Reklāma

Koronavīrusa dēļ 2021. gadā neieraudzīsim jaunus smaidiņus

Jaunākie raksti

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma “Coinbase” kļuvusi par publisku kompāniju

Kriptovalūtu tirdzniecības platforma "Coinbase" vakar, 14. aprīlī, oficiāli kļuva par publisku kompāniju. Uzņēmuma akcijas ar apzīmējumu "COIN" tagad kotējas...

Prezentēti Audi Q4 e-tron un Q4 Sportback e-tron elektroauto

14. aprīlī Audi Progresa svinību dienā zīmols prezentēja savus pirmos kompaktā izmēra SUV modeļus – Audi Q4 e-tron un...

“Adidas” kopā ar “Lego” izstrādājuši atraktīvus skriešanas apavus

Kompānija "Adidas", vēloties savā sporta apavu klāstā ienest vēl kādas svaigas vēsmas, izveidojusi sadarbību ar nevienu citu kā "Lego",...

Sony izziņojis jaunos Xperia 1 III un Xperia 5 III viedtālruņus

Jaunais Sony Xperia 1 III un Xperia 5 III ietver īpašas fotografēšanas funkcijas un iepazīstina ar pasaulē pirmo maināmo...

Latvijas IT uzņēmums D8 Corporation investēs 2 miljonus eiro, lai veicinātu pakalpojumu eksportu uz Tuvajiem Austrumiem

Finanšu programmatūras izstrādātājs un ieviesējs D8 Corporation finanšu tehnoloģiju produktos un jauna pārdošanas un servisa biroja izveidē Tuvajos Austrumos...

Kamēr mēs joprojām gaidām 2020. gada paredzētos jaunākos smaidiņus, kuri iezīmēs dažādas dzimuma neitralitātes īpašības, atbildīgā organizācija The Unicode Consortium jau laicīgi paziņojusi, ka COVID-19 dēļ tiks pārlikta nākamo emocijzīmju izlaišana uz 2022. gadu.

Šis lēmums neietekmēs šajā gadā gaidāmos emoji. Šādam lēmumam ir pavisam vienkāršs izskaidrojums, kas saistīts ar to, ka smaidiņu pieteikumus izskata brīvprātīgie, kuri šobrīd ir noslogoti citos ar pandēmiju saistītos darbos. Kā arī iesaistītajiem atbalstītājiem ir citas problēmas, tāpēc šis process ir pagarināts. Organizācija apzinās, ka nevarēs iekļauties noteiktajos termiņos un plānā, kāds bijis līdz šim, lai izpildītu darbu atbilstoši saviem standartiem.

Tas nozīmē, ka oficiāli pagarināts jaunu smaidiņu pieteikumu laiks līdz 1. septembrim, un tajā var piedalīties ikviens. Varbūt tieši karantīnas laiks ļaus vaļu radošajam lidojumam nākamajām emocijzīmēm, kuras spēs atspoguļot emocijas šādos pandēmijas apstākļos. Iespējams, daļu emoji būs iespējams izlaist jau ātrāk, ja tie, piemēram, sastāvēs no 2 esošiem. Tas nozīmē, ka nav nepieciešama speciālā kodēšana.

Cerams, ka kādu aktīvu smaidiņu licēju šī ziņa nesagraus pavisam, bet spējam novērtēt kā tik nesaistītu nozari ietekmē pandēmijas izplatība pasaulē. Iespējams, ka roku mazgāšanas digitālais attēlojums būs viens no svarīgākajiem šajā jaunajā izlaidumā, jo šobrīd tas nav pieejams.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: