Reklāma

TikTok testē maksas abonēšanas iespēju, lai atbalstītu satura veidotājus

Jaunākie raksti

Modificēta Nissan Ariya versija nākamgad mēros ceļu no Ziemeļpola uz Dienvidpolu

Modificēta pilnpiedziņas Nissan Ariya versija nākamgad dosies vērienīgā ekspedīcijā - britu piedzīvojumu meklētājs Kriss Remzijs ar šo elektrisko krosoveru...

Tesla prezentē pētījumu par baterijām, kas teorētiski varētu izturēt 100 gadus

Bateriju ilgmūžība elektroauto kontekstā joprojām ir relatīvi diskutabls jautājums, taču Tesla pētnieku grupa, sadarbībā ar Dalhauzī Universitāti, iepazīstinājuši ar...

Atzīmējot “R” divīzijas 20 gadu jubileju, tapis jaudīgākais Golf sērijveida modelis vēsturē

Vācu autoražotāja Volkswagen sporta divīzija "R" svin 20 gadu jubileju, tāpēc Volkswagen vadība nolēmusi to atzīmēt, radot visu laiku...

Mazda laidusi klajā jaunu Mazda CX-60 krosoveru – lielāko un jaudīgāko savā saimē

Japānas ražotājs Mazda paplašinājis modeļu klāstu ar savu lielāko SUV – jauno CX-60. Tas ir lielformāta ģimenes krosovers ar...

BMW M3 un M4 saņem īpašās M divīzijas 50 gadu jubilejas versijas

Vācu autoražotāja BMW "M" sporta divīzija šogad svin apaļo 50 gadu jubileju, tāpēc ražotājs diviem saviem populārākajiem sporta modeļiem...

Pagājušajā nedēļā parādījusies informācija, ka sociālais tīkls un lietotne TikTok testē maksas abonēšanas iespēju, kas satura veidotājiem ļautu iegūt naudu no saviem sekotājiem.

Pagaidām informācija ir ļoti skopa, jo TikTok neatklāj, kuri satura veidotāji un kurās valstīs testē šo iespēju, kā arī kāds būtu maksas modelis. Tas nav nekas jauns šajā sociālo tīklu nozarē, jo arī Instagram nesen paziņoja par līdzīgas sistēmas testēšanu. TikTok gadījumā šāds piedāvājums iet nedaudz pretstatā ar šī brīža video parādīšanas algoritmu, jo tas ir balstīts uz to, ka video un satura veidotāji piesaista tieši jaunus skatītājus un profila abonētājus. Taču pievienojot maksas abonēšanu, tas nozīmētu, ka labākais saturs primāri būtu paredzēts jau esošajiem sekotājiem. Līdz ar to būtu jāmeklē vidusceļš starp esošo algoritmu un nākotnes piedāvājumu.

Tāpat izaicinājums būtu saprast, cik daudz lietotāji ir gatavi maksāt par noteikto saturu, kā arī saglabāt iespēju ģenerēt jaunus skatījumus un satura veidotājiem nopelnīt. Kā jau ierasts, TikTok komentē jaunās funcionalitātes testus ar mērķi uzlabot savu lietotni un lietotāju pieredzi. Decembrī TikTok oficiāli palaida iespēju sniegt “dzeramnaudu” noteiktiem satura veidotājiem, lai tos atbalstītu šādi.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma