Web Analytics
More
    Reklāma

    TikTok testē maksas abonēšanas iespēju, lai atbalstītu satura veidotājus

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā nedēļā parādījusies informācija, ka sociālais tīkls un lietotne TikTok testē maksas abonēšanas iespēju, kas satura veidotājiem ļautu iegūt naudu no saviem sekotājiem.

    Pagaidām informācija ir ļoti skopa, jo TikTok neatklāj, kuri satura veidotāji un kurās valstīs testē šo iespēju, kā arī kāds būtu maksas modelis. Tas nav nekas jauns šajā sociālo tīklu nozarē, jo arī Instagram nesen paziņoja par līdzīgas sistēmas testēšanu. TikTok gadījumā šāds piedāvājums iet nedaudz pretstatā ar šī brīža video parādīšanas algoritmu, jo tas ir balstīts uz to, ka video un satura veidotāji piesaista tieši jaunus skatītājus un profila abonētājus. Taču pievienojot maksas abonēšanu, tas nozīmētu, ka labākais saturs primāri būtu paredzēts jau esošajiem sekotājiem. Līdz ar to būtu jāmeklē vidusceļš starp esošo algoritmu un nākotnes piedāvājumu.

    Reklāma

    Tāpat izaicinājums būtu saprast, cik daudz lietotāji ir gatavi maksāt par noteikto saturu, kā arī saglabāt iespēju ģenerēt jaunus skatījumus un satura veidotājiem nopelnīt. Kā jau ierasts, TikTok komentē jaunās funcionalitātes testus ar mērķi uzlabot savu lietotni un lietotāju pieredzi. Decembrī TikTok oficiāli palaida iespēju sniegt “dzeramnaudu” noteiktiem satura veidotājiem, lai tos atbalstītu šādi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma