Reklāma

Sankciju nomāktā Huawei ieņēmumi pērn samazinājušies par trešdaļu

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

Huawei joprojām nav spējis tikt galā ar ASV iniciēto tirdzniecības sankciju problēmu, kas būtiski ietekmē uzņēmējdarbību. Pagājušajā nedēļā Huawei rotējošais valdes priekšsēdētājs Guo Pings paziņoja, ka uzņēmuma ieņēmumi ir samazinājušies par 29% salīdzinot ar 2020. gadu. 2021. gadā tie bija 99.5 miljardu ASV dolāru apmērā.

Guo Pings ikgadējā Jaunā gada vēstījumā paziņoja, ka pērn uzņēmums ir smagi strādājis, lai uzlabotu biznesa efektivitāti. Telekomunikāciju biznesa sniegums bijis stabils un kopumā tāds, kā bija plānots iepriekš. Pagājušajā gadā Huawei nācās pārdot savu budžeta un vidējās klases viedtālruņu zīmolu Honor, kas vismaz pagaidām spēj ar šo it kā ne ar Huawei saistīto zīmolu izlaist it kā Huawei ierīces. Pings paredz, ka arī 2022. gads nebūs vienkāršs un viņus sagaida jauni izaicinājumi.

ASV ne tikai liedz savā teritorijā tirgot Huawei produktus, bet būtiski traucē uzņēmumam sadarboties ar citiem uzņēmumiem. Tādējādi Huawei pašiem nācās izstrādāt savu HarmonyOS operētājsistēmu, kā arī meklēt citus piegādātājus mikroshēmu ražošanai.

Savulaik Huawei bija starp trīs pasaules lielākajiem viedtālruņu ražotājiem, taču dažu gadu laikā kopš sankciju vēršanas pret uzņēmumu, tas no topa augstās pozīcijas ir noslīdējis dziļā nebūtībā. Lai arī Huawei joprojām izstrādā viedtālruņus un mēģina Google servisus un lietotņu veikalu aizvietot ar saviem risinājumiem, šādi telefoni nav diez ko populāri. Un pircējiem nevar pārmest. Kāpēc pirkt ierīci, kas nepiedāvā ne tuvu tās iespējas, ko piedāvā citi veikalu plauktos blakus stāvošie produkti?

Manuprāt, mēs pēdējos pāris gados varam redzēt, ka bez Huawei konkurences ir atslābis tā sīvākais konkurens Samsung, kas izlaiž arvien vājākus produktus. Patērētāji ir tie, kas ir zaudētāji šādā situācijā un vismaz es gribētu novēlēt Huawei nenokārt snīpi un censties atgriesties mobilo tehnoloģiju virsotnē un likt pasvīst konkurentiem.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Clockwork Orange
03.01.2022 12:05

Nebrīnītos, ja ASV sankcijas pret Huawei vērstu daļēji tāpēc, lai pašmāju Apple būtu mazāk sīva konkurence.

KKTK
03.01.2022 14:15

Ta nu gan – Hujavejam taču ir visa pasaule kur izplatīt “savus” risinājumus.

letiņš
03.01.2022 15:10

Tikai tagad pamodies ?

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: