Web Analytics
More
    Reklāma

    Īlons Masks vēlas “Twitter” padarīt līdzīgāku “WeChat” un “TikTok”

    Jaunākie raksti

    Ja “Twitter” tik tiešām nonāks Īlona Maska rokās, tad gan darbiniekiem, gan lietotājiem jārēķinās ar būtiskām izmaiņām šajā platformā. Šādu iespaidu uz “Twitter” darbiniekiem pagājušās nedēļas sapulcē atstāja Īlons Masks. Tajā viņš uzsvēra, ka, ja uzņēmums vēlas sasniegt mērķi un piesaistīt vienu miljardu lietotāju, tam jākļūst līdzīgākam “WeChat” un “TikTok“.

    Uz jautājumu, kā “Twitter” varētu palielināt savu lietotāju bāzi un iesaisti, Masks norādīja, ka lietotnei vajadzētu piestrādāt pie lietderības un sniegt vairāk gan izklaidi, gan noderīgu informāciju. Šeit viņš pieminēja Ķīnas izstrādāto lietotni “WeChat”, kas apvieno sociālo mediju, maksājumu, spēļu, izklaides iespējas. Masks norādīja, ka ārpus Ķīnas “WeChat” nav nopietnu konkurentu, tāpēc, ja izdosies tādu izveidot uz “Twitter” bāzes, varētu gūt lielus panākumus.

    Reklāma

    Sarunas laikā Īlons Masks arī uzsvēra, ka vēlas, lai “Twitter” vairāk balstītos uz abonementiem un maksājumiem. Tāpat joprojām ir aktuāla tēma par botiem un surogātpastu, pret ko Masks ir aktīvi iestājies un draudēja pārtraukt “Twitter” iegādes darījumu, ja uzņēmuma valde neatklās patieso viltus profilu īpatsvaru.

    Kopumā Maska runa lika domāt, ka “Twitter” ir lielu izmaiņu priekšā, kas tiks veiktas, ja viņš kļūs par uzņēmuma vadītāju. Masks arī izrādījis lielu vēlmi pats iesaistīties “Twitter” attīstībā, kas attiecas gan uz pašu produktu, gan biznesa procesiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma