Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple, Amazon un Google atzīti par 2022. gada vērtīgākajiem zīmoliem

    Jaunākie raksti

    Analītikas uzņēmums Brand Directory publiskojis savu topu par 2022. gada vērtīgākajiem brendiem, kuros pārsvarā dominē tehnoloģiju uzņēmumi, un pirmajā vietā atrodas Apple.

    Šis tops un tajā norādītās uzņēmumu vērtības ir aprēķinātas pēc Brand Directory noteiktā algoritma, līdz ar to tas neatspoguļo reālo tirgus vērtību. Uzņēmumam Apple tā noteikta 355,1 miljardus dolāru liela. Amazon seko ar 350,3 miljardiem, bet trešajā vietā gozējas Google ar 263,4 miljardiem. Kā redzams, pirmās divas vietas ir ļoti atrāvušās. Desmitniekā atrodas šādi uzņēmumi:

    1. Apple
    2. Amazon
    3. Google
    4. Microsoft
    5. Walmart
    6. Samsung Group
    7. Facebook
    8. ICBC
    9. Huawei
    10. Verizon.

    Kā redzams, tad topā pārsvarā dominē ASV bāzēti uzņēmumi, un Samsung atrodas tikai sestajā vietā. Laikam vispārsteidzošākais ir Huawei atrašanās šajā vērtīgāko brendu augšgalā, zinot, ka uzņēmuma produkcija ir aizliegta ASV. Acīmredzot uzņēmums ir spējis mainīt darbības virzienu, un koncentrēties uz citu nodaļu attīstību. Apple savu pozīciju ieguvis pateicoties tam, ka tā akciju vērtība sasniegusi trīs triljonus dolāru, kā arī kompānija turpina attīstīt gan citus produktus, gan savus servisus. Tas veicina brenda atpazīstamību plašākā lietotāju un produktu tirgū.

    Diezgan liels pieaugums vērojams Google vērtībai, kas pēc Brand Directory aprēķiniem augusi par 38%, ko veicinājis tas, ka auguši reklāmas ieņēmumi pēc tam, kad cilvēki un uzņēmumi adaptējās COVID pandēmijas situācijai. Visstraujāk augošais brends nav neviens cits kā lietotne TikTok, kuras vērtība augusi par 215%, sasniedzot 59 miljardus dolāru, un ļauj tai atrasties augstajā 18. pozīcijā. Ar plašāku analīzi var iepazīties Brand Directory mājaslapā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma