Reklāma

“Spotify” eksperimentē ar mūziķu NFT kolekcijām

Jaunākie raksti

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Kursors Stambulā iepazīstas ar jaunākajiem Huawei produktiem

Tieši vasaras saulgriežu laikā man sanāca interesanta iespēja pabūt Huawei produktu prezentācijā Stambulā, kurā tika prezentēti tieši Austrumeiropai, Ziemeļu...

Volkswagen ID.Buzz elektriskā mikroautobusa gaidībās

Tā kā jūnijs ir tas mēnesis, kad oficiāli sākas ID.Buzz iepriekšpārdošana, tad šis ir arī īstais mēnesis, lai mēs...

Audi vadība neapmierināta ar atsevišķu Vācijas ministru nostāju elektrifikācijas jautājumos

Aizvadītajā nedēļā Vācijas finanšu ministrs Kristians Lindners paziņoja, ka Vācija neatbalstīs Eiropas Savienības piedāvātos grozījumus, kas paredz aizliegt tirgot...

Montblanc Summit 3 – 1250 eiro vērts Wear OS 3.0 viedpulkstenis

Montblanc kopš Montblanc Summit 2 izlaišanas bija klusējis četrus gadus, bet nu izziņots Montblanc Summit 3 modelis ar Google...

Metaverss un NFT (non-fungible tokens) pašreiz ir divi noteicošie virzieni, kam kompānijas aktīvi seko līdzi un vēlas integrēt savās aktivitātēs. Arī “Spotify” šo visu noteikti nevēlas palaist garām un paziņojis, ka šobrīd meklē veidus, kā mūziķi šajā platformā varētu prezentēt savas NFT kolekcijas.

“Spotify” ziņo, ka pašreiz testa režīmā atsevišķi “Android” lietotāji priekšskatījumā var redzēt tādu mākslinieku kā Stīvs Aoki un The Wombats izvēlētos NFT. Uzņēmuma pārstāvis paziņojumā atklājis, ka “Spotify” palīdzēs dažiem māksliniekiem savā profilā reklamēt savus trešo pušu NFT. Noklikšķinot uz mūziķu NFT galerijas, tiek parādīta visa kolekcija, kā arī īss apraksts par katru no šiem unikālajiem tokeniem. “Spotify” arī dos iespēju lietotājiem piekļūt platformai “Opensea”, kur varēs iegādāties konkrēto NFT.

Pagaidām īsti nav skaidrs, cik tālu “Spotify” vēlas iet NFT jomā. Tāpat nav zināms, vai Stīvs Aoki un The Wombats ir vienīgie mākslinieki, kuri pašreiz var “Spotify atrādīt savas NFT kolekcijas.

Jāpiezīmē, ka baumas par “Spotify” ienākšanu Web3 parādījās martā pēc tam, kad uzņēmums ievietoja divus darba sludinājumus, kas saistīti ar blokķēdi un NFT. Tikmēr daži lietotāji ziņo, ka “Spotify” lietotnē redzējuši aptauju, kurā tiek jautāts viedoklis par NFT.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
17.05.2022 22:02

Ēteri nekrāsi, pie mērkaķa netiksi
/latviešu tautas sakāmvārds/

Reklāma