Reklāma

Apple iPhone 13 pagaidām vismazāk zaudē savu vērtību, salīdzinot ar citiem iPhone

Jaunākie raksti

Samsung jau atkal lielas problēmas ar akumulatoriem (video)

Nu ko - jau atkal teju neskaitāmais dublis ar Samsung un akumulatoru problēmām. Viss aizsākās it kā ar Samsung...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #480 (29.09.2022)

29. septembra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Šodien ciemos Mikus no Bites. Kā klausīties Star FM...

Latvijā darbību uzsāks automašīnu abonēšanas platforma MyBee

Automašīnu abonēšanas platforma MyBee plāno paplašināt savu pakalpojumu sniegšanu un sākt darbību Latvijā. MyBee pārvalda starptautiskā uzņēmumu grupa Modus...

Tata Indijā prezentē elektroauto par 10 tūkstošiem dolāru

Eiropā elektroauto cenas saglabājas augstākas nekā auto ar iekšdedzes dzinējiem, līdz ar to jauna elektroauto iegāde daļai sabiedrības nav...

“Sadales tīkls” augustā saņēmis rekordlielu elektrostacijas pieslēgšanas pieteikumu skaitu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" augustā no klientiem saņēmusi 214 pieteikumus elektrostacijas pieslēgšanai, kas ir rekordliels apjoms....

Jaunākā iPhone 13 modeļu līnija pirmajos divos mēnešos ir zaudējusi vismazāko daļu vērtības, salīdzinot to ar citiem iPhone modeļiem, un šī starpība ir īpaši iespaidīgi, ņemot vērā iepriekšējo divu paaudžu tālruņus.

Attiecīgi pēc iPhone 13 izlaišanas septembra vidū līdz novembrim viedtālrunis ir zaudējis 25,5% no savas sākuma vērtības. Piemēram, iPhone 11 modeļu līnijai tādā pašā periodā vērtība bija kritusies jau par 44,6%, bet iPhone 12 tas bija 41%. Starpība ir visai redzama, un šie dati iegūti no 45 dažādām iestādēm, kuras nodarbojas ar elektroierīču atpirkšanu. Jaunākais iPhone modelis savu vērtību principā nav zaudējis tieši otrajā pārdošanas mēnesī, kamēr citi modeļi turpina strauju kritumu, jo iPhone 13 gadījumā tie bija tikai 0,6%, kas nozīmē, ka pirmajā mēnesī vērtība kritās par 24,9%.

Pat ja vidējā vērtība krītas no mēneša uz mēnesi, tomēr ir novērojams, ka tieši Pro modeļu līnija šajā otrajā pārdošanas mēnesī savu vērtību pat ir atguvusi. Tieši iPhone 13 Pro  viedtālrunis ar 256GB ietilpību novembrī ir piedzīvojis 4,6% vērtības pieaugumu. Vislielākais kritums ir mini modelim, no kuriem 256GB versijai šajā otrajā mēnesī tas bijis 7,5%.

Avots: MacRumors

Šādu salīdzinoši zemu vērtības kritumu skaidro ar to, ka iPhone 13 piegādes pašos pirmajos divos mēnešos nav bijušas tādā apjomā, kā iecerējis Apple. Tā kā saglabājas augstais pieprasījums, tas nodrošina pietiekami augstu vērtību arī otrreizējā tirgū, taču sagaidāms, ka līdz gada beigām piegādes apjomi varētu sasniegt plānoto, kas vērtībai liktu samazināties.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma