Reklāma

Sony strādā pie jauna PlayStation abonēšanas servisa, lai konkurētu ar Xbox Game Pass

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

PlayStation šobrīd piedāvā divus videospēļu abonēšanas servisus, tomēr savā piedāvājumā un funkcionalitātē tie krietni atpaliek no Xbox Game Pass. Sagaidāms, ka nākamajā gadā tiks piedāvāts jauns serviss no Sony, lai konkurētu ar Microsoft izstrādāto.

Kaut arī PlayStation 5 spēļu konsole noteikti ir populārāka par Xbox Series S/X, tomēr ir viens aspekts, kur konkurenti ir priekšā. Tā ir papildu naudas apgūšana no spēlētājiem ar abonēšanas servisiem, jo Xbox Game Pass šobrīd lieto 18 miljoni lietotāju mēnesī, kamēr PlayStation Now vien trīs miljoni. Tāpat ir ierobežota funkcionalitāte saistībā ar videospēļu straumēšanu un dažādu spēļu iegūšanu vai tieši vecāka izlaiduma spēļu pieejamību jaunajās konsolēs.

Jaunais PlayStation abonēšanas servisa projekts nosaukts par “Spartacus”. Tas piedāvās plašu klasisko videospēļu klāstu, kā arī nesen izlaistās spēles par noteiktu mēneša maksu. Kā norāda pieejamā informācija, tad jaunais Sony piedāvājums sevī apvienos šobrīd esošos PlayStation Plus un PlayStation Now servisus. Visticamāk, ka nākotnē uzņēmums paliks pie PlayStation Plus nosaukuma. Sagaidāms, ka tas būs pieejams 2022. gada pavasarī PS4 un PS5 īpašniekiem. Tam būs trīs veidi, no kuriem pirmais būs šobrīd esošais piedāvājums, nākamais līmenis piedāvās plašāku PS4 un PS5 spēļu bibliotēku, bet trešajā būs pieejamas spēles jau sākot no pirmās PlayStation konsoles laikiem.

Vairs jau nav nekāds noslēpums, ka uzņēmumi lielu peļņu gūst tieši no abonēšanas servisiem, klientus ievelkot stabilos ikmēneša izdevumos. Uz to stipri spiež gan Apple, gan Microsoft, jo Xbox šajā segmentā krietni pārspēj Sony. Taču uzņēmums saprot, ka ir laiks noķert konkurentu, un nevarēs izbraukt uz lieliskas konsoles rēķina.

AvotsGizmodo

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Boo
08.12.2021 10:21

Jāpiemin arī tas ka Xbox Game pass ir pieejams arī uz PC, un nemaksā neko.
Šeit Sony var arī paspīdēt, piedāvājot savas spēles arī uz citām platformām,
jo nevienam nav noslēpums ka Sony Playstation pērk ne jau dēļ konsoles, bet gan spēlēm ko tā piedāvā.
Šogad konsoļu karos uzvar Xbox, un uzvar tieši ar Series S, jo viņu var nopirkt.

REALAIS
29.12.2021 14:54
Reply to  Boo

Tu nu gan smagi maldies par Xbox uzvarēšanu. Nopirkt var tāpēc, ka kopumā ļoti švaki tirgo.

Reklāma