Reklāma

Apple iPhone 13 pagaidām vismazāk zaudē savu vērtību, salīdzinot ar citiem iPhone

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Jaunākā iPhone 13 modeļu līnija pirmajos divos mēnešos ir zaudējusi vismazāko daļu vērtības, salīdzinot to ar citiem iPhone modeļiem, un šī starpība ir īpaši iespaidīgi, ņemot vērā iepriekšējo divu paaudžu tālruņus.

Attiecīgi pēc iPhone 13 izlaišanas septembra vidū līdz novembrim viedtālrunis ir zaudējis 25,5% no savas sākuma vērtības. Piemēram, iPhone 11 modeļu līnijai tādā pašā periodā vērtība bija kritusies jau par 44,6%, bet iPhone 12 tas bija 41%. Starpība ir visai redzama, un šie dati iegūti no 45 dažādām iestādēm, kuras nodarbojas ar elektroierīču atpirkšanu. Jaunākais iPhone modelis savu vērtību principā nav zaudējis tieši otrajā pārdošanas mēnesī, kamēr citi modeļi turpina strauju kritumu, jo iPhone 13 gadījumā tie bija tikai 0,6%, kas nozīmē, ka pirmajā mēnesī vērtība kritās par 24,9%.

Pat ja vidējā vērtība krītas no mēneša uz mēnesi, tomēr ir novērojams, ka tieši Pro modeļu līnija šajā otrajā pārdošanas mēnesī savu vērtību pat ir atguvusi. Tieši iPhone 13 Pro  viedtālrunis ar 256GB ietilpību novembrī ir piedzīvojis 4,6% vērtības pieaugumu. Vislielākais kritums ir mini modelim, no kuriem 256GB versijai šajā otrajā mēnesī tas bijis 7,5%.

Avots: MacRumors

Šādu salīdzinoši zemu vērtības kritumu skaidro ar to, ka iPhone 13 piegādes pašos pirmajos divos mēnešos nav bijušas tādā apjomā, kā iecerējis Apple. Tā kā saglabājas augstais pieprasījums, tas nodrošina pietiekami augstu vērtību arī otrreizējā tirgū, taču sagaidāms, ka līdz gada beigām piegādes apjomi varētu sasniegt plānoto, kas vērtībai liktu samazināties.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: