Web Analytics
More
    Reklāma

    Spotify nākotnē varētu pārdot koncertu biļetes

    Jaunākie raksti

    Pandēmijas laika veiksmīgā pieredze ar biļešu pārdošanu uz virtuālajiem koncertiem mūzikas straumēšanas servisam Spotify nākotnes plānos likusi iezīmēt iespēju kļūt arī par dzīvo koncertu tirdzniecības platformu.

    Pagaidām gan šī informācija ir tikai nākotnes plāns, kas ļautu paplašināt savu servisu un padarīt to atšķirīgu no konkurentiem. Doma ir pavisam vienkārša, ka, balstoties uz pieejamo informāciju par klausītāju paradumiem, Spotify mūziķiem varētu ieteikt, kur un kad rīkot savus koncertus. Tāpat tas pavērtu iespēju tos rīkot tur, kur grupas, iespējams, nekad nav plānojušas uzstāties, nespējot novērtēt savu fanu pulku. Kā arī tas daļēji iejauktos šobrīd esošajā promoteru tirgū, kuri nosaka mūziķu koncertu vietas.

    Reklāma

    Kopumā šī būtu pavisam jauna uzņēmuma nozare, kas varētu diezgan pamatīgi mainīt to, kā lietotāji un tieši mūziķi redz Spotify straumēšanas servisu. Tāpēc biļešu tirdzniecība gan dzīvajiem, gan virtuālajiem koncertiem ir ilgtermiņa plāns, nevis kāds īstermiņa projekts, kā tas notika pagājušajā pavasarī pandēmijas sākuma laikā. Skatoties no lietotāju viedokļa un ērtības, biļešu pirkšana Spotify, balstoties uz lietotāju un klausītāju bāzi, tiešām varētu likties loģisks solis. Tomēr tas šo servisu ilgākā laika posmā varētu padarīt par diezgan lielu monopolistu mūzikas tirgū.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma