Reklāma

Spotify nākotnē varētu pārdot koncertu biļetes

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Pandēmijas laika veiksmīgā pieredze ar biļešu pārdošanu uz virtuālajiem koncertiem mūzikas straumēšanas servisam Spotify nākotnes plānos likusi iezīmēt iespēju kļūt arī par dzīvo koncertu tirdzniecības platformu.

Pagaidām gan šī informācija ir tikai nākotnes plāns, kas ļautu paplašināt savu servisu un padarīt to atšķirīgu no konkurentiem. Doma ir pavisam vienkārša, ka, balstoties uz pieejamo informāciju par klausītāju paradumiem, Spotify mūziķiem varētu ieteikt, kur un kad rīkot savus koncertus. Tāpat tas pavērtu iespēju tos rīkot tur, kur grupas, iespējams, nekad nav plānojušas uzstāties, nespējot novērtēt savu fanu pulku. Kā arī tas daļēji iejauktos šobrīd esošajā promoteru tirgū, kuri nosaka mūziķu koncertu vietas.

Kopumā šī būtu pavisam jauna uzņēmuma nozare, kas varētu diezgan pamatīgi mainīt to, kā lietotāji un tieši mūziķi redz Spotify straumēšanas servisu. Tāpēc biļešu tirdzniecība gan dzīvajiem, gan virtuālajiem koncertiem ir ilgtermiņa plāns, nevis kāds īstermiņa projekts, kā tas notika pagājušajā pavasarī pandēmijas sākuma laikā. Skatoties no lietotāju viedokļa un ērtības, biļešu pirkšana Spotify, balstoties uz lietotāju un klausītāju bāzi, tiešām varētu likties loģisks solis. Tomēr tas šo servisu ilgākā laika posmā varētu padarīt par diezgan lielu monopolistu mūzikas tirgū.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma