Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” eksperimentē ar mūziķu NFT kolekcijām

    Jaunākie raksti

    Metaverss un NFT (non-fungible tokens) pašreiz ir divi noteicošie virzieni, kam kompānijas aktīvi seko līdzi un vēlas integrēt savās aktivitātēs. Arī “Spotify” šo visu noteikti nevēlas palaist garām un paziņojis, ka šobrīd meklē veidus, kā mūziķi šajā platformā varētu prezentēt savas NFT kolekcijas.

    “Spotify” ziņo, ka pašreiz testa režīmā atsevišķi “Android” lietotāji priekšskatījumā var redzēt tādu mākslinieku kā Stīvs Aoki un The Wombats izvēlētos NFT. Uzņēmuma pārstāvis paziņojumā atklājis, ka “Spotify” palīdzēs dažiem māksliniekiem savā profilā reklamēt savus trešo pušu NFT. Noklikšķinot uz mūziķu NFT galerijas, tiek parādīta visa kolekcija, kā arī īss apraksts par katru no šiem unikālajiem tokeniem. “Spotify” arī dos iespēju lietotājiem piekļūt platformai “Opensea”, kur varēs iegādāties konkrēto NFT.

    Reklāma

    Pagaidām īsti nav skaidrs, cik tālu “Spotify” vēlas iet NFT jomā. Tāpat nav zināms, vai Stīvs Aoki un The Wombats ir vienīgie mākslinieki, kuri pašreiz var “Spotify atrādīt savas NFT kolekcijas.

    Jāpiezīmē, ka baumas par “Spotify” ienākšanu Web3 parādījās martā pēc tam, kad uzņēmums ievietoja divus darba sludinājumus, kas saistīti ar blokķēdi un NFT. Tikmēr daži lietotāji ziņo, ka “Spotify” lietotnē redzējuši aptauju, kurā tiek jautāts viedoklis par NFT.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Hašvaldis Blokčeins-Halvenings (HBH)
    17.05.2022 22:02

    Ēteri nekrāsi, pie mērkaķa netiksi
    /latviešu tautas sakāmvārds/

    Reklāma