Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” ieņēmumi no reklāmām sarukuši par 59%

    Jaunākie raksti

    Kopš Īlons Masks pērnā gada oktobrī pārņēma varu “Twitter“, kompānijai nav īpaši labi veicies. Neapmierinātas ar uzņēmuma politiku, daudzas kompānijas, tostarp lieli nozaru giganti, pārtraukuši reklamēties platformā, iecērtot pamatīgu robu “Twitter” finansēs. To pierāda arī dati – “Twitter” ieņēmumi no reklāmām, salīdzinot ar pērno gadu, sarukuši par 59%, ja skatās laika posmu no šī gada 1. aprīļa līdz maija sākumam.

    “Twitter” galva Īlons Masks iepriekš izteicies, ka uzņēmums šogad cer nopelnīt trīs miljardus ASV dolāru. Šīs cerības ir krietni piezemētākas, salīdzinot ar 2021. gadu, kad uzņēmuma kopējie ieņēmumi sasniedza 5,1 miljardu dolāru. Galvenais iemesls šai negatīvajai tendencei ir ieņēmumu samazināšanās no reklāmām. Tas viss arī atstājis negatīvas sekas uz paša “Twitter” vērtību, kas lēšama nu jau vien 15 miljardu dolāru apmērā. Tas ir teju trīs reizes mazāk par to summu, par kādu Masks iegādājās šo uzņēmumu.

    Reklāma

    Masks pagājušajā nedēļā arī paziņoja, ka aktivitāte reklāmu segmentā viena gada laikā sarukusi uz pusi. Viņš tajā galvenokārt vaino reklāmdevējus Ziemeļamerikā un Eiropā, kuri izdarījuši “ārkārtīgu spiedienu” uz uzņēmumu. Masks arī piebildis, ka tieši reklāmdevēji ir tie, kuri cenšas novest “Twitter” līdz bankrotam. Par bankrota iespējamību Masks runājis arī iepriekš, un patiesībā daļā mēnešu uzņēmuma eksistence karājās mata galā.

    Skatoties no reklāmdevēju puses, galvenie iemesli, kāpēc viņi pārtraukuši sadarbību vai samazinājuši aktivitāti “Twitter” platformā, saistīti ar “Twitter” politiku un Īlona Maska darbībām. Kopš Masks vada “Twitter”, ievērojami pieaugusi naida runas, pornogrāfiska satura izplatība platformā, tiek publicētas reklāmas, kas mudina patērēt marihuānu un tiešsaistes azartspēles. Tāpat reklāmdevējus saniknojis tas, ka Masks atjaunoja piekļuvi atsevišķiem “Twitter” kontiem, piemēram, Donaldam Trampam. Tā visa rezultātā sadarbību ar “Twitter” pārtrauca arī daudzi autozīmoli, savukārt reklāmu tēriņus samazināja tādi uzņēmumi kā “Apple”, “Amazon”, “Disney”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma