Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā jaunais Dacia Spring elektroauto maksās sākot no 18 990 eiro

    Jaunākie raksti

    Kopš izlaišanas 2021. gadā Eiropā jau pārdoti vairāk nekā 140 000 Spring modeļu. 2023. gadā pārdošanas apjoms visā pasaulē sasniedza rekordaugstu līmeni – 61 803 automobiļus, kas ir par 26,4 % vairāk nekā 2022. gadā. Trešais populārākais elektroautomobilis mazumtirdzniecībā Eiropā – Spring palīdz padarīt elektromobilitāti pieejamāku visiem.

    Jaunajā Spring izmantots jaunais Dacia dizains, kuru pirmo reizi varēja redzēt jaunās paaudzes Duster. Robustais, pašpārliecinātais stils padara Spring vēl pievilcīgāku. Šo iespaidīgo pārmaiņu ietekme redzama gan iekšpusē, kura ir pilnībā pārstrādāta, gan ārpusē, kurā jumts ir vienīgā virsbūves daļa, kas saglabāta no iepriekšējā modeļa.

    Jaunais Spring ir pieejams sešās krāsās, tostarp jaunajā Safari bēšajā un Brick sarkanajā tonī.

    “Kopš izlaišanas 2021. gadā Dacia Spring ir bijusi aktīva loma, padarot elektromobilitāti pieejamu visiem – Eiropa pārdoti vairāk nekā 140 000 automobiļu. Šie panākumi apstiprina lētu elektroautomobiļu pieprasījumu tirgū. Nostiprinot savu pieeju projektēt, kontrolējot izmaksas, turpinām piedāvāt konkurētspējīgus elektroautomobiļus – šoreiz jauno Spring, kura klāstu piedāvājam, sākot no nepilniem 20 000 €, aprīkojot ar jaunām funkcijām un joprojām nodrošinot kombinēto sniedzamību 225 km WLTP ciklā.” – Ksavjē Martinē, Dacia mārketinga, pārdošanas un darījumu vecākais viceprezidents.

    Media Control multivides sistēma ar vadības pogām uz stūres, kura multivides informāciju un tālruņa zvanus parāda digitālajā vadības panelī, ir Expression versijas standarta aprīkojumā. Tajā ietverti arī divi skaļruņi, Bluetooth savienojums un USB pieslēgvieta.

    Media Nav Live navigācijas sistēmai ir liels 10 collu centrālais skārienjutīgais ekrāns, kurā jau astoņus gadus tiek nodrošināta savienota navigācija, informācija par satiksmi reāllaikā un pastāvīgi atjaunotas Eiropas kartes. Tā arī ļauj bez vada lietotu Apple CarPlay un Android Auto. Media Nav Live sistēmā ir arī divas USB-C pieslēgvietas.

    Jaunajam Spring ir arī virkne jauno vadītāja atbalsta funkciju, kas atbilst nesenāko Eiropas Savienības drošības standartu prasībām: uzlabota avārijas bremzēšana (pilsētai / piepilsētai ar automobiļu, gājēju, velosipēdistu un motociklistu noteikšanai), ceļazīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu, atbalsts novietošanai stāvvietā aizmugurē, avārijas apturēšanas signāls, brīdinājums par joslas maiņu, atbalsts joslas saglabāšanai, brīdinājums par vadītāja uzmanību un zvans ārkārtas situācijām eCall. Lai atvieglotu klientiem dzīvi, Dacia ir pievienojis gudro “My Safety” pogu, kura nodrošina ērtu piekļuvi vadītāja iecienītākajai ADAS konfigurācijai.

    65 ZS / 48 kW motors nodrošina dinamisku paātrinājumu, ļaujot kāpināt ātrumu no 0 līdz 100 km/h nepilnās 14 sekundēs. Vēl lētāks, ideāls izmantošanai pilsētās.

    Jaunais Spring ir vienīgais pilnībā elektriskais automobilis Eiropā, kura masa ir mazāka par vienu tonnu – augstākā līmeņa Extreme aprīkojuma versijas svars braukšanas kārtībā ir 984 kg. Tas ir tikai 6 kg smagāks par iepriekšējās paaudzes modeli ar līdzīgu aprīkojumu, kaut arī ir ierīkotas daudzas jaunas ADAS, lai ievērotu normatīvās prasības, atjaunināta apdare un paplašināts standarta aprīkojuma klāsts. Pieticīgā svara un efektīvās piedziņas dēļ jaunais Spring patērē vien 14,6 kWh/100 km, gādājot par zemām ekspluatācijas izmaksām.

    APRĪKOJUMA VERSIJA DZINĒJS CENA

    LATVIJAI*

    Expression elektrisks 65 ZS / 48 kW 18 990
    Extreme elektrisks 65 ZS / 48 kW 20 290
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Profs
    13.04.2024 11:42

    “dinamisku paātrinājumu, ļaujot kāpināt ātrumu no 0 līdz 100 km/h nepilnās 14 sekundēs” :)))) Faktiski mašīna vairāk noder pilsētas satiksmei, bet ārpus ar tādu “paātrinājumu”, labāk nerādīties, jo apdzīšanas manervi varētu būt izaicinājums uz šosejas ar 100-120km/h plūsmu.

    Kursors.lv
    13.04.2024 12:20
    Reply to  Profs

    Jā, tā rindkopa bija tik absurda, ka nevarēju neatstāt :) Bet ja nopietni, tad šis gan ir pamatā pilsētas auto.

    Budzis
    13.04.2024 13:06
    Reply to  Profs

    Latvijā nezinu nevienu vietu ārpus vairāku joslu šosejām, kur varētu braukt ar 100. Normālam cilvēkam nav jāpadzen ar 90 braucoss. Tā kā tavi izteikumi ir absurdi šajā sakarā. Te lielāka problēma ir tas, kā auto nu galīgi nav ģimenei domāts un ar vienu uzladi tiešām tikai līdz Rīgas robežām var braukt, bet pie radiem uz Latgali netikt normāli ;)

    Profs
    13.04.2024 22:48
    Reply to  Budzis

    Kurā vietā es rakstu par to, ka būs jāapdzen tos, kas brauc uz 90-100km/h? Ar tādu lēnu paātrinājumu būs izaicinājums apdzīt pat tos, kas brauc uz 70km/h un apdzīt tos, kas uz 100km/h brauc tas nebūs pat iespējams!

    Biteme
    13.04.2024 13:15
    Reply to  Profs

    Profi māk braukt ar jebko) Ja priekšā kāds brauc lēnāk un saproti, ka nav jaudas droši apdzīt – kas būtu jādara? Varianti:
    – apdzīt nedroši (ar mazu paātrinājumu un nerēķinoties ar satiksmes intensitāti, ceļa reljefu un pārskatāmību)
    – samazināt ātrumu un turpināt ceļu neapdzenot
    – apturēt auto tuvākajā drošajā vietā, atslābt, paelpot svaigu gaisu, iedzert kumelīšu tēju utt.
    – braucot telefonā sākt meklēt citu, jaudīgāku auto

    Ciskudrillis
    13.04.2024 22:11
    Reply to  Biteme

    Vēl pie riskantā varianta – apdzenot palikt pa vidu starp apdzenamo un pretim nākošo. Ne reizi vien tas ir novērots uz bēdīgi slavenās Tīnūžu šosejas, kur ceļš ir izbūvēts garā līkumā bez papildjoslām. Nervozie sakrājas aiz fūres un sāk apdzīt neredzot pretimnācējus… Viss ir labi, kamēr visi dalībnieki seko līdzi satiksmei.

    Balu
    13.04.2024 12:33

    Njāa..ja vēl atņem EKII-5 ATBALSTu € 4500 VĒRTĪBĀ… un seko elektrības biržas cenām…tad sanāk ļoti lēts “mobilitātes rīks”. ~ 170 EUR mēnesī (4500 pirmā iemaxa, 35% atlikusī vērtība).

    Trx450
    13.04.2024 19:50
    Reply to  Balu

    Cik procenti aizdevums? 300%?

    lidzsvars
    13.04.2024 12:41

    tad jau Essential vacija tirgo par 16900 un 0-100 brauc 21sec lizings ari butu par 20% mazaks un viniem tur lizinga likme al 2 % jo ir pieejams renault lizing

    Zigis
    13.04.2024 18:54

    Citreon e-c3 nodrošina 320km, un ir ražots Eiropā pa ne stipri lielāku cenu un vēl kautcik cienījamu dinamiku. Tas vēl ir auto, šis vēl ir elektrokvadracikls.

    Kaspars
    14.04.2024 17:06
    Reply to  Zigis

    Khem..trešdaļa..
    Par trešdaļu lielāka cena

    Reklāma