Reklāma

Samsung un Apple valda viedtālruņu topā 2022. gada pirmajā ceturksnī

Jaunākie raksti

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Šī gada sākums izrādījies pietiekami veiksmīgs galvenajiem viedtālruņu tirgus spēlētājiem Samsung un Apple, kas attiecīgi aizņem pirmo un otro vietu pārdošanas topā gada pirmajā ceturksnī.

Kā norāda BanklessTimes apkopotie dati, tad Samsung gada pirmajos trīs mēnešos pārdevis 73 miljonus viedtālruņu, bet iPhone 56 miljonus, attiecīgi aizņemot 23,4% un 18% no tirgus, kuriem ar 12,7% seko Xiaomi. Par Samsung nav pārsteigums, jo zīmols piedāvā ļoti plaša cenu klāsta telefonus, tikmēr Apple iPhone principā nav budžeta klases tālruņa modeļu (neskaitot iPhone SE), līdz ar to pārdotais apjoms ir iespaidīgs.

Kā norāda pieejamā informācija, tad Apple piedzīvojis 2,2% ikgadējo pieaugumu, salīdzinot ar 2021. gada pirmo ceturksni. Zīmols bija vienīgais, kurš uzrādījis izaugsmi laikā, kad kopējā tirgus pārdošanas apjomi ir kritušies. Skatoties premium telefonu segmentu, stipras pozīcijas ir iPhone 13 Pro Max un 13 Pro modeļiem, pēc kuriem ir lielas pieprasījums ASV, Ķīnā un Rietumeiropā. Piemēram, Ķīnā, viedtālruņu segments, kuru cena pārsniedz 1000 dolāru, audzis par 176%, salīdzinot ar to pašu periodu pirms gada.

Avots: BanklessTimes

Kā norāda eksperti, tad tieši Apple var uzskatīt par ieguvējiem no tās tirgus daļas, kuru zaudējis Huawei. Vienīgi var novērot zemo pieprasījumu pēc trešās paaudzes iPhone SE modeļa, kaut arī tas nav pārsteigums, morāli novecojušā dizaina un salīdzinoši augstās cenas dēļ.

Avots9TO5Mac
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma