien vairāk autobraucēju novērtē plug-in hibrīdu sniegtās priekšrocības, jo viņiem ikdienā ir svarīgipārvietoties ekonomiski un videi draudzīgi. Arī Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka norāda, ka plug-in hibrīdu popularitāte pieaug.

    Reklāma

    “Šobrīd arvien vairāk Audi klientu izskata plug-in hibrīda modeļus kā alternatīvu automobiļiem tikai ar iekšdedzes dzinēju. Iemesli mēdz būt dažādi. Piemēram, uzņēmuma politika, kas vērsta uz zemu emisiju mobilitāti, kā arī lielāka jauda un bagātīgāks aprīkojums standarta komplektācijā. Tāpat plug-in hibrīdu izvēle uzņēmumiem ir izdevīga arī nodokļu atvieglojumu dēļ. Savukārt Audi Q7 60 TFSI e quattro jauda ir tuvu Audi SQ7 modelim, un tas arī piesaista ievērojamu uzmanību,” norāda Audi importētāja Moller Baltic Import Audizīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

    “Plug-in-hibrīda automobiļu lielākā priekšrocība ir tā, ka tie apvieno labāko no divām pasaulēm – ikdienas pārvietošanos galvenokārt elektriskajā režīmā un iespēju nobraukt lielu attālumu hibrīda režīmā. Turklāt tā ir lieliska platforma pārejai uz pilnībā elektrisku auto nākotnē. Ja līdz 90 kilometriem iespējams nobraukt tikai elektriskajā režīmā, tas faktiski ir īsas sniedzamības elektriskais automobilis. Un elektromotora 130 kW jaudavairumā gadījumu ir pietiekama arī ārpus apdzīvotām vietām,” papildina Ļubka.

    Atjaunotajam Audi Q7 TFSI e ir ne tikai modernizēts izskats, bet tagad tas ir arī vēl efektīvāks. Jaunais aizmugurē izvietotais 25,9 kWh litija jonu akumulators ar šķidruma dzesēšanu nodrošina elektrisko sniedzamību līdz pat 90 kilometriem pilsētas apstākļos.

    Elektromotors ar 130 kW jaudu un 460 Nm griezes momentu apvienojumā ar 250 kW (340 ZS) trīs litru sešcilindru dzinēju nodrošina kopējo jaudu 394 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 5 sekundēs.

    Hibrīda piedziņa nodrošina ļoti zemu degvielas patēriņu un klusu braukšanu, kamēr 100 % elektriskais režīms ļauj veikt ikdienas braucienus, nepatērējot degvielu un neradot apkārtējās vides piesārņojumu.

    Q7 TFSI e elektrisko akumulatoru var uzlādēt ar jaudu līdz pat 7,4 kW, un pilns uzlādes cikls aizņems aptuveni trīs stundas un 45 minūtes.

    “Liela daļa autobraucēju ikdienā nobrauc līdz 100 kilometriem, tādēļ jaunais Audi Q7 TFSI e ir praktisks risinājums, kas ļauj klientiem ikdienā braukt ļoti ekonomiski un gandrīz nemaz neradot kaitīgus izmešus.  Nešaubos, ka jaunais Q7 TFSI e vēl vairāk palielinās plug-in hibrīda tehnoloģijas popularitāti, jo Q7 ir viens no mūsu visu laiku populārākajiem modeļiem. Vēlos arī atgādināt, ka Audi kopumā piedāvā ļoti plašu elektrificēto modeļu klāstu, tāpēc katrs klients var izvēlēties savām vajadzībām atbilstošāko,” norāda Ļubka.

    Audi Q7 TFSI e ir arī funkcija, kas nodrošina inteliģentu akumulatora uzlādi kustībā, braucot uzlādes režīmā. Lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti, sistēma tiek aktivizēta tikai braucot ar ātrumu virs 65 km/h, savukārt, braucot pilsētā, bieži bremzējot un paātrinoties, piedziņa ilgāku laiku darbojas elektriskā režīmā. Turklāt, izvēloties uzlādes režīmu, akumulatora uzlādei netiek izmantots trīs litru TFSI dzinējs, bet gan rekuperācija.

    Jaunajam Q7 ir pieejami arī HD matrix LED priekšējie lukturi ar Audi lāzeru tehnoloģijas tālajām gaismām, kas nodrošina krietni tālāku redzamību. Pirmo reizi iespējams izvēlēties arī digitālos OLED aizmugurējos lukturus, kā arī mainīt to un priekšējo lukturu dienas gaismas dizainu. Turklāt OLED aizmugurējie lukturi, kas saņem datus no asistentu sistēmām, brīdina citus satiksmes dalībniekus, ja tie pietuvojas tuvāk par diviem metriem.

    Pirmo reizi plug-in hibrīda modelī ir pieejama visu riteņu stūrēšana, kas nodrošina lielāku drošību un komfortu. Uzlādējamā hibrīda pircēji tagad var izmantot arī elektromehānisko aktīvo šķērstabilizācijas sistēmu (eAWS).Tikmēr ar myAudi lietotnes palīdzību ir iespēja novietot automašīnu stāvvietā vai izbraukt no tās, atrodoties ārpus automašīnas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Vjačeslavs Gorins
    05.07.2024 10:08

    Nu pieejams un pieejams

    azad
    05.07.2024 10:26

    Lūk kur aparāts, ķīnieši var atpūsties. Vai arī sākt kopēt, kā parasti😄

    Vigo
    05.07.2024 20:19
    Reply to  azad

    Globālie pārdošanas dati gan liecina par ko pavisam citu, kur Audi var tikai stāvēt pie ratiem.

    Elektriķis
    05.07.2024 21:45
    Reply to  Vigo

    Jau kopš 2000 gadu sākumiem neesmu sapratis, kādēļ ir jāpārmaksā par šo VAG zīmolu? Labi, 90-tajos, bija Cigārs, bija Audi 80, tie nerūsēja. Tagad, iekāpjot, nav skaidrs, kam tās daudzās podziņas un ekrāni? Būtībā tas pats tikai apkarināts ar “spīguļiem”.

    Vigo
    06.07.2024 00:18
    Reply to  Elektriķis

    Elektriķi, ja nav sava nauda, tad kāpēc lai nepārmaksāt? To zīmolu Latvijā pērk aferisti un airBaltics, jo tas nav domāts pat nosacīti pēc LV standartiem niecīgajam “turīgajam” slānim

    azad
    06.07.2024 10:45
    Reply to  Elektriķis

    Visas preces nav visiem🤷🏼‍♂️ Un lai nu kam, bet VAG nu nav nesaprotamas podziņas. Ir podziņa funkcijai, nevis jārokas pa ekrānu, lai pieregulētu kondišku.

    Elektriķis
    06.07.2024 11:31
    Reply to  azad

    Šoreiz domāju Audi vs VW. Kad savulaik bija jāizvēlās Audi A4, vai VW Passat, gāju uz vienu un otru bodi, lai saprastu, kādēļ pirmais ir jūtami dārgāks. Uzpūtīgie Audi tirgoņi mani nepārliecināja…
    Tagadējos laikos, kad no VW ID iekāpu un pabraucu ar Audi Q4 etronu, tas nepatika izkaisīto podziņu dēļ.
    Pieņemu ka noteikti ir cilvēki, kuriem gribās vairāk visa kā un to uzskata par “premium”.

    azad
    06.07.2024 12:11
    Reply to  Elektriķis

    Iekāp auto, nevis gludeklī, tad var būt kaut kas pamainīsies uzskatos😄

    Elektriķis
    06.07.2024 17:35
    Reply to  azad

    Esmu iekāpis un pat braucis. Pārkāpjot no “gludekļa” uz ICE, esmu ar mieru pieciest dažas “gludekļa” neērtības, lai izvairītos no rēcieniem un raustīšanās. Kontrastam: kaut kad, gadus atpakaļ, dabūju BMW 7. sēriju, sava štrunta ZOE vietā. Vienīgā labā lieta: laba piekare, citādi – paldies, nevajag. Bet vispār neesmu sācis savu auto pieredzi no EV. Ir bijuši daudzi ICE, arī Audi. Labākās atmiņas ir no SAAB 9-5: atslēga un logu pogas ērtā vietā, spidometrs ar nelineāru skalu, ērti sēdekļi.

    azad
    06.07.2024 10:39
    Reply to  Vigo

    Lētām precēm vienmēr ir daudz pircēji.
    Un es neteicu neko par pārdošanu, bet par pašu auto.

    Reinholds
    05.07.2024 10:39

    Elektromotors ar 130 kW jaudu un 460 Nm griezes momentu apvienojumā ar 250 kW (340 ZS) trīs litru sešcilindru dzinēju nodrošina kopējo jaudu 394 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 5 sekundēs.
    —–
    Es kaut ko nesaprotu vai arī kaut kas ar tām jaudām tur neskan pareizi?

    Alberts Kviesis
    06.07.2024 10:25
    Reply to  Reinholds

    Matermātika baigā. 130+250=380 kW ir tā kā atsevišķi kopā. Tandēmā pēc visa spriežot, kad darbojas abas iekārtas, 296 kW. Bet izskatās pirmā brīdī dīvaini

    Reklāma