Web Analytics
More
    Reklāma

    Dacia iepazīstina ar jauno pilnībā elektrisko Spring

    Jaunākie raksti

    Dacia pirmais pilnībā elektriskais modelis Spring padarījis nulles emisiju mobilitāti pieejamu plašam klientu lokam visur, kur tas tiek pārdots. Pirmo reizi izlaists 2021. gadā, tas 2022. un 2023. gadā bija trešais privātpersonām visvairāk pārdotais elektroautomobilis. Kopumā kopš tā izlaišanas visā pasaulē reģistrēti vairāk nekā 140 000 Dacia Spring.

    Spring ir saņēmis daudz apbalvojumu. Tā energoefektivitāti un oglekļa pēdas nospiedumu īpaši uzslavēja 2022. gadā, kad neatkarīgā Eiropas organizācija Green NCAP tam piešķīra maksimālo vērtējumu – piecas zvaigznes (skatīt turpmāk tekstā).

    Dacia Spring savu mērķauditoriju ir radis, būdams ideāls risinājums cilvēkiem, kuri vēlas vienkāršu, lētu un efektīvu mobilitāti, kas rada nulli emisiju. Ar borta savienoto sistēmu palīdzību iegūtie dati liecina, ka Spring lietotāji ikdienā vidēji nobrauc 37 km ar ātrumu 37 km/h. 75 % gadījumu automobiļi tika uzlādēti mājās.

    Dacia Spring ir vienmēr radis sev piekritējus, jo kopš tā iznākšanas ir pastāvīgi attīstījies – ar jaunu zīmola identitāti 2022. gadā, pēc tam ar jaudīgāku 65 ZS dzinēju 2023. gadā. Tomēr tas vienmēr saglabājis savu pamata priekšrocību – tas arvien ir vislētākais pilnībā elektriskais automobilis tirgū.

    Šodien jaunais Dacia Spring piedzīvo vēl vienu pavērsienu, īpašības, kuras tam nesušas panākumus, attīstot vēl vairāk. Tik pievilcīgs, kā vēl nekad – ar pilnībā atjaunotu un robustāku dizainu, tomēr tikpat praktisks un ar savam segmentam izcili plašu glabāšanas telpu; tik daudzpusīgs, kā vēl nekad – ar pieejamāku 65 ZS dzinēju, tomēr tikpat efektīvs, jo tam ir rūpīgi izlīdzināts svars, turklāt tas joprojām ir vislētākais pilnībā elektriskais modelis tirgū.

    Jaunajā Spring izmantots jaunais Dacia dizains, kuru pirmo reizi varēja redzēt Duster jaunākajā paaudzē. Robustais un pašpārliecinātais stils padara Spring tik pievilcīgu, kā nekad. Interjerā notikusi brīnišķīga metamorfoze, pilnībā pārstrādājot visu telpu, savukārt eksterjerā vienīgā virsbūves daļa, kas nav mainījusies, ir jumts.

    Davids Durāns (David Durand) – Dacia dizaina viceprezidents: “Zīmola jaunās dizaina valodas izmantošana Spring ir pārliecinoša zīme, ka tas paliks kā nozīmīgs Dacia saimes loceklis. Mēs tam veidojām nopietnu un pārliecinātu dizainu. Lai gan tā pamatā ir iepriekšējās paaudzes panākumi, jaunais Spring pārliecinoši uzstāj uz savu personīgo identitāti.”

    Eksterjera dizains – stabils, moderns, gudrs

    Ļoti strukturētie, izteikti konstruētie apjomi Dacia jaunajā dizainā piešķir Spring jaunu spēku. Tam ir jaudīgs izskats, ko rada tīrs, vienkāršs, lakonisks siluets, piemēram, uz izteikti skulpturālā motora pārsega.

    Dacia jaunā identitāte redzama divās melnās joslās – viena priekšpusē, otra aizmugurē, kuras sastopas spīdīgā apdarē ar specifiskām matētām svītrām aizmugurē. Abas joslas ieskauj zīmola ikoniskais Y formas gaismas paraksts, kurš ir sevišķi iespaidīgs LED dienas gaitas lukturos priekšpusē un gabarītlukturos aizmugurē.

    Jaunā Spring moderno dizainu izceļ uzlīmes ļoti mūsdienīgā stilā, kas rotā priekšējo un aizmugurējo buferi Extreme aprīkojuma versijā. 15 collu riteņi ar izteiksmīgajiem dekoratīvajiem diskiem, kas tagad ir standarts versijām ar 65 ZS dzinēju, pastiprina jaunā Spring robusto tēlu.

    Ievērojot Dacia filozofiju, jaunajam Spring izmantots gudrs un izturīgs dizains. Par to liecina, piemēram, durvju apakšdaļas aizsargi sānos, kuri ir viegli, lēti, vienkārši uzstādāmi un nomaināmi. Kā jau visiem jaunajiem Dacia modeļiem dekoratīvās hromētās detaļas ir aizvāktas. Tas pats attiecas uz jumta sliedēm, jo automobilim, kuru lielākoties izmanto īsiem pārbraucieniem, tās kopumā ir liekas; sliedes noņemot, var samazināt automobiļa masu, padarīt to aerodinamiskāku un tādējādi palielināt sniedzamību.

    Jaunais Spring ir pieejams sešos toņos, tostarp jaunajā Beige Safari un Brick sarkanajā.

    Interjera dizains – svaigs, praktisks, digitāls

    Vadības panelis pilnībā izstrādāts no jauna, gan, lai iekļautu Dacia jaunās interjera dizaina valodas elementus ar raksturīgo horizontālo arhitektūru, gan, lai ietvertu jaunos digitālos ekrānus. Visām Spring versijām tagad ir individuāli pielāgojams digitāls vadības panelis ar septiņu collu ekrānu un liels desmit collu multivides centrālais ekrāns augstākās klases modeļos. No jauna pārstrādāta interjerā izmantoto krāsu palete un materiāli, lai piedāvātu izcilu kvalitāti, vienlaikus samazinot variāciju plašumu, un samazinātu izmaksas – tas ir Dacia filozofijas pamatā.

    Jaunajā Spring ir arī viscaur balti elementi, kas palīdz radīt svaigu, modulāru noskaņu. Tie atrodas ap instrumentu kopu, ātrumu pārslēdzi un durvju tvertnēs. Ikoniskais Dacia “Y”, kas atrodas centrālo gaisa vārstu vidū, ir baltā krāsā (vai vara krāsā Extreme aprīkojuma versijā). Centrālais dekoratīvais akcents vadības panelī dažādās aprīkojuma versijās atšķiras: Alto pelēks – Essential versijā, Brick sarkans – Expression, Lichen haki – Extreme versijā.

    Jaunā Spring dizaina pamatā ir praktiskums. Lielais skārienjutīgais multivides ekrāns ir novietots pēc iespējas augstu, lai būtu iespējami ergonomisks. Grafiskais dizains individuāli pielāgojamajā digitālajā vadības panelī ar septiņu collu ekrānu ir izstrādāts vienkāršs un intuitīvs, nodrošinot vadītājam tūlītēju piekļuvi svarīgākajai informācijai. Jaunajā Spring ir inovatīvs YouClip piederumu stiprinājums Dacia speciālajiem elementiem (skatiet turpmāk tekstā), kas pieejami arī jaunajā Duster. Visbeidzot – Extreme aprīkojuma versijā ir izturīgi gumijas paklājiņi un durvju sliekšņi ar unikālu “topogrāfisko līniju” dizainu.

    Jaunais Spring vairāk nekā jebkad saglabā uzticību sākotnējai koncepcijai – plaši pieejams pilnībā elektrisks automobilis, kas pielāgots reālām vajadzībām.

    • Vislētākais elektroautomobilis tirgū. Tā vienmēr bijis kopš izlaišanas 2021. gadā – šis jaunais Spring izlaidums joprojām ir vislētākais pilnībā elektriskais automobilis tirgū (neierēķinot valsts subsīdijas). Līdz ar to Dacia ļoti konkrētā un efektīvā veidā turpina iedrošināt Eiropas autobraucējus pāriet uz mobilitāti ar nulli emisiju.
    • Vislielākā kravnesība savā kategorijā. Pāri visam elektroautomobilis ir automobilis, tādēļ Dacia nekad neaizmirst tā vissvarīgāko iezīmi – noderīgumu. Jaunais Spring piedāvā savā klasē vislielāko glabāšanas tilpumu. Tā 308 litru (par 6 % vairāk nekā iepriekšējam modelim) līdz 1004 litru (ar nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem) lielajā bagāžas nodalījumā var ievietot daudz vairāk nekā līdzīga izmēra konkurentu automobiļos, un šis tilpums ir nepārspēts B segmenta modeļos. Arī papildu glabāšanas vietas (divi cimdu nodalījumi, tvertnes durvīs utt.) ar kopējo gandrīz 33 litru tilpumu pārspēj segmenta standartus.
    • Gudri, tomēr praktiski piederumi jaunā Spring glabāšanas tilpumu optimizē vēl vairāk. Zem motora pārsega ierīkotā tvertne nodrošina papildu 35 litru glabāšanas telpu. Centrālajā konsolē ir ekskluzīvs glāžu turētājs, kurš izgatavots, izmantojot modernu, elastīgu un resursus taupošu 3D drukāšanas tehnoloģiju.
    • Jaunajā Spring var izmantot YouClip piederumus. Vienkāršo un gudro sistēmu, kuru izgudrojuši Dacia inženieri, var izmantot, lai svarīgākajās vietās automobiļa iekšpusē praktiski un stingri piestiprinātu dažādus speciālos piederumus. Jaunā Spring standartaprīkojumā ir trīs YouClip stiprinājumu vietas (viena uz vadības paneļa, divas uz centrālās konsoles). Tās var izmantot, lai stiprinātu glabāšanas somu, viedtālruņa turētāju (ar vai bez indukcijas lādētāja) vai stilīgo piederumu trīs vienā, kas apvieno glāžu turētāju, somas āķi un portatīvu lukturi. Visus šos piederumus var iegādāties Dacia tīklā.

    Lai braukšanas pieredze būtu vienkāršāka, visiem jaunajiem Spring ir individuāli pielāgojams vadības panelis ar septiņu collu ekrānu. Aiz jaunās stūres (kurai tagad var regulēt augstumu) esošajā krāsu ekrānā vienkārši un efektīvi var skatīt svarīgāko informāciju.

    To var individuāli pielāgot, lai parādītu papildu informāciju, piemēram, atlikušo sniedzamību, enerģijas patēriņu vai vadītāja atbalsta sistēmas (ADAS). Kamēr jaunais Spring tiek uzlādēts, digitālajā vadības panelī redzams akumulatora uzlādes līmenis un atlikušais laiks līdz pilnam akumulatoram.

    Uzlabota savienojamība un multivides iespējas. Media Control ir standarta funkcija Essential un Expression aprīkojuma versijās; tā ir uz stūres regulējama multivides sistēma, kas mediju informāciju un tālruņa zvanus parāda digitālajā vadības panelī. Tajā ietverti arī divi skaļruņi, Bluetooth savienojums un USB pieslēgvieta. Pieslēdzoties bezmaksas lietotnei Dacia Media Control, vadītāji var izmantot radio / mediju funkcijas un piekļūt citām funkcijām (piem., navigācijai), izmantojot viedtālruni. Ergonomika veidota tā, lai to lietotu braukšanas laikā.

    Media Nav Live navigācijas sistēma – standartā Extreme aprīkojuma versijā un kā papildu iespēja Expression versijā – lepojas ar desmit collu centrālo skārienjutīgo ekrānu, kurā līdz pat astoņiem gadiem būs ietverta viedā navigācija ar satiksmes apstākļiem reāllaikā un aktuālajām Eiropas kartēm. Turklāt to var izmantot, lai bez vada lietotu Apple CarPlayTM un Android AutoTM. Media Nav Live sistēmā ir arī divas USB pieslēgvietas.

    Jaunās ADAS jaunajā Spring pilnveido borta aprīkojuma klāstu, lai tas atbilstu jaunākajiem Eiropas drošības standartiem – uzlabota avārijas bremzēšanas sistēma (pilsētai / piepilsētai ar automobiļu, gājēju, velosipēdistu un motociklistu noteikšanu), ceļazīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu, atbalsts novietošanai stāvvietā aizmugurē, avārijas apturēšanas signāls, brīdinājums par joslas maiņu, atbalsts joslas saglabāšanai, brīdinājums par vadītāja uzmanību un zvans ārkārtas situācijā (eCall). Lai vadītājiem atvieglotu dzīvi, Dacia ir iekļāvis atjautīgo “My Safety” drošības pogu, kas ļauj ātri piekļūt viņu izvēlētajiem ADAS iestatījumiem.

    Jaunais Dacia Spring ir vēl labāk aprīkots, lai tiktu galā ne vien ar pilsētas džungļiem, bet arī lauku ceļiem.

    Izcila vadāmība. Īpaši kompakts (3,70 m garš) un ar vienu no labākajiem apgriešanās diametriem savā segmentā (4,80 m no sienas līdz sienai) – jaunais Spring ir ļoti izveicīgs, tādēļ to vadīt ir sevišķi viegli.

    Virsbūve, kura iztur laika pārbaudījumu… katrā reizē! Viscaur ietonētās aizsargjoslas, kas aptver visu virsbūvi, it īpaši buferos un riteņu arkās, ļauj jaunajam Spring izturēt ikdienas bružāšanos, nepasliktinoties tā izskatam. Tā augstais klīrenss ir liela priekšrocība, šķērsojot skarbāku apvidu.

    Vēl izdevīgāks 65 ZS dzinējs. Jaunais Spring paplašina iespēju pasauli, savu visjaudīgāko dzinēju, – kurš darbojas ar 65 ZS / 48 kW jaudu – piedāvājot plašākam automobiļu klāstam. Tagad tas ir pieejams plašāk, jo tiek iebūvēts gan jaunajā vidējās klases aprīkojuma versijā Expression, gan Extreme versijā. Tas lepojas ar dinamisku paātrinājumu, sasniedzot 0–100 km nepilnās 14 sekundēs. Tik lēts un ideāli piemērots lietošanai pilsētā, kā nekad – jaunajam Spring ir 45 ZS dzinējs gan Essential, gan Expression versijās (0–100 km/h nepilnās 20 sekundēs).

    Jaunajā Spring ir viegli materiāli, un tā izcilā efektivitāte ir saistīta ar mazo masu. Papildus visos jaunajos Dacia modeļos ieviestajām izmaiņām, piemēram, aizvācot visus akcenta elementus no hroma un dzīvnieku ādas vai palielinot to detaļu skaitu, kuras ietonētas pilnībā, jaunais Spring ir projektēts, ievērojot ļoti stingrus kritērijus, lai precīzi atbilstu A segmenta klientu unikālajām vajadzībām. Tam ir akumulators, kurš atbilst viņu kritērijiem un iekļaujas kompaktajā platformā.

    Vienīgais pilnībā elektriskais automobilis, kura masa nesasniedz tonnu. Samazinātais svars ir svarīgākā iezīme, kuras dēļ arī visi pārējie jaunā Spring parametri ir izcili. Augstākā līmeņa aprīkojuma versija Extreme sver 984 kg – šis ir vienīgais pilnībā elektriskais automobilis Eiropā, kura masa nesasniedz vienu tonnu. Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem ar tādu pašu aprīkojumu, masa pieaugusi vien par 6 kg (jeb 0,6 %), kaut arī tas papildināts ar vairākām jaunām ADAS, lai atbilstu normatīvo aktu prasībām, ar pilnveidotu aprīkojumu un standarta iekārtām.

    Izcils enerģijas izlietojums. Rūpīgā svara kontrole kombinācijā ar jaunā Spring dzinēja efektivitāti ļauj šim automobilim lepoties ar izcilu enerģijas izlietojumu – mazāk par 14,6 kWh/100 km – tādējādi samazinot ekspluatācijas izmaksas.

    Nevainojami piemērots akumulators. Kompaktais 26,8 kWh akumulators ir precīzi kalibrēts, lai atbilstu jaunā Spring vadītāju vajadzībām un dzīves stilam, nepasliktinot kopējo veiktspēju pārmērīga svara dēļ. Visām versijām sniedzamība ir lielāka par 220 km (notiek sertifikācija) – ar šādu veiktspēju pilnībā pietiek klientiem, kuri ikdienā nobrauc aptuveni 37 km (saskaņā ar borta datoru ievāktajiem datiem).

    Pilnīgi jauna reģeneratīvā bremzēšana. Lai vēl vairāk optimizētu šī automobiļa sniedzamību, jaunajam Dacia Spring pirmo reizi ir reģeneratīvā bremžu sistēma, kuru aktivizē, ar jaunajām ātrumu pārslēdzēja pogām izvēloties B režīmu.

    Ērta un viegla uzlādēšana. Jaunā Dacia Spring standarta aprīkojumā ir 7 kW maiņstrāvas lādētājs, ar kuru akumulatoru var uzlādēt no 20 % līdz 100 % nepilnās 11 stundās, ja to pievieno mājas kontaktligzdai, vai tikai četrās stundās, ja pieslēdz 7 kW strāvas avotam. Ātrajai uzlādei no 20 % līdz 100 % tikai 45 minūtēs pieejams papildu 30 kW līdzstrāvas lādētājs.

    Kā jums patiktu jaunajam Spring pievienot elektrisko grilu? Tik praktisks, kā nekad – jaunajam Dacia Spring tagad ir divvirzienu lādētājs V2L (vehicle-to-load – no automobiļa uz slodzi), tādēļ to var izmantot kā enerģijas avotu elektroierīču darbināšanai. Īpaša pāreja, kuru pievieno automobiļa uzlādēšanas savienojumā zem režģa, darbojas kā parastā 220 V / 16 A kontaktligzda.

    Jaunais Dacia Spring būs pieejams pasūtījumiem 2024. gada pavasarī. Izlaišana tirgū plānota 2024. gada vasarā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    26 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LAN
    21.02.2024 12:57

    “Dacia Spring pirmo reizi ir reģeneratīvā bremžu sistēma”
    Nezināju ka iepriekš tika izmantotas tikai berzes bremzes. Jā, bija zināms ka ķīnieši (MG, ORA) izmanto tikai berzes bremzes kruīzkontroles izmantošanas laikā, taču pilnībā no tā atteikties..

    Elektriķis
    21.02.2024 14:41
    Reply to  LAN

    Laikam ar to domāts B režīms: atlaižot pedāli, notiek bremzēšana. Gan jau ka, spiežot bremzi, arī iepriekš bremzēja ar motoru.
    Kā parasti: gari teksti bez lielas jēgas no marketinga nodaļas.

    Labvēlis
    21.02.2024 14:15

    Cerams ka šim dīleri neuzdzīs cenu kosmosā, jo vieni brīdi daži labi senīliķi prasījā par to kvadracikli 25K!!! Vājprāts galīgs.
    Tagad daži piedāvā pa 15 kas ir ktcik normāla cena tādam štruntukam (labā ziņā).

    Sergejs
    21.02.2024 15:46
    Reply to  Labvēlis

    Jā, kā ķeblīts (riteņi ir, lietus nelīst virsū, uz priekšu brauc) ar ko pārvietoties pa pilsētu vai tuvo piepilsētu šis ir tīri ok un 15k būtu adekvāts cipars. Un pat jumts ir no metāla, nozīmē ka saule mazāk acī spīdēs vai pakausī ceps.

    Sergejs
    21.02.2024 15:41

    https://www.youtube.com/watch?v=xjNpA-fy1r0
    Virs kāda auguma šādi būs?

    grh
    21.02.2024 16:58

    Tas lepojas ar dinamisku paātrinājumu, sasniedzot 0–100 km nepilnās 14 sekundēs. Tik lēts un ideāli piemērots lietošanai pilsētā, kā nekad – jaunajam Spring ir 45 ZS dzinējs gan Essential, gan Expression versijās (0–100 km/h nepilnās 20 sekundēs).

    Šis tiešām ir nopietni? Es saprotu, ka mūsdienās vārdiem, terminiem, jēdzieniem vairs nav nozīmes?
    KĀ var nosaukt 14sec līdz simtam par dinamisku paātrinājumu?
    Te izklausās, ka neatkarīgi no produkta specifikācijas, viss ir inovatīvs, jaudīgs, dinamisks, neatkārtojams.

    Sergejs
    22.02.2024 13:18
    Reply to  grh

    Jautājums uz attapību: kādi ir atļautie ātrumi pilsētā un kāds ir aptuvenais plūsmas ātrums?
    Mājiens – pilsētas satiksmē absolūti mierīgi var iekļauties ar ZAZ968
    Mājiems 2: 90% automobīļu modeļiem ieskrējiens līdz 55km/h ir tik pat kā vienāds, +-1sek varbūt

    Hhh
    21.02.2024 18:48

    Cena? 50 pekas? 80? 😂

    Bats
    21.02.2024 19:24
    Reply to  Hhh

    Dacia Spring EV maksā 15K.

    Kursors.lv
    21.02.2024 20:25
    Reply to  Bats

    No kurienes dabūji cenu 15k? Dacia lapā šī auto cena ir 22 390 EUR (ar PVN).

    LAN
    22.02.2024 08:57

    Un izskatās ka Spring nav pat kruīzkontroles un par “ātro” 30Kw uzlādi vēl jāpiemaksā vairāk nekā 1000 EUR papildus un tad jau Ora 03 ir vien 1000 EUR attālumā, taču piedāvā pavisam citu dinamiku, uzlādes jaudas un komfortu.

    Kursors.lv
    22.02.2024 10:29
    Reply to  LAN

    Dacia Spring ir specifiska izteikti pilsētas mašīna. Tai ir padaudz trūkumu pat salīdzinot ar citiem elektroauto, kur nu vēl “parastajām” mašīnām.

    Bats
    22.02.2024 09:20

    Vecajam modelim ir atlaide šobrīd. Dacia salonā stāv viens par 15.
    Par 24K EUR pirms īsa brīža uz akciju tirgoja C4e, kas ir viens no labākajiem šobrīd pieejamajiem EV cenā zem 35.

    Last edited 1 month ago by Bats
    Kursors.lv
    22.02.2024 10:28
    Reply to  Bats

    Tas pa 15k nav demo mašīna?

    Bats
    22.02.2024 10:34

    Tā izskatās, jā. Braukta. Par 22K nav ņemama, dabū mazāk “auto” nekā tas pats vecais Ioniq par 16K.

    Kursors.lv
    22.02.2024 10:36
    Reply to  Bats

    Nezinu, man tie auto nešķiet baigi tieši salīdzināmi. Plus, viens ir jauns, otrs pabraukts.

    Bats
    23.02.2024 09:16

    Tuvāks pēc būtības varētu būt jaunais Citroen C3e, kurš šobrīd maksā 25K. 44kWh baču un visiem zvaniņiem, svilpītēm kādus vien komplektā paredz. Arī tas ir krietni vairāk “auto” par Dacia Spring. Šķiet viņi ir gājuši pārāk tālu lētuma virzienā, kad lietu noņemšana vairs nedod būtisku ietekmi uz cenu. Diminishing returns. Tik pliku auto kā Spring par gandrīz tādu cenu, kā pilnībā nokomplektētam Citronam grūti pārdot.

    Sergejs
    22.02.2024 13:19

    Pavisam nesen bija akcija -10k, beidzās vai? Tad tiešām bija īslaicīga akcija nevis pastāvīga

    nedarata
    22.02.2024 11:03

    Diezgan dārgs. Ja vēl piemet klāt tikai 75000, tad jau sanāk lietots taycan, kurš ir bišķi ātrāks.

    Tas pats Jānis
    22.02.2024 14:50

    Raksts atsita tādu reklāmraksta piegaršu un smaķeli. Tiešām nožēlojams auto. Darbadevēji varēs paņirgāties par darbiniekiem, iedodot šo draņķi.

    Sergejs
    22.02.2024 15:00

    Kāpēc nožēlojams? Vienkārši katrai lietai savs pielietojums, savi “+”, savi “-” (turklāt tas kas vienam ir + tas otram var būt -) un sava auditorija. Ja šodien braucam ar X5 nenozīmē ka nepastāv iespēja rīt braukt ar sabiedrisko, tad uzskati kas ir un kas nav nožēlojams var mainīties
    Konkrēti šis verķīts ļoti labi der ne pārāk liela un ne pārāk prasīga pret komfortu (kaut gan no parkošanas viedokļa šis ir superkomfortabls ja ar S500 salīdzina) rumpīša pārvietošanai pa pilsētu un tuvo piepilsētu par paceļamu ciparu. Un jā, man šis auto ir gan par mazu gan par “konservbundžīgu”, bet tas ir man un tagad.

    Kursors.lv
    22.02.2024 18:50

    Piekrītu, ka šī preses relīze nav tā veiksmīgākā. Ja vakar šim būtu bijis laiks, varētu mēs paši īsumā aprakstīt galvenās izmaiņas.

    Gundars
    22.02.2024 20:55

    šāds auto neinteresē vispār. Viena lieta iekrita acīs skrullējot pāri rakstu..
    …ar vienu no labākajiem apgriešanās diametriem savā segmentā (4,80 m no sienas līdz sienai)..
    Tiešām nepilnos piecos metros šaurā telpā viņš spēs apgriezties ar vienu loku? Vai tas tomēr ir bīdoties šurp turp.

    freelife
    22.02.2024 22:47

    tie, kas šo sū.d.u raksta, tam tiešām arī tic, vai viņiem vienkārši par to maksā naudu?

    Jānis
    22.02.2024 23:24

    Man ir jau 5 mēneši šī brīža modelis. Nobraukti jau 10k. Par uzrāvienu pilsētā vispār nav ko sūdzēties – vidējais braucējs nemēģina sasniegt 50 km maksimāli ātri. Šis auto aiziet priekšā neiespringstot. Tikai daži aktīvāki braucēji paiet garām startējot no nulles. Kruīza nav, tas ir mīnuss. Krūzes turētāja arī nav.

    Kursors.lv
    23.02.2024 05:28
    Reply to  Jānis

    O, forši! Varbūt vari plašāk pastāstīt par šī auto reālo ekspluatācijas pieredzi? Kāpēc izvēlējies tieši tādu auto, kā sokas ar to braucot ikdienā? Manuprāt, šāds saturs būtu noderīgs arī citiem mūsu lasītājiem. Ja ir vēlme un laiks, padod man, lūdzu, ziņu uz kristaps@kursors.lv. Paldies!

    Reklāma