Web Analytics
More
    Reklāma

    Arī Ķīnas e-komercijas milzim “Temu” tiks piemērots stingrāks regulējums Eiropā

    Jaunākie raksti

    Pērnā gada augustā Eiropas Savienībā (ES) stājās spēkā Digitālo pakalpojumu likums, kas līdz šim ietekmējis daudzus uzņēmumus visā pasaulē, liekot koriģēt sava biznesa darbību šajā reģionā. Arī Ķīnas ātrās modes uzņēmumi nav izņēmums. Ziņots, ka populārajai iepirkšanās platformai “Temu” būs jārēķinās ar stingrākiem darbības noteikumiem ES, jo Eiropas Komisija (EK) to uzskata par ļoti lielu tiešsaistes platformu.

    Saskaņā ar EK ziņojumu “Temu” ir apstiprinājis, ka tai ES ir vairāk nekā 45 miljoni ikmēneša lietotāju, kas ir slieksnis, lai to uzskatītu ļoti lielu tiešsaistes platformu. Līdz ar to “Temu” jāievēro stingrākas prasības, kas izriet no Digitālo pakalpojumu likuma. Tās galvenokārt attiecas uz “sistēmisko risku” novērtēšanu, kas saistīti, piemēram, ar viltotām precēm, nelegāliem produktiem, kas pārkāpj intelektuālā īpašuma tiesības.

    Reklāma

    Jāatzīmē, ka “Temu” ir jaunākais mazumtirgotājs, kuram ir piemēroti stingrāki Digitālo pakalpojumu likuma noteikumi. Šāds pats liktenis aprīlī piemeklēja citu Ķīnas ātrās modes uzņēmumu, populāro mazumtirgotāju “Shein”.

    Norādīts, ka “Temu” būs četri mēneši laika, lai iesniegtu EK sākotnējo sistēmiskā riska novērtējuma ziņojumu, kas tai turpmāk būs jāiesniedz katru gadu. Tāpat uzņēmumam būs  jāievieš vairāk patērētāju aizsardzības pasākumu, kā arī reizi sešos mēnešos jāpublicē pārskatāmības ziņojumi par satura regulēšanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma