Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” Zviedrijā testē ārkārtas brīdinājumu funkciju

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas serviss “Spotify” piedāvā klausīties gan dziesmas un raidierakstus, gan arī audiogrāmatas. Taču, iespējams, drīzumā uzņēmums piedāvās kādu patiešām neparastu funkciju. Ziņots, ka “Spotify” savā vietējā tirgū Zviedrijā testē ārkārtas brīdinājumu sistēmu, kas ziņos par nopietniem negadījumiem un svarīgiem notikumiem.

    Saskaņā ar koda atsaucēm, kas atrodamas “Spotify” lietotnē, uzņēmums apsver palaist funkciju, kas palīdzētu izplatīt publiskus paziņojumus, kas saistīti, piemēram, ar negadījumiem, nopietniem notikumiem vai informēs par svarīgu pakalpojumu pārtraukumu.

    Reklāma

    “Spotify” ir apstiprinājis, ka testē šādu sistēmu, taču nepaskaidroja, kāpēc tas būtu ieinteresēts sniegt šāda veida pakalpojumu saviem lietotājiem. Uzņēmums norāda, ka pašlaik tikai pēta, vai lietotne varētu atbalstīt kaut ko līdzīgu ārkārtas brīdinājumu sistēmai. Raugoties plašākā perspektīvā, jaunā funkcionalitāte varētu nostiprināt “Spotify” kā svarīgākas lietotnes pozīciju.

    Jāpiezīmē, ka ASV likumdevēji jau iepriekš ir apsvēruši ideju par prasību tiešsaistes video un straumēšanas lietotnēm atbalstīt ārkārtas brīdinājumus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma