Mākslīgā intelekta (AI) čatbots kļuvis par šī brīža lielo trendu, ko savos pakalpojumos ieviesuši vai gatavojas ieviest virkne lielo kompāniju. Bez “Microsoft“, “Google“, “Snapchat” šajā virzienā dodas arī “Meta“. Tās vadītājs Marks Zakerbergs nedēļas sākumā paziņoja, ka izveidojis “augstākā līmeņa” komandu, kas nodarbojas ar mākslīgā intelektā balstītu rīku izveidi, ko vēlāk plāno integrēt savos pakalpojumos.
Zakerbergs norāda, ka AI balstītie rīki lietotājiem palīdzēs “dažādos veidos”, kā arī sniegs būtiski uzlabotu lietotāja pieredzi. Piemēram, lietotnēs “WhatsApp” un “Messenger” uzņēmums pašreiz testē tekstā balstītus AI rīkus, iespējams, “ChatGPT” stila čatbotus. Tie varētu būt ne tikai labs sarunu biedrs ikdienas lietotājiem, bet arī sniegt palīdzīgu roku biznesa lietotājiem, piemēram, klientu atbalsta un pārdošanas jomās.
Dažādu AI rīku integrācija paredzēta arī “Instagram”. Šajā ziņā “Meta” pagaidām eksperimentē ar mākslīgajā intelektā balstītiem, unikāliem filtriem un reklāmu formātiem, kas, savukārt, varētu likt iemirdzēties influenceru un satura veidotāju acīm.
Pašreiz jaunizveidotā komanda aktīvi strādā pie AI balstīto risinājumu testēšanas. Zināms, ka komandas vadītāja pienākumi uzticēti “Meta” mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās nodaļas viceprezidentam Ahmadam Al-Dahle, kurš, starp citu, iepriekš darbojies pie “Apple” “īpašajiem produktiem”.