Web Analytics
More
    Reklāma

    “Netflix” sadarbojas ar “Microsoft”, lai piedāvātu ar reklāmām atbalstītus abonēšanas plānus

    Jaunākie raksti

    Pēc aptuveni 200 000 abonentu zaudēšanas šī gada pirmajā ceturksnī video straumēšanas gigants “Netflix” paziņoja, ka ieviesīs ar reklāmām atbalstītus abonēšanas plānus, lai piesaistītu vairāk klientu un iegūtu kādu papildus naudiņu. Uzņēmums lieki laiku netērē un šajā ziņā jau atradis sev partneri – kompāniju “Microsoft”, ar ko kopā izveidos pirmo ar reklāmām atbalstīto abonementu piedāvājumu.

    “Netflix” un “Microsoft” partnerība nozīmē, ka visas “Netflix” rādītās reklāmas būs pieejamas tikai “Microsoft” platformā. Tirgotājiem, kuri interesējas par reklāmas iespējām “Microsoft”, tagad būs piekļuve “Netflix” auditorijai.

    Reklāma

    “Netflix” pārstāvis Gregs Pīterss norāda, ka uzņēmums ir priecīgs paziņot par jauno partnerību ar “Microsoft”. Viņš norāda, ka šobrīd ir tikai pats sākums un esot vēl daudz darāmā, taču ilgtermiņa mērķis ir skaidrs – lielāka izvēle un izdevīgāks darījums patērētājam.

    Jāpiezīmē, ka jau vairāki “Netflix” konkurenti, piemēram, “Hulu” un “Disney”, jau labu laiku piedāvā abonēšanas plānus, kuri atbalsta reklāmas. Cilvēki tos izvēlas, jo neiebilst pret reklāmām, ja tāpēc var maksāt mazāk par pakalpojumu. Šī pieeja arī pierādījusi, ka jaunus klientus šādā veidā var piesaistīt, tāpēc “Netflix” arī lieki nedomā un aktīvi strādā pie jaunā abonēšanas plāna ieviešanas.

    Tiklīdz tiks palaists jaunais, reklāmas atbalstošais abonēšanas plāns platformā, būs pieejami kopumā četri abonēšanas piedāvājumi. Bez šī ar reklāmām, joprojām tiks piedāvāti “Basic”, “Standart” un “Premium” plāni bez reklāmām. “Netflix” pagaidām nav atklājis reklāmas atbalstošā piedāvājuma cenas, taču sagaidāms, ka tās būs ievērojami zemākas par pārējo abonēšanas plānu izmaksām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma