Reklāma

Microsoft vēlējies iegādāties ne tikai TikTok, bet arī Pinterest

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Publiskajā telpā parādījusies informācija par to, ka pēdējo mēnešu laikā uzņēmums Microsoft ir vēlējies iegādāties sociālo tīklu Pinterest, tomēr pagaidām sarunas vairs nav aktuālas. Potenciālā darījuma vērtība tiek lēsta 51 miljarda USD apmērā, kas varētu kļūt par lielāko darījumu Microsoft vēsturē.

Septembrī Microsoft izteica savu interesi par sociālā tīkla TikTok iegādi, taču arī šis darījums nenotika, kā arī kopumā Trampa noteiktās sankcijas pret TikTok netika izpildītas. Saistībā ar Pinterest Microsoft interese un biznesa mērķi varētu būt saistīti tieši ar sava mākoņpakalpojuma servisa Azure darbību, jo nepieciešams piesaistīt kādu populāru klientu, lai konkurētu ar Amazon Web Services. Tas norāda uz uzņēmuma stratēģiju paplašināt šo darbības virzienu, un kā labs mārketinga āķis varētu būt vēl viena liela klienta piesaistīšana.

Pinterest 2020. gads ir bijis veiksmīgs, jo ir izdevies piesaistīt par 100 miljoniem vairāk aktīvo ikmēneša lietotāju, to vidējam skaitam iepriekšējā gadā sasniedzot 450 miljonus mēnesī. Tiesa, sociālais tīkls 2020. gadu noslēdzis ar 128 miljonu dolāru lieliem zaudējumiem. Līdz šim lielākais darījums Microsoft vēsturē, iegādājoties kādu citu kompāniju, ir sociālā tīkla LinkedIn iegāde 2016. gadā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: