Reklāma

Īlons Masks vēlas “Twitter” padarīt līdzīgāku “WeChat” un “TikTok”

Jaunākie raksti

Volvo investēs 1,25 miljardus eiro elektroauto rūpnīcā Slovākijā

Slovākijas ekonomikas ministrs Ričards Suliks pavēstījis, ka zviedru autoražotājs Volvo valsts austrumdaļā plāno būvēt jaunu elektroauto rūpnīcu. Kopējās investīcijas...

Huawei pēc šķiršanās no Leica izziņo XMAGE

Huawei paziņojis, ka turpmāk pie viedtālruņu kameru tehnoloģijām strādā ar XMAGE zīmolu. Šāds paziņojums nāk neilgi pēc Huawei un...

Jaguar ap 2025. gadu iepazīstinās ar trim elektriskiem SUV

Britu sporta auto ražotājs Jaguar 2025. gadā iepazīstinās ar trim pilnībā elektriskiem SUV, ziņo Autocar. Tas nozīmē, ka vismaz pagaidām...

Apple Watch 7 izturības reklāma varētu būt priekšvēstnesis izturīgāka modeļa iznākšanai

Iesākot jūliju, Apple izlaidis sava stila košu un produktus slavinošu reklāmu, šajā reizē norādot uz Apple Watch Series 7...

Samsung Galaxy S22 Ultra pārdošana pārsniedz jebkuru Note sērijas modeli

Samsung, iespējams, paši bija vainīgi pie zemiem Galaxy Note sēriju pārdošanas apjomiem, jo Galaxy Note bija lielāka izmēra viedtālruņi,...

Ja “Twitter” tik tiešām nonāks Īlona Maska rokās, tad gan darbiniekiem, gan lietotājiem jārēķinās ar būtiskām izmaiņām šajā platformā. Šādu iespaidu uz “Twitter” darbiniekiem pagājušās nedēļas sapulcē atstāja Īlons Masks. Tajā viņš uzsvēra, ka, ja uzņēmums vēlas sasniegt mērķi un piesaistīt vienu miljardu lietotāju, tam jākļūst līdzīgākam “WeChat” un “TikTok“.

Uz jautājumu, kā “Twitter” varētu palielināt savu lietotāju bāzi un iesaisti, Masks norādīja, ka lietotnei vajadzētu piestrādāt pie lietderības un sniegt vairāk gan izklaidi, gan noderīgu informāciju. Šeit viņš pieminēja Ķīnas izstrādāto lietotni “WeChat”, kas apvieno sociālo mediju, maksājumu, spēļu, izklaides iespējas. Masks norādīja, ka ārpus Ķīnas “WeChat” nav nopietnu konkurentu, tāpēc, ja izdosies tādu izveidot uz “Twitter” bāzes, varētu gūt lielus panākumus.

Sarunas laikā Īlons Masks arī uzsvēra, ka vēlas, lai “Twitter” vairāk balstītos uz abonementiem un maksājumiem. Tāpat joprojām ir aktuāla tēma par botiem un surogātpastu, pret ko Masks ir aktīvi iestājies un draudēja pārtraukt “Twitter” iegādes darījumu, ja uzņēmuma valde neatklās patieso viltus profilu īpatsvaru.

Kopumā Maska runa lika domāt, ka “Twitter” ir lielu izmaiņu priekšā, kas tiks veiktas, ja viņš kļūs par uzņēmuma vadītāju. Masks arī izrādījis lielu vēlmi pats iesaistīties “Twitter” attīstībā, kas attiecas gan uz pašu produktu, gan biznesa procesiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma