Koronavīrusa pandēmijai ir bijusi būtiska ietekme uz mūzikas industriju un māksliniekiem, kuri nebija gatavi tam, ka dzīvās mūzikas koncerti vienā jaukā dienā varētu būt vienkārši atcelti. Tomēr daudzi šī aroda pārstāvji jaunajiem apstākļiem mēģina pielāgoties, sarīkojot virtuālus koncertus. Tikmēr jaunā Spotify funkcija paredz mūziķus atbalstīt vēl vairāk, laikus brīdinot lietotājus, ja kāds no viņu iemīļotajiem māksliniekiem plāno tiešsaistes koncertu.

Spotify jau kopš 2015. gada piedāvā līdzīgu funkciju, savienojot lietotāju ar viņa iemīļoto mūziķi un piedāvājot caur biļešu tirgotājiem iegādāties ieejas kartes uz mākslinieka performanci. Taču šobrīd šī funkcija tiek nedaudz pārveidota, piedāvājot listi ar gaidāmajiem virtuālajiem koncertiem, kuru varēs atrast zem sadaļas “Upcoming Virtual Events”. Ja gadās ieraudzīt kādu interesējošu pasākumu, tad atliek tik uz tā noklikšķināt, lai uzzinātu visu nepieciešamo informāciju par to un caur Spotify sadarbības partneriem iegādātos biļetes uz šo koncertu.

Spotify joprojām nepārdod biļetes uz notikumiem tieši, bet sadarbojas ar biļešu tirdzniecības partneriem, tostarp Ticketmaster, Songkick, Resident Advisor, Eventbrite, AXS un eplus Japānā. Tomēr kompānija izmanto lietotāju mūzikas klausīšanās datus un zināšanas par viņu atrašanās vietu, lai ieteiktu koncertus faniem, kuri varētu būt ieinteresēti tos apmeklēt. Ņemot vērā šobrīd esošo situāciju, konkrētu mūziķu virtuālos pasākumus var ieteikt plašākam fanu lokam, jo tos var baudīt pat no sava dīvāna.

Pašreiz funkcija gan vēl nav pieejama publiskai lietošanai, tomēr sagaidāms, ka pavisam drīz jau ar Spotify palīdzību varēsim ieplānot dīvāna koncertus ar saviem iemīļotajiem mūziķiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments