Reklāma

Francija piedāvās 4000 EUR tiem, kas iemainīs savu automašīnu pret elektrisko velosipēdu

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Francijas valdība ir palielinājusi subsīdijas par to, ja cilvēki atteiksies no savām iekšdedzes dzinēju automašīnām par labu elektriskajiem velosipēdiem, atbalstam sasniedzot 4000 EUR.

Tiesa, šādu finansiālo subsīdiju varēs saņemt cilvēki, kuri nāk no zemu ienākumu mājsaimniecībām un dzīvo noteiktās pilsētas zonās. Tiem, kuru ģimeņu ienākumi ir lielāki, arī varēs saņemt atbalstu, tomēr tas būs mazāks. Subsīdija tika izsludināta pagājušajā gadā, ar mērķi stimulēt cilvēkus izvēlēties dabai draudzīgāku pārvietošanās veidu, kā arī ķerot rokā tādas velosipēdu mīlētāju valstis, kā Nīderlande, Dānija un Vācija.

Francijas valdība vēlas, lai līdz 2024. gadam 9% iedzīvotāju ikdienā pārvietotos ar velosipēdiem, bet pagaidām šī daļa sasniedz vien 3%. Salīdzinājumā Nīderlandē tie ir 27%. Francijas modelis ir bāzēts uz mūsu kaimiņu pieredzi, kuru subsīdija šādai pārejai uz elektrisko velosipēdu ir 1000 EUR liela. Papildu tam valdība gatavojas investēt 250 miljonus EUR, lai padarītu visu Parīzi pieejamu velo satiksmei.

Līdzīgu soli spērusi arī ASV, tomēr šajā pasaules daļā tiks atbalstīta elektrisko auto iegāde, bet nav nekādu ziņu par elektriskajiem velosipēdiem, tomēr jāņem vērā, ka šī kultūra ir pilnībā autocentriska. Francijas gadījumā subsīdiju vajadzētu saņemt arī tiem, kuri savu auto vēlēsies nomainīt pret velosipēdu bez elektriskā motora.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
24.08.2022 08:36

Par 4k jau sanāk e-mopēds. Ja jau nav mērķis kruķīt pedāļus, tad mopēds būs ērtāks braukšanai.

kaspis
24.08.2022 10:35
Reply to  Skābene

emopēds ir strupceļš. piesiets pie ceļa dranķis ar 70-80km sniedzamību un perspektīvu dažreiz saukt evakuāciju. labs e ritenis tomēr ir universālāks. gan veselīgāks, gan var tikt pie dabas, gan sniedzamība neierobežota

Biteme
24.08.2022 11:11
Reply to  kaspis

Kā e-velo sniedzamība var būt neierobežota? Ak jā, ar neierobežotu uzlādes iespēju pa ceļam.

kaspis
24.08.2022 11:58
Reply to  Biteme

cilvēka spēja pamīt pedāļus praktiski ir neierobežota. beidzās bača, min tālāk

Biteme
24.08.2022 13:40
Reply to  kaspis

e-velo svars braukšanu bez motora palīdzības padara to tuvāku pasmaga tūringa velo mīšanai, līdz ar to tā spēja ir diezgan ierobežota.
kaut kādā Londonā, kur no viena gala uz otru ir vismaz 40km, es vēl saprotu e-velo ja ir laiks ikdienā mērot to ceļu, bet mazās pilsētās (piem. Rīga ir maza)…nu tā sev.

Vāvere
24.08.2022 12:49

Par 4k jau var dabūt diezgan labu nokomplektētu, ceļojumiem domātu ar 180 km attālumu.

Tītars
25.08.2022 00:23

Ideja lieliska, ja vien rudens otrajā pusē varu samainīt atpakaļ līdz pavasarim.

Reklāma