Web Analytics
More
    Reklāma

    Vässla izziņo elektrisko velosipēdu ar 100 km nobraukumu

    Jaunākie raksti

    Zīmols Vässla Kursors apcirkņos neparādās pirmo reizi, jo pirms trim gadiem Kristaps izmēģināja uzņēmuma elektrisko motorolleri, taču tagad ir izziņots pirmais Vässla Pedal elektriskais velosipēds.

    Tas, kas man uzreiz iekrīt acīs saistībā ar šo divriteni, ir iespēja ar vienu uzlādi nobraukt līdz pat 100 km ar elektrisko piedziņu. Taču pieņemu, ka tas būs ar visekonomiskāko režīmu, kuru izmantojot, braucējam būs pašam jāpiepūlas visvairāk. Vässla elekstriskajam velosipēdam būs tikai viens pārnesums, un elektriskā piedziņa būs spējīga adaptēties braucējam un situācijai automātiski. Braucējam būs pieejami trīs dažādi braukšanas režīmi.

    Reklāma

    Elektriskā velosipēda svars būs 19 kg, kas ir normāli šajā segmentā, līdz ar to nekas ārkārtējs un arī ne viegls. Kā jau ziņots, ar vienu uzlādi varēs veikt līdz pat 100 km, tomēr nav zināma precīza akumulatora ietilpība. To būs iespējams noņemt, lai uzlādētu atsevišķi bez velosipēda. Maksimālais ātrums sasniegs 25 km/h, kas arī ir oficiāli noteiktais elektrisko divriteņu ierobežojums. Velosipēds būs spējīgs pārvadāt līdz 120 kg smagu kravu. Riteņu diametrs būs 24 collas.

    Braucēju ērtībai Vässla divritenis bāzes komplektācijā būs aprīkots ar gaismām un telefona turētāja. Aplūkojot pieejamās bildes, uzņēmums ir piedomājis pie dizaina, jo šī velosipēda rāmis neatgādina ierasto trapeces formu, bet galvenā rāmja daļa būs tikai viena plata daļa bez apakšējā atbalsta. Tāpat tiks izmantota gumijas siksna nevis metāliskā ķēde.

    Avots: Vässla

    Vässla Pedal elektriskā divriteņa cena būs aptuveni 2284 EUR, bet uzņēmums piedāvās arī īres servisu, kura cena būs sākot no 73 EUR mēnesī. Šis velosipēds piemērots pilsētas satiksmei ikdienas pārvietošanai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Biteme
    27.09.2022 11:09

    pārvadāt līdz 120 kg smagu kravu (ražotāja lapā Maximum weight) – parasti no šī svara ir jāatņem velo un paša braucēja svars.

    24″ riepas, nez cik liela ir e-bike rated riepu izvēle šajā izmērā….? nebiju iedomājies, ka šāds ratu izmērs varētu būt kādam interesants, likās jau ka praktiskām vajadzībām 26″ kā vieglāks un izturīgāks rats ir mazākais, ko vajag (20″ varētu būt priekšējais rats kravas velo).

    Last edited 1 year ago by Biteme
    kaspis
    27.09.2022 11:18
    Reply to  Biteme

    ebike rated produkti ir tīrā profanācija. kā riepas, tā ķēdes un tt. uz to galīgi nav jāskatās.

    Biteme
    27.09.2022 11:44
    Reply to  kaspis

    var jau būt (neesmu lietojis ībaiku), bet ņemot vērā velo svaru un ātrumu, diez vai ir prātīgi izvēlēties vieglas, plānas riepas ar pliku sānmalu (jo īpaši tāpēc, ka motors palīdz un tam riepu svars nav svarīgs) un bremzēm (un pārējam, kas pakārtots) arī jābūt ar rezervi (tāpat, kā 100kg un plus minējiem).
    Vidusmotors, cik saprotu, tomēr vairāk slogo ķēdi, jo tā pārvada jaudu (atšķirībā no motora rumbā), tā ka hvz kā tur ar to ķēdi. Pat bez motora ir acīmredzami, ka viena ķēde dilst ātrāk, kā cita.

    nez, kas domāts ar “24” tires for flexible movements”?
    nu un “piece of art built for being useful – every day” – pirmā daļa jā, bet noderīgs katru dienu bez acīmredzamie bagāžnieka stiprinājumiem – kārtējais hipsteru velo izstrādājums. Velo ar siksnu, kas būtu OK braukšanai katru dienu praktiski jebkādos apstākļos – ja vien esat ar mieru mantas vest uz muguras. Ar šādu jaudas rezervi no veikala vai tirgus var atvest vismaz 20-30kg preču, bet kur tās novietot?

    Last edited 1 year ago by Biteme
    kaspis
    27.09.2022 13:26
    Reply to  Biteme

    normālā formā esošs velomīlis brāuc ātrāk par ebike. svars pie vienas vietas.

    Biteme
    27.09.2022 14:51
    Reply to  kaspis

    Kāpēc komentāros zem utilitāra divriteņu transportlīdzekļa piepīt formā esošus velomīļus? Ko tas palīdz ilustrēt?

    Kaspis
    27.09.2022 15:08
    Reply to  Biteme

    To ka ebike rated produkti ir tukša skaņa. Esmu pircis sram ebike ķēdes, vnk pa akciju trāpijās, viņas visas izģērbās ātrāk par citām.

    KKTK
    27.09.2022 12:41

    Paskatamies uz smaguma centru un atstājam to dizaina guru garadarbu veikala skatlogā. Vai muzejā, blakus kokakola ritenim.

    Biteme
    27.09.2022 14:55
    Reply to  KKTK

    Nu te jau tie 24″ Orļonoka rati arī noder – paldies par norādi)

    Ivars
    27.09.2022 14:23

    Maksimālais ātrums sasniegs 25 km/h, kas arī ir oficiāli noteiktais elektrisko divriteņu ierobežojums
    ———————-
    Vai elektromotors bremzēs braucēju, ja tas minoties pārsniegs 25km/h? :) Arī tad, ja baterija būs tukša? :)

    Kaspis
    27.09.2022 15:10
    Reply to  Ivars

    Asistents atslēdzas ja brauc virs 25. Bet tas viss ir apejams un uzčipojams

    Gundars
    28.09.2022 22:29
    Reply to  Ivars

    Arī gribējās jautāt – vai 25km/h tiešām ir velo maksimālais ātrums, un ātrāk nepako? Vai tomēr tas ir ātrums, līdz kuram palīdz asistents un ātrāk jau tu pats min, cik krampis ļauj?
    Man ar e-velo vidējais sanāk 38-40 pa pilsētu. Pa šoseju 45-50

    Krotow
    28.09.2022 23:01
    Reply to  Ivars

    Atkarīgs no braucamā. Ir redzēti elektroriteņi, kuriem specenē minēts “ieteicamais ātrums: 25 km/h”. Variet minēt, cik tie rati ātri iet patiesībā.

    Biteme
    29.09.2022 09:00
    Reply to  Krotow

    Ātrums ir pārvērtēts – gan velo, gan auto. Nav jēgas no ātruma, ja ceļi un satiksme neatbilst tam, un ja prasmes neļauj apstāties vajadzības gadījumā.

    Biteme
    29.09.2022 09:30

    “šī velosipēda rāmis neatgādina ierasto trijstūri” – domāts Strida veļļuks? Jo “ierastais trīsstūris” patiesībā ir trapece.

    Reklāma