Reklāma

Microsoft vēlējies iegādāties ne tikai TikTok, bet arī Pinterest

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Publiskajā telpā parādījusies informācija par to, ka pēdējo mēnešu laikā uzņēmums Microsoft ir vēlējies iegādāties sociālo tīklu Pinterest, tomēr pagaidām sarunas vairs nav aktuālas. Potenciālā darījuma vērtība tiek lēsta 51 miljarda USD apmērā, kas varētu kļūt par lielāko darījumu Microsoft vēsturē.

Septembrī Microsoft izteica savu interesi par sociālā tīkla TikTok iegādi, taču arī šis darījums nenotika, kā arī kopumā Trampa noteiktās sankcijas pret TikTok netika izpildītas. Saistībā ar Pinterest Microsoft interese un biznesa mērķi varētu būt saistīti tieši ar sava mākoņpakalpojuma servisa Azure darbību, jo nepieciešams piesaistīt kādu populāru klientu, lai konkurētu ar Amazon Web Services. Tas norāda uz uzņēmuma stratēģiju paplašināt šo darbības virzienu, un kā labs mārketinga āķis varētu būt vēl viena liela klienta piesaistīšana.

Pinterest 2020. gads ir bijis veiksmīgs, jo ir izdevies piesaistīt par 100 miljoniem vairāk aktīvo ikmēneša lietotāju, to vidējam skaitam iepriekšējā gadā sasniedzot 450 miljonus mēnesī. Tiesa, sociālais tīkls 2020. gadu noslēdzis ar 128 miljonu dolāru lieliem zaudējumiem. Līdz šim lielākais darījums Microsoft vēsturē, iegādājoties kādu citu kompāniju, ir sociālā tīkla LinkedIn iegāde 2016. gadā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma