Web Analytics
More
    Reklāma

    “Snapchat” atlaiž 10% darbinieku

    Jaunākie raksti

    Līdzīgi kā janvārī arī februāris tehnoloģiju pasaulē iesācies ar darbinieku masveida atlaišanu. Sociālā tīkla “Snapchat” radītājs “Snap” nedēļas sākumā paziņoja, ka plāno atlaist apmēram 10% sava darbaspēka jeb 530 strādājošo. Kā galveno iemeslu tam uzņēmums min lejupslīdi digitālās reklāmas tirgū.

    “Snap” galvenais un pamata produkts ir “Snapchat”, ar citiem biznesa virzieniem uzņēmumam iet visai grūti. Kompānija iepriekš izlaida papildinātās realitātes brilles, kas bija pieejamas šauram interesentu lokam. Nupat “Snap” arī atsauca visus pārdotos dronus un to baterijas sakarā ar aizdegšanās risku. Tāpat “TikTok” līdzinieka “Spotlight” un “Snapchat Plus” abonementa plāna lietotāju skaits nekāpj tik strauji kā cerēts.

    Reklāma

    Vienlaikus “Snap” saskaras ar tiem pašiem izaicinājumiem, ar kuriem citi tehnoloģiju un mediju uzņēmumi. Te var minēt reklāmu tirgus sarukšanu, vispārējo nenoteiktību, ekonomikas lejupslīdi. Tas investoriem liek ar bažām gaidīt “Snap” 2023. gada pēdējā ceturkšņa finanšu rezultātus, kas būs zināmi šodien.

    Uzņēmums pagaidām nav atklājis, kuras nodaļas skars darbinieku atlaišana, taču informēja, ka tas izmaksās līdz 75 miljoniem ASV dolāru.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ivis
    06.02.2024 09:47

    Ļoti interesē, kā uzņēmumam 530 darbinieku atlaišana izmaksā 75 miljonus. Sanāk vidēji 141k uz darbinieku.

    nedarata
    06.02.2024 09:50
    Reply to  Ivis

    atlaišanas kompensācijas

    Reklāma