Web Analytics
More
    Reklāma

    “Sony” iepazīstina ar savu pirmo “PlayStation” lojalitātes programmu

    Jaunākie raksti

    Lojalitātes programmas ar iespēju saņemt dažādas balvas un atlaides, ir viena no klientu vājībām, ko izmanto daudzi uzņēmumi. Piemēram, “Sony” nupat nācis klajā ar savu pirmo “PlayStation” lojalitātes programmu “PlayStation Stars“. Tai varēs pievienoties bez maksas un pelnīt punktus, spēlējot spēles un veicot pirkumus “PlayStation” veikalā. Sakrājot noteiktu punktu skaitu, lietotājs varēs tos izmantot, piemēram, konkrētiem pirkumiem šajā veikalā.

    Uzņēmums atklāj, ka ik mēnesi lietotājiem būs iespēja reģistrēties programmā un nopelnīt punktus, spēlējot jebkuru spēli. “Sony” plāno apbalvot tos, kuri uzvar turnīros un nopelna noteiktas trofejas. Taču pirmais spēlētājs, kurš savā laika joslā nopelnīs platīna trofeju par noteiktu spēli, saņems arī atlīdzību. Tā gan diemžēl nebūs naudas izteiksmē, bet digitālo kolekcionējamo priekšmetu formātā. Kompānijas paziņojumā teikts, ka tie būs “PlayStation” faniem patīkamu lietu digitāli attēlojumi, tostarp iemīļotu un ikonisku spēļu un citu izklaides veidu tēlu figūriņas, kā arī inovatīvu “Sony” ierīču attēlojumi.

    Reklāma

    “Sony” tos sauc par digitāliem kolekcionējamiem priekšmetiem, taču šoreiz gan tie nebūs NFT. “Sony Interactive Entertainment” tīkla reklāmu, lojalitātes un licencēto preču viceprezidente Greisa Čena uzsver, ka spēlētāji savu digitālo priekšmetu kolekciju nevarēs tirgot un pārdot. To pamatā arī neesot blokķēdes tehnoloģija. Līdz ar to tiem nav nekāda sakara ar NFT.

    Jāpiezīmē, ka “PlayStation Stars” lojalitātes programma ir kaut kas līdzīgs “Microsoft” un “Nintendo” piedāvājumiem, kas priecē spēlētājus jau vairākus gadus. Te arī atšķiras tās pieejas, kā spēlētāji var krāt punktus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Oskars
    19.07.2022 11:44

    Playstation muljkji berze rokas vel vairak spelet, lai paradiitu, ka lielakais mulkjis miesta. Bezjedzigi, nez vai kadam intereses ka tev ir kaku trofeja. Protams ja otrs nav tads pats muljkjis.

    digitalk
    19.07.2022 14:16
    Reply to  Oskars

    katru dienu redzu muļķus, kuri kaut kur minas vai deso vieglā riksī. pēc tam augšuplādē no resursu bezjēdzīgi tērējoša “sporta” pulksteņa rezultātus un mērās ar krāniņiem, kuram krutāki rezultāti vai sasniegtie mērķi. idioti, vai ne?

    REALAIS
    19.07.2022 17:50
    Reply to  Oskars

    Vajag muļķi, lai atpazītu citu muļķi, ne?
    Ja tev neinteresē spēlēt spēles, tad nespēlē. Bet kam vajag tērēt enerģiju, lai uzbrauktu citiem? Kāpēc tu uzskati, ka tikai tu zini kā pareizi lietot brīvo laiku?

    Viedoklis
    20.07.2022 08:10
    Reply to  REALAIS

    Koments jau vairāk ne par to kā pavadīt, bet par to tieksmi mērīties ar krāniņiem, tas pats jau kas soctīklos ar laiku vākšanu, kā nu katrs baro savu ego

    REALAIS
    20.07.2022 10:23
    Reply to  Viedoklis

    Bet tādi ir cilvēki. Ne visi, varbūt ne lielākā daļa, bet cilvēkiem ir ego domāšana. Un kāpēc, lai arī tadiem neiedotu papildus iespējas pazīmēties konsoļu pasaulē. Un šeit būtu jau tad vairāk jābaksta Sony, jo viņi kontrolēs, kuras spēles iegūst lielāku bonusu un izmantos to cilvēku vājību “pazīmēties” un spiedīs viņiem tērēt vairāk naudas, piemēram, atalgojot vairāk punktus par jaunām spēlēm. Bet saukt tos cilvēkus par muļķiem ir pareizi? Bakstīt ar pirkstiem viņus un apsaukāties? Katrs ir dažāds.

    Kārlis
    20.07.2022 11:05
    Reply to  REALAIS

    pag, pag. tā jau ir diskriminācija.
    visi esam vienādi.

    tātad .. visi esam muļki.

    digitalk
    20.07.2022 11:27
    Reply to  Kārlis

    > visi esam vienādi.

    tieši tāpēc 100+ kilogramīgas mammītes ir uz izķeršanu miseņu konkursos :D

    Reklāma