Apple dalījies ar informāciju par dažādiem labdarības veidiem, kādos piedalījušies uzņēmuma darbinieki. Tādējādi pēdējo desmit gadu laikā dažādiem mērķiem tikuši ziedoti gandrīz 725 miljoni dolāru.
Uzņēmumam ir īpaša labdarības programma Apple Employee Giving, kuras ietvaros darbiniekiem ir iespējams būt par brīvprātīgajiem ar savu laiku vai ziedot naudu, un pats uzņēmums pielīdzinās šo ziedojumu no savas puses. Tas nav tikai naudas izteiksmē, bet tiek kompensēts arī darbinieka veltītais laiks dažādiem labdarības un palīdzības mērķiem, kas pēdējās dekādes laikā rezultējies ar šo iespaidīgo summu.
Employee Giving programma svin savu desmit gadu jubileju, tāpēc Apple dalījies ar panākumiem, kādi ir sasniegti šajā laikā. Neskaitot ziedojumu summu, šajā laikā ir reģistrēti gandrīz divi miljoni brīvprātīgo stundu, atbalsts 39 000 organizāciju un kopumā iesaistījušies 68 tūkstoši uzņēmuma darbinieku. Šī gada laikā ziedojumos vien piesaistīti 120 miljoni dolāru.
Neskaitot šo darbinieku programmu, Apple atbalsta arī dažādas bezpeļņas organizācijas visā pasaulē, kā arī stiprina dažādas vietējās un reģionālās kopienas. Papildu tam ir zināms, ka uzņēmums sniedz finansiālu palīdzību dažādu klimatisko katastrofu seku likvidēšanā.
Vai ir kāds uzskatījis cik miljardus Apple ir nopelnījis uz necilvēcīgos apstākļos nodarbinātiem cilvēkiem, par cilvēka cieņai neatbilstošu atalgojumu? Tikai nevajag stāstīt kārtējos stāstus par apakšuzņēmumiem, par kuru darbībām un fabriku apstākļiem Apple neko nezinot.
Īsta labdarība ir anonīma, ja to visiem publicē masu medijos, tad tā ir PR kampaņa.
Šajā gadījumā ir stāsts par Apple darbinieku paveikto nevis uzņēmuma ziedojumiem. Tā ir būtiska atšķirība.
Rakstā skaidri noradīts: “uzņēmuma labdarības programma Apple Employee Giving”. Uzņēmuma labdarības organizācija, kas savu darbību realizē caur uzņēmuma darbiniekiem.
Par pašu uzņēmuma darbinieku privāto labdarību (privātajā laikā un privātajiem līdzekļiem) visdrīzāk uzņēmumam nav ne ziņas, ne daļas. Arī šajā rakstā nav stāsts par to.
Tieši tā – uzņēmuma darbinieku iesaiste ziedošanā. Viss pareizi, tieši tas, ko es runāju. Tā ir normāla prakse.
Tad uiguru vergi kas ražo detaļas ir arī daļa no kampaņas ?
Nu, kādi vēl vergi? Kādu tuftu tu nes?
“ko nozīmē “un pats uzņēmums pielīdzinās šo ziedojumu no savas puses.” – darbinieks ziedo $100 un Apple no sava konta tikpat pieliek klāt?
Cik no tās naudiņas ir dabujusas lv organizācijas ? Necik ? Kāpēc mums tas ir aktuāli ?
Izskatās, ka tev par Apple ir kaut kāda neizmērojama sāpe. Mums būs jāmeklē speciālists, kas tev varētu palīdzēt?