Reklāma

“Amazon” veido ledusskapi, kas uzraudzīs tajā esošo saturu un ziņos, kad tev laiks doties uz veikalu

Jaunākie raksti

Sievietes avatars “Meta” VR platformā piedzīvojis seksuālu uzmākšanos

Reālā pasaule nav droša, taču virtuālā - ne tik. Attīstoties metaversam, paredzams, ka arī šajā telpā dalībnieki līdz galam...

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Tapis zināms, ka “Amazon” strādā pie risinājuma, kas pavisam noteikti virtuvē varētu ienest svaigas pārmaiņas un tehnoloģijas, kādas izmantotas pašapkalpošanās veikalos “Amazon Go“. Runa ir par viedo ledusskapi, kas veiks tajā esošo produktu monitoringu un, balstoties uz lietotāja iepirkšanās paradumiem, paziņos, kad jādodas uz veikalu iepirkt iecienītās pārtikas preces.

Medijs “Business Insider” apgalvo, ka “Amazon” pie šī projekta strādā jau divus gadus. Tajā no “Amazon” puses primāri iesaistīti cilvēki, kuri darbojas ar “Amazon Go” sistēmām. Ledusskapī integrēta šajos veikalos izmantotā “Just Walk Out” tehnoloģija, kas izseko tam, ko pircēji ieliek savos grozos, un automātiski iekasē maksu, kad viņi dodas prom.

Ziņots, ka viedā ledusskapja primārie uzdevumi būs uzraudzīt tajā esošo saturu un sekot līdzi lietotāja iepirkšanās paradumiem. Ja bieži pirkts produkts ledusskapī neatrodas vai tuvojas izlietošanas beigām, iekārta par to paziņos, kā arī padarīs vienkāršāku tā pasūtīšanu no “Whole Foods” un “Amazon Fresh“. Tāpat ledusskapis ieteiks receptes, kuras iedvesmos pagatavot maltīti no produktiem, kuru derīguma termiņš iet uz beigām.

Jāteic gan, ka “Amazon” nepieliek pirkstu pie paša risinājuma tehniskās izveides. Uzņēmuma pārziņā ir viedo funkciju puse, integrējot ledusskapī jau minēto “Just Walk Out” tehnoloģiju un, iespējams, arī “Amazon Alexa” balss asistentu.

“Business Insider” informē, ka līdz šim “Amazon” projektam iztērējis vairāk nekā 50 miljonus dolāru gadā. Neskatoties uz to, joprojām nav garantijas, ka viedais ledusskapis nonāks tirgū, jo “Amazon” tikpat labi var pārdomāt un pamest šo projektu. Taču, ja tas būs pieejams, visticamāk, jāgatavojas maciņu vērt nedaudz plašāk.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ciba
07.10.2021 10:56

No Bezosa kantora jūtu arvien lielāk ļaunuma impērijas / lielā brāļa smārdu.

Ivars
07.10.2021 11:42

Ledusskapis piezvanīs mammai, kad viņas vārtītais ievārījums būs pusē :D

Gundars
07.10.2021 17:52

Nabaga tik nespējīgie mūsdienu cilvēki. Ņemot pārtiku priekš pusdienām, nespēj paskatīties augšējā vai apakšējā ledusskapja plauktā vai pietiks arī vakariņām. Infantilisma gadsimts

Elektriķis
07.10.2021 18:00
Reply to  Gundars

Būtībā vēderā stūķēšana ir zemiska lieta. Ja garīga būtne ir aizņemta ar svarīgām domām, tad viņas smadzeņu darbību var uzturēt robotizēts ledusskapis :)

2001
07.10.2021 22:52

Jau cik gadus ik pa laikam dzirdu par par ledusskapi, kurš visu pasūtīs internetā :) Kaut kā tā ideja nav aizgājusi jau vismaz 10 gadus.

digitalk
08.10.2021 01:06
Reply to  2001

redz, bezosmazonam ir pat automatizēti pārtikas veikali. īsti nav iemesla, lai tāda veida projekts beidzot neizšautu.

Reklāma